LAST DAYS N°8 (random)

pátek, června 28, 2013

Přeji Vám ten nejhezčí pátek, co to jen jde! Neznám jediného člověka, který by se na dnešek netěšil, protože dlouho očekávaný a zároveň poslední den v tomto školním roce, to se musí oslavit! Jak dopadlo Vaše vysvědčení (zkoušky, maturita) ??? ..Já jsem díky Bohu prospěla s vyznamenáním a nejen sama sobě jsem tím udělala radost. Ještě než se rozběhnete na slavností jídlo v restauraci, na grilovačku s přáteli a nebo čistě jen na ožíračku, tak Vám chci ukázat plno různých fotek, které se mi za poslední dobu nahromadily v notebooku. Ke každé fotce bude krátký komentář a kdyby Vás zajímalo něco víc, máte možnost se ptát na asku. Snad se Vám bude můj tradiční random líbit a dole do komentářů mi napíšete, jak zahájíte začátek prázdnin?! 
Moje mamka s Bobíkem, aneb ukázková fotka toho, jak jsme se měli dobře na návštěvě u prarodičů. / Nakupovalo se a nejen pro sebe. / Co si natrháš, to si taky sníš! / Alenka s Klárkou = paní učitelka tance se svojí absolventkou.

Tak už konečně přišly a asi pro ně udělám i samostatný článek <3 / Totálně nadupanej víkend zahrnoval i tohle. /  Ukázka z focení, u kterého každý pozná, že jsem fotila sestry. / O víkendu jsem stihla i jednu super narozeninovou oslavu.
Zahráli jsme svoje úplně poslední představení. / Tohle mě dělá doopravdy šťastnou! =D / Brácha oslavil 26. narozky. / Oslavenec Majkl a můj dárek pro něj, kniha od J. K. Rowlingové - Prázdné místo .
Ve škole už se to ten poslední týden nedalo řešit jinak. / U babičky na zahradě. / Kdo by odolal? ..Já teda ne! =D / Když je Vám vedro a pak se podíváte na psa s kožichem a hned Vás to přejde! 
No máme to krásné v tom našem Jevíčku. Ukázka se Sportovního dne. / Byla jsem požádána o vyfocení absolventů v tanečním oboru s jejich paní učitelkou. / Tahle se povedla ze všech nejvíc! / Kdy naposledy jste dostali kytku?

You Might Also Like

32 your comments

  1. Já mám v plánu hned v neděli jet na vodu :) Těšim se, ale zároveň se taky trochu bojim, protože sem na vodě nikdy nebyla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož už mám dávno po vysvědčení, tak mi tento den nepřijde nějak výjimečný:-), je to přeci jen nezvyk ale:-o. Jinak bylo to také s vyznamenáním, takže jsem byla vážně spokojená:-). Jinak tobě moc gratuluji, jsi šikulka.
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ty už jseš maturantka a máš vše za sebou! :-D ZÁVIDÍM! :-D

      Vymazat
  3. Skvělé fotky! :-) Bohužel díky takovému počasí nemám nic extra v plánu. :\
    www.blondiever.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to počasí mě teda neskutečně sere!

      Vymazat
  4. Hezké fotky :o) Kytku jsem naposledy dostala 13.6. a ještě neuvadla :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musí být opravdu vytrvala rostlinka! :-D

      Vymazat
  5. Nádherné fotky. Radosť si ich prezerať ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Nech žijú Tvoje randomy!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ha! Kytku jsem dostala naposledy dnes...a hned několikrát. Aneb ať žije poslední školní den :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky UŽ jako obvykle! Jsem moc rád, že se Ti oslava líbila a ještě jednou UŽ po milionté děkuji za dárek a hlavně, že jsi přišla! O:-) A teď UŽ (haha :-D) jen čáu!

    OdpovědětVymazat
  9. seznámíš mě s bráchou? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný fotky :) Jinak ty jahody bych si hned dala...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych je jedla klidně denně! :-)

      Vymazat
  11. Tie conversky sú skvelé ♥
    http://betkakossuthova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. krásne fotky, Dia! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. to tričko, tie converskyyy.<33 také príjemné fotky.^^

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: