LOVELY (outfit)

čtvrtek, června 20, 2013

ZDRAVÍM VŠECHNY, AHOJ AHOJ!
Díky tomu, že měl článek ,,FLOWER POWER" na blogu úspěch, rozhodla jsem se vybrat ještě další fotky a vytvořit článek čistě jen s outfitem. Jak jste si asi už všichni všimli, moje nová květinová košile je na mě k vidění teď velmi často. Ona je tak skvělá, že se dá kombinovat snad se vším. Tentokrát jsem si pod ni vzala jen bílé tílko z New Yorkeru a kalhoty vystřídala vínová bodycon sukně z H&M. Na nohou opět oblíbené studded loafers z Mixeru. Ruku mi zdobily kruhy z Takka. Konečně letní outfit, jak má být! ..Nemyslíte?



You Might Also Like

55 your comments

  1. Jéé moc ti to sluší ! :) Košile vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, košile se stala mým nej kouskem v šatníku.

      Vymazat
  2. No, prostě nádherné! :-) Košile se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Tan košile je vážně super a Diance to opět strašně sekne ^^ :3

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě to tak sluší! :) Tu košili na tobě zbožňuji! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. :) To ne, ale děkuji moc za pochvalu.

      Vymazat
  6. Boží!!! Nádherný outfit :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuji za krásný komentář. :-)

      Vymazat
  7. krásná, vážně ti to moc sluší :) a máš úžasnou bodycon sukni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc a stála jen asi 150,-Kč. :-)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Díky moc Marti za komentář, to jsi mě potěšila! :-)

      Vymazat
  9. Ta košile je krásná, strašně ti sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  10. hezky to k sobě ladí :)
    jestli můžu, ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pozvání, ráda se zapojím! :-)

      Vymazat
  11. Moc ti to sluší, moc pěkná kombinace :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Markétko, moje oblíbená v poslední době!

      Vymazat
  12. bodycorn? jako že v tom vypadáš jako kukuřice? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bodycon, sorry! :D ..Ujela mi ruka.

      Vymazat
  13. si krásna <3 a posledná fotka je najkrajšia

    OdpovědětVymazat
  14. moc ti to sluší Dii :)* a ta košile je úžasná!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  15. na poslednej si úplne najkrajšia :)

    OdpovědětVymazat
  16. jsi krásná! :O
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Si kočka :) Košeľa je úžasná a tú sukňu mám aj ja, inšpirovala som sa tebou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od Tebe ten nejhezčí komentář, děkuji! :-) JSEM ZA TO MOC RÁDA! :-*

      Vymazat
  18. tyhle fotky jsou prostě skvělý, ty kytky jsou prostě něco pro tebe ♥ moc ti to sluší.:))

    OdpovědětVymazat
  19. zase jsi nejhezčí! -_- už nikdy vedle Tebe nepůjdu! :-DD

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Dio, tak co, už máš uzavřené známky, už nastává ten poslední sladký týden, kdy se jen díváte na video, hrajete hry a poklízíte školu? :) Jaké bude vysvědčení? A těšíš se na maturitní ročník? Btw. neuvažovala jsi o obnovení Ask.fm? Je mi blbé psát o škole ke článku o outfitu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jojo už nic psát nebudu a známky se uzavřou v pondělí. Ano, přesně tak..Příští týden už bude jen lážo plážo. :-)
      Možná bude vyznamenání. ..No moc se netěším, nevím.

      No možná když už budou ty uzavřené známky a budu mít víc volného času, tak bych si ho mohla oddeaktivovat. :-)

      Vymazat
  21. Jsi hrozně krásná a ten outfit ti dokonale sedne. :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: