NO WORRIES (new in)

pátek, června 07, 2013

Dočkali jsme se vytouženého pátku, tak se pohodlně usaďte a okoukněte nový příspěvek. 
Až teprve teď jsem si na vlastní kůži ověřila, že pokud jsem protivná pomůže mi nejen jídlo, ale hlavně nákupy! Když není moje nálada ideální, nakrmte mě a vemte nakupovat, díky předem! Moje nový motto pro nadcházející dny je:  
,,Nepotřebuju žádného chlapa, daleko líp mě uspokojí smaženej sýr s hranolkama, čokoláda a nebo nová kabelka."
Jak uvidíte na nadcházejících fotkách v tomto článku, vůbec se toho nakupování neboj a buďte rádi, že jsem nesepsala svůj jídelníček. Určitě to není ideální strava, ale já se netajím tím, že žádnou super životosprávu nemám a zatím mi to vychází. Zatím mi velikost S/M sedí a muj super spalující metabolismus to všechno smaží. Kéž by mi ten přebytečnej tuk šel do prsních partií, amen! =D Ani jednu věc co jsem si koupila jsem akutně nepotřebovala, ale prostě jsem si udělala radost a nestydím se to takhle říct.


 [ kabelka, sandále - DEICHMANN, košile bez rukávů, žabky, bunda - GATE, klobouk - TAKKO, sukně - VOTOČVOHOZ ]


You Might Also Like

33 your comments

  1. Pěkné věci :) Najíst se a nebo jít nakupovat je vždycky nejlepší :DD

    OdpovědětVymazat
  2. košeľa vyzerá vážne super :) chlapi si myslia že naším snom je sú oni ale my vieme že našim snom je jesť a nepriberať :D

    OdpovědětVymazat
  3. košile, gladiátorky (nebo sandálky) a kabelka, to jsou moji favorité :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍKY, moji také! :-)

      Vymazat
  4. Ta košile a žabky!♥ Krásný věci :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  5. Ta košile má dokonalý vzor! a taška je taky super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to moje retro vintage košilečka! :-D

      Vymazat
  6. ta košile s kabelkou :O <3 jinak mezi námi děvčaty mě na protivnost taky skvěle pomáhají nákupy :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D TO JSEM RÁDA, ŽE V TOM NEJSEM SAMA!

      Vymazat
  7. Krásné věci a ještě krásnější motto :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motto je přesně dělané na míru! :-D

      Vymazat
  8. ta košile ♥♥ já osobně taky strašně ráda jím a mám štěstí, že mám dobré spalování :D jinak bych už dávno vypadala jako čuník :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jseš fakt šťastnej člověk! :-) ...NÁPODOBNĚ :-d

      Vymazat
  9. Košile a kabelka jsou top! Parádní nákup ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, taky to tak vidím! :-)

      Vymazat
  10. jéé! na tu kabelku jsme dneska koukala! :-D a docela jsem tam nad ní málem vystála ďolík, jak jsem se pořád rozmejšlela :-D ale nakonec jsem usoudila, že dneska už jsem si jednou kabelku (a botama, košilej a kraťasama:-D, ehm) udělala, takže už nesmím utrácet! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..já jsem se do té kabelky zamilovala, takže jsem prostě musela! :-D ..Třeba si ji taky koupíš (na druhý pokus) ;)

      Vymazat
  11. jéé, kolik stála kabelka? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tu košili bych ti nejraději ukradla, je úžasná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, je to moje nová láska! :-)

      Vymazat
  13. Krásné věci a ta věta s tím, že nepotřebuješ chlama je bezvadná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..zrovna dnes jsem mela smazak s hranolkama! :-O

      Vymazat
  14. právě jsem se zamilovala do té tašky a té košile :O :) boží boží ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem s nema taky v zamilovaném trojuhelniku

      Vymazat
  15. Všichni rádi nakupujem a né že né :D i když to ve skutečnosti to nepotřebujem... ale jednou na nadejte ten čas kdy řekneme ještě že jsem si to koupila :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: