,

PARTIČKA NA VZDUCHU

neděle, června 16, 2013

Máte rádi divadlo, zábavu, kolektiv a smích?  ..Tak to jste už určitě letos byli, stejně jako já, na jednou z představení ,,Partička na vzduchu"


Ten den se udělalo v červnu poprvé hezké počasí a společně s klukama jsme mohli vyrazit. Ještě před vystoupením jsme se ale stavili ve fástu a pořádně se posilnili. Já se teda spíš trošku přežrala a moje hranolky nepřežily cestu autem. Pak jsem si vymrčela, že si chci něco koupit a nakonec jsem na Partičku přijela s novou kabelkou. Perfect!




Hned na začátku jsme se od Spámera dozvěděli, že Geňa a Igor nemohli přijet, ale místo nich přijel Zadar (Jakub Hohák) a až se Slovenska Roman Pomajbo. Vůbec mi to nevadilo, protože tihle dva pánové jsou moji oblíbenci, ale na Geňu se prostě těšil snad každý. Celé představení jste si přišli, jako byste se dívali na televizi, akorát tak nějak živě. Pořád jsem se jenom smála. Kluci se ptali diváků, jaké hry by chtěli vidět a hodně spolupracovali s publikem. Takže pokud máte Partičku rádi, určitě si na ně někdy zajděte naživo, nebudete litovat.

You Might Also Like

26 your comments

  1. já jsem na partičce taky byla a bylo to nejlepší :) nikdy jsem se snad takhle nezasmála :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky úplně čuměla, co ti kluci dovedou! :-D

      Vymazat
  2. A co to je za kluky? To jsou tví milenci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, to jsou jen jedni z jejích milenců.

      Vymazat
    2. A mimo to, jsou to moji spolužáci už od základky. ;)

      Vymazat
    3. Ona má tolik milenců? Vždyť se s ní ten její medvěd rozešel z důvodu, že je dřevo.

      Vymazat
    4. Ty si to rozdáváš se 2 najednou?

      Vymazat
    5. Tady je 1 z nich: http://www.youtube.com/watch?v=ab6hFp-eikk!

      Vymazat
    6. Zajímavé, že tu máme tolik fundovaných odborníků na vztahy.

      Vymazat
    7. Tyhle BEZMOZKOVÉ konverzace podnikejte někde jinde, díky! ;)

      Vymazat
  3. docela by mě mrzelo, že tam nebylo "klasické složení" :D ale i tak věřím, že to musela být vážně sranda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsme bohužel nevěděli dopředu..ale bylo to fajn, opravdu sranda! :-D

      Vymazat
  4. Závidím ^^ na partičku bych šla hned :3 muselo to být úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  5. týjoo, někdy bych je chtěla vidět!! :) Partička <33

    OdpovědětVymazat
  6. Muselo to být super:D kabelka je krásná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to nejhezčí na celém dni! :D

      Vymazat
  7. Dii, ty hranolky nebyly moje vina a já je musel čistit z koberce v autě :D a kabelka byla nejhezčí na celém dni? A co já? :(( :D podepsán: Jeden z milenců :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..:D Ty můj chudáčku! ..Neboj ty jseš hned po kabelce a smaženým sýru! :-DDD ..Super podpis, jsem ráda, že to zůstává pěkně v anonymitě. :-D

      Vymazat
  8. Super článek:-), docela lituju, že jsem nešla :-o. Jinak ta kabelka je moc pěkná:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No škoda, měla jsem i jeden volný lístek. :)

      Vymazat
  9. proč se, diano, tváříš jak dylina?

    OdpovědětVymazat
  10. Partičku mám moc rád a chtěl jsem už i minulý rok na vzduch jet, ale vždycky mi něco zhatilo plány. :/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: