PURE (outfit)

sobota, června 08, 2013

KRÁSNÝ DEN, SLUNÍČKA MOJE! 
Dnes je udělal nádherný den, ideální na focení. Tak jsme s kamarádkou Peťkou neváhaly a udělaly takovou rychlo-fotící-akci. Kamarádka chtěla fotku do rámečku, jako dárek pro tátu k narozeninám, takže mě poprosila, jestli ji nevyfotím. Nahodila jsem na sebe hned to první, co leželo nahoře ve skříni, na malování nebyla nálada a na doplňky nebyl čas. Prostě outfit bez dlouhého přemýšlení. Úplně poprvé vidíte moji květovanou vestičku, kterou jsem měla ve včerejším NEW INu, společně s milovanou černou kabelčičkou. Pod vestu jsem si vzala bílé basic triko z sekáče a po sto letech jsem vytáhla světlé skinny, které jsem si dole ohrnula. Nic víc, nic míň. Vlastně ještě černé studded loafers a jinak to je opravdu všechno. V jednoduchosti je krása, nebo ne?..


[vesta - GATE, triko - 2HAND, kalhoty - VERO MODA, loafers - MIXER, kabelka - DEICHMANN]

You Might Also Like

54 your comments

  1. Si veľmi krásne dievča :) a máš úžastnú kabelku :3

    OdpovědětVymazat
  2. celý to působí hezky a letně, akorád skinny nejsou moc skinny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi proto, že mám až moc skinny nohy :-D

      Vymazat
  3. Hezké :) Ta vestička je parádní!!

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, vestička je moje nejoblíbenější!

      Vymazat
  4. Krásné vlasy máš:) A ta košile/vesta je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, ale čekám až mi pořádně povyrostou. :-) ..Vesta je nej, přesně jak píšu o komentář výš.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. jsem moc ráda, že se líbí i Vám ostatním a néééé jenom mně! :-D

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Opravdu? ..To je nosím jen málo! :-)

      Vymazat
  7. presne tak, jednoduchosť a krása :) pasuje ti to a krásne vlasy tu máš :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  8. wow! moc ti to sluší, stejně přeplácané outfity jsou na nic, takže tenhle způsob oblékání upřednostňuji, vydím že jsi konečně sehnala tuhle kabelku, je nádherná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo přesně tak, v Deichmannu je mají a jsou super. Chci ještě tuhle ale velkou! O:-)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. :* Děkuji, měla bych si kabelky kupovat častěji.

      Vymazat
  10. Nebudu to komentovat :D prostě ti to sluší ! :) A dneska sem se na ASK dozvěděla o tvém tetování, to na tom prstu je docela zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentůůůůůůj :D ..Děkuji moc, jseš nejhodnější! :-) ..No je to zajímavý, ale nepovedený.

      Vymazat
  11. moc hezká kombinace a máš i skvěle udělané vlasy!

    OdpovědětVymazat
  12. Přidávám se k pochvalným komentářům :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  13. jsi krásná, moc ti to sluší :) ty tvoje vlasy ♥ měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji Nikolko, jsi hodná ♥

      Vymazat
  14. Skvělý outfit, moc ti to sluší:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Vendi, jseš nejhodnější.

      Vymazat
  15. krásne fotky. :)
    pozývam na blog. :) http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Tá vestička je parádna! :) Celý tvoj outfit je taký prirodzený pekný ako vždy ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Líbí se mi vestička i kabelka. Super Super :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná vesta, celý outfit se ti povedl! A máš nádherný vlasy :)
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: