,

SCHOOL TRIP (video)

úterý, června 04, 2013


Když už se Vám chce na výlet tahat zrcadlovku, byla by škoda nepořídit nějaké to video. Já už to moc dobře znám, tím pádem se po čase zase opět hlásím s maxi sestřihem videí z celého dne stráveného v Českém Krumlově a jako u každého videa Vám přeji příjemnou podívanou!

You Might Also Like

37 your comments

  1. Hustýýý jsem první komentující! :-DD fajn, že jsi i stihla natočit video je to zajímavé zpestření a závidím Vám tu exkurzi a poslední A - SUPERRR SONG!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D taky ěm těší, že komentíš jako první!

      Vymazat
  2. super videoo :) škoda že moja zrkadlovka netočí videá a na takýchto výletoch toho veľa nenatočím :( ale to tvoje je úžasnééé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak třeba malou kamerku s sebou. :-)

      Vymazat
  3. Jéé super video ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj super video, môžem sa opýtať cez čo upravuješ videa..? Tiež som niečo natáčala počas výletu no nejako neviem ako to dať do výslednej podoby ,pekne zostrihaného videa.. Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no jasně
      upravuji v sony vegas a baví mě to! :-)

      Vymazat
  5. video je moc moc hezké, ale tu písničku nenávidím :DDDD ale tak nemůžu popřít, že se na to video hodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já si tu písničku pořád ,,zpívala" když jsme byli na tom výletě, tak proto je ve videu! :-)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. :) děkuji, taková pochvala mě vždycky šíleně moc potěší.. :-)*

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jojoj, bylo to fajn..ani jsem to tak super nečekala, ale neplánované akce jsou nej! :-) --DÍKY

      Vymazat
  8. Jéé jéé tam sem byla minulej rok :D kousek od Krumlova sme tejden bydleli na malovacím pobytu :D to otačivý schodiště bylo nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to otáčivé hlediště myslíš? :-)

      Vymazat
  9. Úžasný video, takový mám strašně ráda! :) A líbí se mi i fotky v minulém článku :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš moc hodná Nikuško, taková vzorná komentátorka! :-*

      Vymazat
  10. Tieto tvoje videjká sú úplne skvelé!:)Som rada,že ich tu je stále viac a viac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ešte,môžem sa spýtať ako sa volá pesnička?ďakujem:)

      Vymazat
    2. http://www.youtube.com/watch?v=jQd5OEl1W-Q

      Vymazat
  11. strašně mě baví koukat se na tvoje videa:) určitě jste si to všichni užili :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky bych jela na výlet :) My teď máme totálně testový období, takže mě to teprve čeká! A video se ti moc povedlo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to my taky, je to na posrání! :-!

      Vymazat
  13. Ještě by to chtělo s tou zrcadlovkou umět zacházet a nebýt jenom dítě s Nikonem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na učení mám času dost, ale mám to v plánu. :)

      Vymazat
  14. Tak se mi zdá, že se tam všichni jeno pořád cpete! :D
    Ale jinak moc hezké video. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Odpovědi
    1. Děkuji převelice, potěšilo mě to! :)

      Vymazat
  16. Miluji Tvoje videa, kočko! :-*

    OdpovědětVymazat
  17. ja proste milujem tvoje videá! :) a toto nie je výnimkou :D je super! :) ♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: