SHORTS (outfit)

čtvrtek, června 13, 2013

Vítám Vás u nového článku, připravila jsem ,,outfit post"

Opět jsem měla po ruce kamarádku Peťku, která byla tak hodná a vyfotila mě. Nebude nic velkolepého, prostě zase jen pohodlný outfit na běžné nošení. Měla jsem ho na sobě o víkendu, když bylo hezky a teplo.  Mohla jsem vytáhnout mini kraťasy a místo tělových nebo žádných silonek, jsem si vzala silonky černé. Černý basic top a velký šál, toť vše. Poprvé na mě můžete vidět nové černé sandále. Když se na to tak zpětně říkám, že příště si vezmu něco barevnější a veselejšího. Co myslíte Vy? ..Pro příště to budu už zase víc ,,já".
[triko - H&M, kraťasy - TALLY WEIJL, boty - DEICHMANN, šála a náramek - dárek]

You Might Also Like

34 your comments

  1. skvělé :) ty sandálky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem přesně takové potřebovala, díky za komentář! :-)

      Vymazat
  2. toto je skvelé :) škoda, že tam nemáš tváričku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je možná jenom dobře! Děkuji :-*

      Vymazat
  3. Super outfit :-) Hlavně si mi na tom líbí ta šála :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky spolugymplařko, mám radost, že mi to tu komentuješ! :-)

      Vymazat
  4. Náhodou, moc se mi to líbí :) o těch sandálech jsem taky přemýšlela, ale nevěděla jsem, s jakým oblečením je zkombinovat, podle mě to není ten typ co by šel ke všemu, takže jsi mě inspirovala a možná to s nima ještě přehodnotím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si je kup, jsou moje vysněné..! :-) Lenny má stejné akorát v hnědé barvě, jsme sestry! :-D

      Vymazat
  5. Jee super pekny outfit a krasne topanky :3 ja mam podobne len na opetkoch a modre :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky, jsem ráda, že se líbí! :-*

      Vymazat
  6. Mně se teda ty sandálky vůbec nelíbí :-// možná je to těma silonkama, ale nevím :-) Jinak ta šála má krásnou barvu! :-) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :-D Jsou moje oblíbené, konečně nějaké podle mých představ. No ale tak každý má rád něco jiného, to je na nás pěkný. :-) ..DÍKY ZA KOMENTÁŘ!

      Vymazat
  7. ten šátek je úplně úžasnej! sluší ti to, vážně pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za senza komentář Nicco :-*

      Vymazat
  8. Ta šátka je krásné, škoda že ti chybá hlava!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. DĚKUJI, byla to výhra v GIVEAWAY :-)

      Vymazat
  10. Ahojda. Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: