BFF TAG (video)

čtvrtek, července 04, 2013

Dlouho očekávaný a slibovaný BFF TAG je připraven na Vaše shlédnutí!
S Lenny jsme se konečně odhodlaly k natáčení. Hodně jste mi psaly, že chcete změnu, tak tady to je! Snad bude video příjemné osvěžení od zaběhnutých článků. Budu se jako vždy moc těšit na Vaše komentáře. Teď už Vám jen za nás obě přeji příjemnou podívanou! 


You Might Also Like

30 your comments

  1. Suprové video!! a takový malý tip : líbilo by se mi, kdyby jsi natočila sousedský tag, viděla jsem to na jednom blogu, u jedné holky, protože její sousedce bylo taky kolem 17 - 18 let a znaly se celkem dobře, působilo to na mě skvěle.! :) Pokud máš normální sousedy ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu. Už jsem čekala nějakou ,, typickou anonymnskou kritiku", ale tohle mě příjemně překvapilo.

      No a já bohužel nemám žádné sousedy se kterýma bych to mohla natočit, ale díky za tip! :)

      Vymazat
  2. Smála jsem se u toho jak debilek :D Jste boží děvčata! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ses u toho bavila <3

      Vymazat
  3. "Naši taťkové spolu chodili... do třídy" :DDDD Super video jste báječný ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..no já jsem nemožná, já vím! :D ..DÍKY!!!

      Vymazat
  4. Skvělé video, pobavila jsem se :) Jen v jedné části proč by malé holky nemohli nosit balerínky? Měřím 153 cm a nosím je, ráda bych nosila i podpatky, ale velikost nohy mám 34 a to mužu hledat jen v dětském, kde asi podpatky neseženu. Nedávno jsme objevila obchůdek kde mají i 34 ale přece jen ta cena těch bot je větší, zaručeně si jedny pořídím, ale neni to na nakupování každý měsíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to Ti opravdu nezávidím, to máš úplně malou noženku. To musí bejt fakt nepraktické. V takovém případě se na nás nezlob, že jsme si my žirafy otevřely hubu! :D

      Vymazat
  5. Bože vy ste úplne skvelé a tie príhodičky! Tak som sa nasmiala:) Videá sa v poslednej dobe stávajú pre mňa jednou z najobľúbenejších vecí, teším sa na ďalšie :)

    Pozývam ku mne na malú GA! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuji moc za super komentář! ♥

      Vymazat
  6. Blbne mi zvuk anebo opravdu trochu šišláš? Lenny je fakt kočka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nevím, jestli Ti blbe, ale myslím si, že nešišlám. :-) Možná trošku.

      Vymazat
  7. Jste strašně vtipný ! A jen tak mezi řečí, já měřim 185 :DD a v podpadkách dosáhnu na Měsíc :DD Takže to máte ještě v klídku ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vy měříte 173 cm?! Já bych tipovala, že máš minimálně jak já. Já mám mimochodem 176 :D takže podpatky u mě taky nepřipadají v úvahu (a ještě mám špatný záda..) Jinak - super tag!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty 176?? Změř se, jo?? Ty máš tak 4 metry :D
      Holky sluší vám to :)

      Vymazat
    2. :D no jo měříme, ale radši se teda přeměříme! :-)
      ...

      Díky moc oběma! ;)

      Vymazat
  9. Vážně měříte 173 cm? :O myslela jsem,že míň :O že na vás ty podpatky vidím často! :) :D já měřím 175cm a strašně se těch podpatků bojím :D a taky mám velkou nohu a tak nemám ráda ty balerínky,protože ji ještě prodlužujou :D Tak tď opravdu nevím,co je lepší. -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo měříme! :-) ..No my se ustavičně hrbíme! :-O ..No já mám velikost 39 a Lenny 38 a podpatků se nebojíme! :-D

      Vymazat
  10. velmi jsem se zasmála :DD úžasný video :)

    OdpovědětVymazat
  11. skvělý video! a jste fakt krásný :D Sfynga mě dostala :D jinak, nemáte blog obě?

    OdpovědětVymazat
  12. skvělý video! a jste fakt krásný :D Sfynga mě dostala :D jinak, nemáte blog obě?

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: