BIRDS (outfit)

pondělí, července 15, 2013

Třikrát ahoj (ahoj, ahoj) u nového článku, dnes Vám ukážu svůj jednoduchý outfit na rande s kámoškou!
Když nevidíte svoji nejlepší kamarádku nějaký čas, je to pro Vás určitě nezvyk a stýská se Vám po ní. Já to tak rozhodně tedy mám a když jsem teď celý týden byla bez svojí Lenny, těšila jsem se až si s ní pokecám a probereme novinky. Šly jsme si k večeru sednou do cukrárny na ovocný koktejl a k té příležitosti jsem si vzala svoje retro ptačí šaty. Hodila jsem přes ně obyčejný černý svetr na knoflíky, protože venku už nebylo zas až takové teplo. Díky mé mamce, která zařídila zprovoznění stoletých retro hodinek jsem byla nejšťastnější, že jsem si je mohla vzít a nesloužily mi jen na okrasu. Nazula jsem si své pohodlné loafers se cvočky, čapla nejoblíbenější kabelku a sluneční brýle a mohla jsem vyrazit za kámoškou probírat nové drby!
Co říkáte na můj outfit? /  Líbí, nelíbí? / V čem randíte s kámoškou Vy?


[dress - H&M, sweater - Takko, purse - Deichmann, loafers - Mixer, sun glasses - Baťa, watch - vintage]

You Might Also Like

51 your comments

  1. krásny outfit, veľmi ti to pristane! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. šatky jsou hrozně hezké...
    a stejné hodinky jsem měla jako malé prtě!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. take hodinky som nedavno aj doma videla ale pokazene :(

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší :)) Vzory s ptáčkama mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Tie šaty som kedysi chcela, keď som ich videla v H&M :) Vôbec sa mi ale na mne nepáčili :D Tebe strašne pristanú :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsou z H&M. :-) ..Děkuji moc a určitě Ti taky moc slušely a kecáš!

      Vymazat
  6. Krásna ! :) a Krásne šatičky :3

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné, hlavně ty botky se mi moc líbí.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Směj se víc! Usměv ti hrozěn sluší na poslední fotce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, dobře, budu se smát víc !:-D

      Vymazat
  9. Krásné to je! :-) Moc se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle se ti opravdu povedlo! Moc ti to sluší, Dianko.
    Nevím, co bych ti chválila dřív. Jestli krásné šaty či úžasné botky. :)
    Asi se po podobných šatech taky mrknu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář, potěšila jsi mě! :-)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. ♥ děkuji, jsem ráda, že se líbí

      Vymazat
  12. pekné šatičky :) :)

    www.fashionstylebyl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Strašně se mi v tomhle líbíš.)! Jen ty boty mi to nějak kazí, je to věc vkvusu, já bych si vzala nějaké obyčejné balerínky. A já zrovna nedávno byla se svojí kamarádkou na rande, znám ten pocit, kdy jí chci říct i tu nejmenší blbost s jsem natěšená ještě dva dny předem.).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem taky prvně přemýšlela, co si obuji, takže chápu! :-)

      Vymazat
  14. Sluší ti to! Máš moc pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty šaty jsou k sežrání! Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a to jsem je chtěla prodat! :-D

      Vymazat
  16. hrozně ti to sluší :)) ty šaty jsou perfektní! :))


    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: