GARDEN PARTY

středa, července 17, 2013


ZDRAVÍČKO! Chtěla jsem Vás jen pozdravit a ohlásit se Vám, ať máte představu, jak si žiju, co dělám a jak trávím volný čas. No a taky mě zajímá, jak si uživíte dny volna a sluníčka Vy? Včera jsem byla na grilovačce s přespáním u kamarádky, kde jsem se skvěle bavila a poznala i nějaké nové lidi. Taky mám pocit, že jsem snědla všechno, co se ke mně dostalo! =D Na ukázku tady máte pár fotek. Já se jdu nachystat na rande s kámoškou a vyrážím ven. Mějte se krásně, moji milovaní! 





You Might Also Like

35 your comments

  1. Pěkné fotky. Tu houpačku bych brala. Užívej volna.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tu houpačku by bral snad každej, bylo to na ní super! :-D

      Vymazat
  2. také visiace kreslo si želám do izby:D snáď sa strop neutrhne:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já já bych ho taky chtěla v pokoji! :-D

      Vymazat
  3. skvělé fotky:) my jedeme dneska navečer s kamarádkou na chatu:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé mám ráda taková posezení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky a hlavne ten psík :D prosím o sledovanie colorfulthoughts :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D psík byl super akční celej den. :-)

      Vymazat
  6. pekné fotky, psík je krásny:)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. :-) jsem ráda, že se líbí. Chystala jsem to já! :-DD

      Vymazat
  8. Ďakujem za komentáre na mojom blogu :)

    Tvoj blog sa mi veľmi zapáčil. Krásne fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. Je super, že si takhle užíváš :) To jídlo vypadá hrozně lákavě mám na něj hroznou chuť :D To křeslo je vážně skvělý, kamarádka ho má v pokoji ale v bílém a je to skvělý <3 Jinak jsem tvůj nový follower na GFC ;)
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. poslední fotka je překrásná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D spíš šílená, ale děkuji! :-)

      Vymazat
  11. závidím, také bych rád zahradní párty...


    print24

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: