HAUL VIDEO, June 2013 (video)

úterý, července 02, 2013

Zdravím všechny, jak už napovídá nadpis v tomto článku, půjde o video. Natočila jsem svoje historicky první HAUL VIDEO, ve kterém uvidíte věci, které jsem si pořídila za poslední dva, tři týdny. Prosím berte na mě ohledy, je to přece jenom moje ,,poprvé". Budu moc moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jak se Vám video líbilo/nelíbilo a jestli máte nápad na nějaké další video, tak si ho určitě nenechávejte pro sebe a poraďte mi. Těším se na odezvu, příjemnou podívanou!

(přepněte si na HD)


Ještě přidávám malou koláž s dárky, které dostal můj brácha k narozeninám. Ať taky vidíte, že nenakupuji jen pro sebe. =)


You Might Also Like

57 your comments

  1. Ahoj Di, myslím že na to že je to první takovéhle video, vedla sis skvěle :) A hlas máš báječný, co já bych dala za takový "sexy chraplák" ,-) Jen tak dále! :) Natočit bys mohla třeba "room tour" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, vážně mě to potěšilo! :-)

      Vymazat
  2. Super video ! jojo roomtour by byl skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo ten roomtour by byl opravdu top :)

      Vymazat
    2. Díky za pochvalu a s tím roomtourem si to teda ještě rozmyslím a děkuji moc za tip! :-D

      Vymazat
  3. jupííííííí Dianka mluvííííííí !!!! :D <3 nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Hodně jsi mě inspirovala Ty abych pravdu řekla a to jako fakt! :-)

      Vymazat
  4. Zbožňuju tvoje videa!! Dopadlo to na jedničku ;) a určite toč videa a nestyď se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, jsi hodná a mám radost, že se vracíš na můj blog! :-)

      Vymazat
  5. Náhodou je to moc dobré video a bylo by dobré v nich pokračovat a aby byla ta videa delšíí :)
    Moc ti to sluší a nemáš se vůbec za co stydět ! :)
    Mimochodem krásné věci,to musím pochválit také :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Moc Ti děkuji, takový komentář jsem přesně potřebovala, abych věděla! :-)

      Vymazat
  6. Nechápu, za co by ses měla stydět, Dianko! :O Mám taky takový "hrubější" hlas a nějak mě to neštve :D spíše jsem na něj pyšná :D. A jak už jsem Ti psala v mailu...zkrátka I♥U! :DD :* A prosím, více takových videí :) rozhodně nemáš zač se stydět! :*

    Hanka K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No jako určitě bych mohla mít hlas ještě horší, to je fakt! :-D ..Jinak moc moc děkuji za Tvůj komentář, moc mě to potěšilo jako vždycky! :-) ♥♥ Jsem ráda, že se na můj blog stále vracíš a sleduješ mě! :-)

      Vymazat
  7. Skvelé video! :D A aj tvoj hlas je fajn nemáš ho aspoň taký tenký pisklavý ako ja!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuji, jsi už několikátá slečna, co mi vyvrací, že můj hlas je šílenej, to potěší! :-D ..Každý se slyší jinak, určitě máš taky hlas v pohodě. :-)

      Vymazat
  8. dáš odkaz na ten eshop prosím ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, tady to je - http://www.webareal.cz/modnidoplnky/eshop/4-1-BOTY

      Vymazat
  9. Moc dobré video, opravdu se ti povedlo, jinak pěkné věci sis koupila. A taky bych chtěla, aby si natočila roomtour. Jinak ten hlas jaký máš mě příjde, pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Michaelko, to mě potěšilo! Budu o té roomtour uvažovat! :-)

      Vymazat
  10. ty hnědé kraťasy z takka byly i v jiné barvě? a dáš tady prosím ten odkaz na ty conversky:)?
    jinak hezké video a krásné věci:Dmě se ten tvůj hlas líbí, nějak jsme se víc na to video soustředila, než u jiných, třeba některé videa jenom proletím a neposlouchám je ůplně:D jo a ještě krásná zahrada:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, byly tam v mnoha barvách! :-) ..Děkuji moc, hledala jsem pěkné místo, kde to natočím! :-)

      Odkaz najdeš o pár komentářů výš! :-)

      Vymazat
  11. Já se k videu nikdy neodhodlám, takže na tvé "poprvé" je to hodně dobré. Hlavně ten úvod :D ... Jen je škoda, že víc byla zaostřená skalka a věci než ty sama, tak třeba tě příště uvidíme líp. :D A nemáš mužský hlas, máš náhodou pěkný, já vždycky chtěla mít hlubší hlas, zním totiž jak skřet. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No jako děkuji, že si myslíš, že mám dobrý hlas! :-) ..Za všechno nezaostřené může Lenny, ta seděla za foťákem a ostřila! :-D ...Jsem v tom nevinně! :D

      Vymazat
  12. video je supeer :D natoč napr. nejaký TAG

    OdpovědětVymazat
  13. Vííc videí!! Parádní, mi řekni proč by ses měla ztrapnovat :) joo a najdu někde prosím link na ten super eshop?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, tady to je - http://www.webareal.cz/modnidoplnky/eshop/4-1-BOTY ..


      Jinak děkuji moc, videa teď budou asi častěji na blogu! :-)

      Vymazat
  14. Video je super, určite lepšie ako to moje! Naozaj máš veľmi príjemný hlas, takže smelo s ďalšími!:)
    A vecičky naozaj pekné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mě potěšilo. Takové fajn ohlasy jsem nečekala! :-O

      Vymazat
  15. já jsem nějaké tvoje video kde mluvíš už myslím viděla,ale vůbec jsem si nepamatovala,že máš fakt chlapský hlas! :D nee náhodou video super!doufám,že bude další! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDD ..no mám, ale neřekla bys to do mě, že?! :-D ..Jojo, brzy se můžeš těšit na BFF TAG

      Vymazat
  16. Určitě toč další videa! Moc mě to bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hezké video :)
    Kraťásky z Takka mám taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé ahoj Luci, tak si někdy zajdem někam spolu! :-D

      Vymazat
  18. :D :D aspoň někdo umí foťák používat! :D LOVE YOU!

    OdpovědětVymazat
  19. Úžasné video :) Tiež sa trochu (dosť) hanbím natočiť video :)

    OdpovědětVymazat
  20. Stydím se za dárky co kupuji bráchovi já k narozkám! :-D
    A na videu si strašně sympatická, moc příjemně vystupuješ a celkově se tě dobře poslouchá i kouká na tebe :-)
    To s tím styděním, já se ani nějak nikdy nestyděla, když natáčím video, mě to přijde vtipné :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš se určitě stydět, kecko! :-) ..
      DĚKUJI DĚKUJI!!!!!!!

      Vymazat
    2. já kupuji třeba jen Studentskou pečet,..hmmm? :-D

      Vymazat
  21. Proboha čím si Petřin zasloužil Adidasky?? :DD

    OdpovědětVymazat
  22. pěkné video :) jen bych do tebe neřekla, že máš takový silnější hrubší hlas :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No právě, mám takový hluboký hlas a to by asi neřekl nikdo! :-D

      Vymazat
  23. Ahoj.tyjo pěkná video! :) ale mohla bych se zeptat..k tomu eshopu..jak dlouho trvalo než boty došli? :) a jsou kvalitní..nebo neni na nich nějak hodně znáš že sou padělky?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trvalo to zhruba měsíc, možná víc. :-)

      Vymazat
  24. Pořád lepší než ten můj dětský hlásek. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Myslím , že se ti moc povedlo ! :) Určitě pokračuj ! A z " chrapláku " si nic nedělej , někdy ti možná natočím svůj smích ( který mají všichni rádi , páč když se směju já smějou se semnou všichni , holt chytlavej smích mám) :D , nemáš se za co stydět ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No můj smích taky není nic moc, když se do toho pořádně opřu! :-D ..DÍKY ZA POVZBUDIVÝ KOMENTÁŘ! :-*

      Vymazat
  26. Jak dlouho si čekala na ty boty ? :O

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: