Je to ROMANtik?

neděle, července 28, 2013


Po menší odmlce Vás opět všechny zdravím a vítám u nového článku!
Chci Vám opět ukázat výsledek z posledního focení, tentokrát to bude ale trošku změna, protože jsem nefotila žádnou slečnu, ale mladýho frajera jménem Roman. Přidám k tomu ještě menší story a můžem jít na to.

Iniciativní Roumen objevil v našem okolí starou opuštěnou továrnu, která je v procesu demolování a protože tohle bylo přesně moje přání, kam jít fotit, tak se jelo. Oba jsme se na to moc těšili a když jsme dojeli na místo, uviděli jsme starou opuštěnou továrnu, která je v procesu demolování, nečekaně! =D .. Našli jsme nejmíň bezpečnej vstup do areálu a vlezli dovnitř. Oba jsme měli bobky a i když Roman tvrdil opak, známe svoje lidi. =D ..Když se už hned na začátku začalo fotit před jednou obrovskou polorozpadlou budovou a já jsem v pozadí v hledáčku uviděla bezdomovce, jak si češe vlasy, tak jsem si myslela, že se podělám strachem, vnitřně jsem se rozbrečela a zeptala se R jestli ho vidí taky a můžeme odkráčet někam dál. Postupem focení jsme si oba slíbili, že si budeme krýt záda, prolezli jsme jen ty relativně bezpečný místa a vznikla celá skupinka povedených fotek. After that se Roman slitoval a vzal mě na zmrzlinku. Teda on spíš říkal, že má chuť na zmrzlinku a nakonec to dopadlo tak, že jsem lejzala třikrát větší zmrzlinu než on. Můžu tady veřejně poděkovat nejen za zmrzlinku, ale i za suprově strávené odpoledne/večer a focení, které bylo nejvíc pohodové. Díky! S každým novým focením mě to bere prostě víc a víc. ♥ Jo a jestli je Roman romantik? ..Třeba se to brzo dovím a potom Vám dám vědět.
Co na fotky říkáte Vy?  / Super místo na focení nemyslíte? / Máte radost, že jsem Vám přinesla změnu v podobě klučičího focení?  




 A kdyby Roman furt nemlel hubou, možná by ty fotky byly i lepší a dalo by se vybírat z více fotek. A kdyby Roman furt nemlel hubou, tak by to nebyl Roman... =)

You Might Also Like

32 your comments

  1. určitě jsem ráda za chlapa na fotce a ještě když je to takový fešák :P

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším až ze mě uděláš taky frajera, paní profesionálko :*

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou krásné fotky!! Moc se povedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, za každý názor a komentář! :-)

      Vymazat
  4. Romanovi to moc sluší, fotky se moc povedly!

    OdpovědětVymazat
  5. fakt moc pěkné fotky :) celkově to na mě působí tak jemně a klidně :) fakt se ti povedly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsem ráda, že to tak na tebe působí. :-)

      Vymazat
  6. Super fotky :) vypadají dobře a Roman je docela podobný jednomu herci, jen si teď nemůžu vzpomenout jak se jmenuje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakýmu, to by nás s Romanem strašně zajímalo!

      Vymazat
  7. Povedené fotky. Klučičí focení je super! :) To místo má je na focení jak dělané ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Klučičí focení zase trošku obohatí sbírku fotek a fotky jsou opravdu povedené :)
    Mimochodem Roman je trošku větší kus ! :O :)
    Focení v těchto prostorech se mi obzvlášť dost líbí,takže dávám obrovský palec nahoru !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu! :-)
      DĚKUJI ZA SUPER KOMENTÁŘ, JAKO VŽDY!

      Vymazat
  9. Ty si skvělá fotografka vážně !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi moc hodná, že si to myslíš! :-**

      Vymazat
  10. skvělé fotky! jsi vážně skvělá PROFI fotografka! :)))

    OdpovědětVymazat
  11. vybral skvele miesto na fotenie..mne sa pacia dokonca aj svadobne foto na takych miestach..uz som videla aj na vrakovisti aut..
    je to fesak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je šikovnej! :-) ...No tak to bych si nikdy netroufla v těch krásných šatech tam jít, ale může to být super kontrast, to je pravda! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: