,

LETFEST (big random)

pondělí, července 22, 2013

Hey guys, jak se vede? Slíbila jsem Vám, že udělám článek o tom, kde jsem byla celý předminulý týden a tak tady je. Vytvořila jsem maxi random fotek, tak snad se nebudete nudit a dozvíte se zase něco nového z mého života.  
Díky kamarádovi Majklovi jsem se dozvěděla o multižánrovém festivalu Letfest, což je v hodně přeneseném smyslu slova camp s angličtinou. Na programu Letfestu je například sport, kino, divadlo, tanec, koncerty, semináře, přednášky, workshopy a mnoho dalšího.
Fotka z posledního dne s Michalkou. / Ukázka u jedné divadelní scénky, sledujeme film. / Skupinka šílených opic! / Ráno u Alberta na mě čekali kamarádi


Tak jsem se během víkendu sbalila a v pondělí se jelo. Máte taky rádi spontánní akce? Ubytováni jsme byli v bývalém biskupském gymnázium, kde jsme spali na zemi ve třídě, což pro mě byla výzva! =D Ale postupem času jsme si s Majklem ukradli  půjčili polštáře a žíněnky a spalo se skoro jak doma. 
Hned první den dopoledne, těsně po pohovoru (po kterém se rozřadíte do skupin angličtiny podle úrovně) jsem se seznámila s malým andělem z Ameriky jménem Kesenya. To jsem ještě ani nevěděla, že budu v její třídě ještě společně s Megan. Miluji je obě dvě. Byla jsem tak strašně ráda, že jsem byla schopná si pokecat i v ajině.
I love Kesenya / Snad to nejsem já, kdo má nejtlustší nohy!? =D / Při skvělém večerním koncertu Heidi, psala jsem dopis pro Key na památku. / Snídaně.

Každý večer se konal boj o jednu jedinou ,,předokupační" sprchu, která na bývalém gymnáziu byla. Tak vznikl můj nový rekord - umýt se pod deset minut. Rána byla už mnohem lepší, protože jsme chodili snídat na námko k vodě, kde jsme krmili nejen sebe, ale i kačeny.

Celý den probíhal asi takto - ranní ztišení - class - oběd - workshopy - večeře - semináře - filmy. Každý den bylo jiné téma v class (den jídla, počasí, transport,..) a jiné workshopy (taneční, divadelní, vyrábění šperků, sporty,..). Přidala jsem se do divadelního workshopu, kde jsme secvičili různé scénky, které jsme potom hráli poslední den na Hawai party. Dokonce jsem byla tak zručná, že jsem vyrobila dvě zrcátka a jedno jsem věnovala Lenny.

Moje oblíbené, Megan  a Kesenya. / Takhle se kradou polštáře. / Obědvalo se. / Z překladového odpoledne. Po boku mám svojí levou ruku Majkla! =D 

Buď k obědu nebo k večeři jsme dostali moji nejmíň oblíbenou rýži, ale já jsem to zvládala, protože fast food na náměstí to jistil. Jeden den odpoledne jsem dokonce měla tu čest překládat angličtinu pro dospělé u nejtrpělivější a nejhodnější Američanky Shirley a Maryann. Super zkušenost!

Úžasná Heidi a její vystoupení. / S novou kamarádkou Káťou jsme se dívaly, jak se hraje volejbal a baseball. Jen dívaly! / První den jsme hráli uvítací hry. / Jedna z rána, kdy jsem krmila kačeny meruňkama.

Poznala jsem plno skvělých lidí, protože na Letfestu byli všichni jen skvělí. Všichni tak přátelští a s každým jsem si měla co říct, dokonce i s Amíkama s kterýma jsem doteď v kontaktu. Milovaná Kesenya je součástí mého FB chatu denně a není rozhodně sama. Dokonce i skypujeme! <3

S krásnou Káťou jsme jednoho dne sladily neúmyslně trička, haha! / Všichni Amíci na scénu. / Trampolína pro všechny věkové skupiny. / Dáda překládá Jimův seminář na téma - Jak vychovat rodiče. 

Angličtina je jedna z věcí, kterou na tomto světě miluju. Jednou se vidím v Anglii a nebo dokonce i v Americe, no uvidíme. Každý máme svůj sen, no ne? Dostala jsem novou motivaci se učit ajinu díky překladatelce Dádě, která mluví dokonale. 
Poslední den jsem jela s taťkou a Dájou na večeři a potom jsem se vrátila pro kamaráda Majkla a jelo se domů. Jenže ještě před tím bylo loučení a znáte to, ani nevíte, co pořádně říkat a už brečíte. Nebo já to tak aspoň mám. Vlastně jsme si všichni řekli jen ,,Uvidíme se!" místo ,,Sbohem!". Příští rok totiž nanovo!  

Hned první den jsme na Letfestu měli slavnou osobnost, skvělého imitátora, pana Faltuse. / Kesenya si zkusila, co já bych si nikdy nezkusila. / Som vyrobil. / Scénka Zrcadlo s Kubou.

S mým oblíbeným Georgem na hřišti, vypadám drsně! / Moje lóže. / Kam všichni jedou tou tramvají? / Magi s Key.

Ranní nákupy v Albertu. / Vystoupení na Hawai party. / Poslední vteřiny slávy. / S Megan! <3

Zase si žerem, tentokrát jen z jiného úhlu. / Ranní ztišení. / Všichni sledují skvělý výkon pana Faltuse. / Majkl s kachničkama.
Za víc jak polovinu fotek vděčím Petru Lipovskému, děkuji.
Děkuji Vám, že jste si přečetli článek ve kterém jsem Vám odtajnila zase něco ze svého života. Snad jste se moc nenudili. Budu ráda za Vaše komentáře, jak si prázdniny užíváte, co děláte, co máte ještě v plánu? Jestli máte nějaký nápad na nový článek, určitě mi to napište. Ráda se nechám inspirovat. Pokud máte dokonce nějaké otázky, můžete mi provětrat ask. Bye bye!


You Might Also Like

31 your comments

  1. teda to muselo být super..já byl předminulý rok na English campu a bylo to hodně podobn= jako letfest, ale nebyli jsme tam zas až tak dobrý kolektiv...
    a v čem spočívalo ranní ztišení? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JOJO, bylo to moc super! :-) ..To byla bohoslužba. Na začátku se zpívalo a pak se dostal ke slovu pan farář. :-)

      Vymazat
  2. no teda,vyzerá to skvelo! :) super fotky,je vidieť že ste sa tam mali dobre,až na to spanie na zemi,ale tak to sa dá prežiť ako vidím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to spaní byla jediná slabina, ale i tak dobrý! :-)

      Vymazat
  3. Vypadá, že to bylo super :) A ze spaní na zemi rozlámaná záda, co? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kapánek jo! :-D ..Díky za komentář :-)

      Vymazat
  4. Moc hezké fotky! Ach jo, že tobě to vždycky a těch fotkách tak sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to si nemyslím, že mi to sluší, ale děkuji MOC! :-)

      Vymazat
  5. Já prázdniny zatím víceméně trávím doma, ale strašně se těším na dva dny na chalupu co mě teď za pár dní čekají, juch :-)
    Nemá ten tvůj Majkl anorexii? Takovéhle špejle nohy se jen tak nevidí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no jistě, je to můj anorektit! :DDD ..Čeká až si ho nějaká holka vykrmí! ;) ..Užij si chalupu!

      Vymazat
  6. Super článek, musela ses mít skvěle:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji V, jojo, užila jsem si to! :-)

      Vymazat
  7. moc vydařené fotky :) sluší ti to Dio :)

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky a moc ti to na nich sluší :-) léto snad dělá všechny ještě krásnější :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Týjo, celkem ti to i závidím, taky bych ráda někdy na takový pobyt, nebo jak to napsat zajela. Jde vidět, že sis to fakt užila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojojo :-) třeba nějaký podobný najdeš! :)

      Vymazat
  10. Super fotky! :) Jde vidět, že sis to pořádně užila a tak to má být ;)

    OdpovědětVymazat
  11. skvělé fotky!! taky v srpnu jedu na podobný kurz:)

    OdpovědětVymazat
  12. Dianko ! ;) bylo to tam s Váma suprový !! :) doufám, že příští rok to zopakujem! :) jináč na té první fotce vipadám stráášně ! :D ;) ta zde vůbec neměla být! ;) ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé! :-) To jsem moc ráda, že to komentuješ! :-* Jsi nejhodnější a na fotce vypadáš suprově! ;) ..Příští rok repete!

      Vymazat
  13. Nejlepší článek a týden v historii! Doufám, že budeš chtít jet i příští rok a že se Ti to tam se mnou líbilo! :-) Díky Tobě a samozřejmě dalším šíleným opicím to tam bylo skvělý! Jo a nejnejlepší je předokupační koupelna a tančení na přechodu s Miley! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Moc hezkej komentář, díky! Hej nikdy na to nezapomenu a ještě teď se směju! :)

      Vymazat
  14. Jů, nádherný článek! :) a plný fotek, tak je to nejlepší ;)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: