MAMI, JDEM SE FOTIT..

neděle, července 14, 2013

Zdravím své milované čtenáře a po týdnu neaktivnosti opět přidávám nový článek! Už jste mi chyběli!
Jak jste si možná všimli, celý týden jsem byla pryč a svět blogování šel mimo mě. Než ale nachystám velký článek o tom, kde jsem byla, co jsem tam dělala a co jsem prožila, ukážu Vám pár fotek z focení, které proběhlo ještě před mým odjezdem. Fotila jsem vojandu Míšu s její maminkou. Vzniklo opravu hodně snímků a já se chci o pár z nich s Vámi podělit. Taky jste někdy přemýšleli o tom, že byste se nechaly vyfotit se svojí maminkou? 





You Might Also Like

32 your comments

  1. krásné fotky!:) Míša i její maminka vypadají skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo ta je krutě vymakaná ! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Buď je její mamka hodně mladá nebo vypadá hodně mladě!!:-D Super fotky, ta druhá je parádní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamince je 40 let a vypadá skvěle! :-)

      Vymazat
  4. krásne fotky :)) sú strašne zlaté

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi zlate ako dve sestry :)) krasne fotky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Oběma Vám to moc sluší,krásný fotky. :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: