NA LETNÍ VEČERY.. (outfit)

sobota, července 20, 2013

Opět se hlásím s outfit postem, ahoj ahoj! 
Tentokrát to bude jen taková pohodička na letní večery. Vzala jsem si na sebe nejpohodlnější jeggins. Nejlepší je na těchto kalhotách, že jsou v pase na gumu, to já prostě můžu! S červeným tílkem mi ladil červený pruh na žabkách a ještě jsem přes sebe hodila slabý bílý cardigan, který jsem si nevyžehlila, protože to snad ani nemělo cenu. Sluneční brýle jsou z H&M a půjčila mi je Lenny. Myslím, že tohle je na letní večery ideálka, co myslíte Vy?



BONUSOVKA PRO ZASMÁNÍ 

[top, cardigan - 2nd hand, jeggins - Takko, žabky - Deichmann, brýle - H&M]

You Might Also Like

36 your comments

  1. Ta poslední fotka je stejně nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý outfit, opravdu takový ideál na letní večery:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,jak dlouho už máš ty kalhoty?Jsou božíí.Jinak jsi nádherná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mám je chviličku. Asi měsíc. :-) ..Jinak moc děkuji za krásný vzkaz. ;)

      Vymazat
    2. A můžu se ještě zeptat,kolik tě stály?Fakt se na tebe nemůžu vynadívat!

      Vymazat
    3. Červenám se... Stály jen 250,-Kč v Takku

      Vymazat
  4. Kočka! Pekná kombinácia farieb :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju tvoje vlasy, což není žádná novinka! :333

    OdpovědětVymazat
  6. tá bonusovka! ♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Kalhoty jsou parádní! :)
    Jen ty brýle mi k tobě vůbec nesednou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš dobrá Ivet, ty brýle totiž nejsou moje, ale půjčila mi je Lenny! :-) Nejsou moje a taky souhlasím, že ke mně nejdou! :-)

      Vymazat
  8. Super fotky :) Ale na bonusovku nemá žiadna :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. great look!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadáš parádně! Jsme nové čtenářky blogu ;)
    K&M
    c0ffeeparadise.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. uprimne sa mi najviac pacia topanky, su uzasne

    OdpovědětVymazat
  12. Nejkrásnější řidičkááá! :-D ;-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: