NEW IN, July 2013

úterý, července 30, 2013

Pěkně zdravím své věrné čtenářky a zvědavé čtenáře
Než se prázdniny přehoupnou do druhé půlky, tak jsem pro Vás připravila velký NEW IN článek za měsíc červenec. Původně jsem chtěla natočit video, jako minulý měsíc, ale tentokrát se mi věcí nahromadilo o něco víc a video by bylo nekonečně dlouhé/nudné. Ještě než se pustíte do prohlížení, inspirování se a komentování, chci Vám všem moc poděkovat, že můj blog navštěvujete a dokonce jste ho už dohromady navštívili víc jak 200 000x! ♥ Jako malé poděkování čekejte za pár dní GIVEAWAY! Hádejte o co se v ní bude soutěžit?


Pro toto léto pro mě byly maxi šaty ,,must have" a když jsem jedny krásné uviděla po dlouhém hledání v Bershce, tak jsem byla nadšená. Dokonce na ně byla daná i sleva, takže jsem měla opravdu štěstí.  Vintage řetízek je pro mě takový základ a už dvakrát jsem ztratila dlouhou šňůrku, takže jsem si teď pořídila nový a přívěsky budu libovolně měnit. 

Před pár lety jsem se zapřísáhla, že už na sebe nedám riflovou bundu, protože když mi ji mamka pořád vnucovala, tak jsem ji nesnášela. Teď když jsem lítala s Lenny po obchodech jak blázen, jen abych nějakou pěknou riflovou vestu nebo bundičku našla, tak se tomu směju. Důvod proč jsem podnikala letní nákup byly plavky a když jsem prošla snad všechny obchody a jako záchranu jsem si nechala předraženou Calzedonii, zjistila jsem, že tam mají 50% slevy a cítila jsem se jako poutník na poušti, když najde oázu.


Krajkové bílé šaty jsou pro mě citlivá záležitost, protože miluju bílou barvu a krajku. Vždycky jsem si přála mít bílé šaty a konečně jsem si jedny taky koupila a stály mě jen 300,-Kč.

Prohrabala jsem s Lenny celou Calliope až jsem našla jednoduché bodycon šaty, které jsme na mně mohli vidět v minulém článku. Oblékla jsem si je na pouť a tam jsem si k nim koupila i ručně dělané náušnice. Miluji velké prstýnky a když jsem jeden krásný bílý prsten viděla v Kiku za 25,-Kč, tak jsem neváhala.


To je tak, když si Vaše nejlepší kamarádka zkouší kraťasy a jsou jí velké a když si je zkusíte Vy, jsou Vám ,,tak tak" a tím pádem s nimi nakonec odejdete Vy. Lak, pidi deodorant a vzorečky jsem vyhrála v rychlé GA u Lucy.

Přesně takový jednoduchý a pohodlný kousek oblečení, jako je tahle měkoučká mikina s tygrem mi v šatníku chyběla. Sice jsem ji chtěla spíš v šedé nebo černé barvě, ale měla jsem na výběr jen z bílé a růžové a protože jsme nechtěla mít růžového pantera, ale vzácného bílého tygra, tak chápete moji volbu. Parfém mi došel a tak jsem musela doplnit zásoby. Růžový lak jsem také musela doplnit do sbírky, protože odstíny růžové mám na nehtech nejraději. Poslední dobou si ujíždím na pidi deodorantech a tento čokoládový je naprosto bezchybný a vejde se Vám kamkoliv.


Poslední věc, kterou Vám chci ukázat je taky parka s koženkovými rukávy. Podobnou jste mohli vidět v mém mango seznamu, ale tu jsem si nakonec nekoupila, protože nebyla na zip, ale jen na knoflíky. Tahle parka z C&A je naprosto dokonalá a perfektně mi sedí. Takže spokojenost.

Zapomněla jsem ještě pár věcí dofotit, takže třeba příště a jinak už je to tedy všechno, co jsem Vám chtěla. Určitě dejte vědět, který můj nový kousek se Vám zalíbil nejvíc a jestli jste se třeba nechali inspirovat. Budu se těšit na Vaše reakce. ♥ Za chvilku jedu do kina na Já padouch 2, viděli jste to už někdo? Líbilo?


You Might Also Like

73 your comments

  1. nádherná parka, takovou chci taky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ve skutečnosti je mnohem hezčí, než na těch fotkách

      Vymazat
  2. krásné věci, mikina s tygrem je nádherná a pro ty šaty do H&M si snad taky zajdu, přesně něco takového sháním, skvělý kup)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zajdi, jsou fakt super a byly ve slevě. :-)

      Vymazat
  3. Diušoo,ty šaty jsou moc nádherný! Anonymní malý skřet Čikita.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věcičky! Nejvíc se mi líbí ty plavky! Jsou úžasné chci je!!:D:)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde právě probíhá giveaway: http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pozvání a krásný komentář. :-)

      Vymazat
  5. Ty krajkový šatičky mám taky na mušce... :)))

    OdpovědětVymazat
  6. jéé, ta parka je skvělá! :-) a Já, padouch 2 je jeden z nejlepších animáků, co sjem za psoeldní dobu viděla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ten film taky moc líbil, nasmála jsem se snad víc, než ty malý děti všude kolem. :-D

      Vymazat
  7. skvelé veci!! :) tá parka je úžasná

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké kousky, líbí se mi všechno nejvíce asi ty šperky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z nich taky nadšená, hlavně jsem je pořídila dost levně. :-)

      Vymazat
  9. To je pěkný, musím si něco nového koupit sakra!!:D:)

    OdpovědětVymazat
  10. hrozně se mi líbí ty šortky ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jsou s takovým vyšším pasem a vypadají oblečené moc hezké. Stály jen do 100,-Kč. ..Tak se po nich mrkni. ;)

      Vymazat
  11. skvělé úlovky! ty krajkované šaty jsou perfektní ♥ taky jsem před chvílí zveřejnila new in na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásne veci,hlavne tie vecičky z kiku a šaty :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kraaasa :) super nakup ;) zeby bola v GA nejaka kozmetika?

    OdpovědětVymazat
  14. No jo zase jsi to vyhrála, supr kousky :))) a k parce gra-tu-lu-ji ! A plavky musíme co nejdřív vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  15. bílej tygr, ach <3
    a Já Padouch 2 je bezva

    OdpovědětVymazat
  16. Vies, nie ze by som teraz nieco naznacovala, ale ak sa raz zobudis a tvoje veci nebudu v satniku, u mna ich vazne nemusis hladat!!!
    Suu nadherne, uplne vsetku <3 vintage sperky milujem aj ja, tie plavky su taaaaak mnami, a ta bundicka je super, ale asi bola aj draha? Ja som si taku podobnu nasla na nete, ale keby najdem taku aj v skutocnosti zarozumnu cenu, radsej kupim tu - nerada riskujem internetove kupy, lebo mi to potom skoro nikdy nesadne alebo to vyzera uplne inak :/
    No, vsetko je proste krasne, uplne sme si sadli :D
    XD

    XOXO
    www.myfashion-and-me.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDDD Děkuji Ti moc! :-) ..Nebyla stála 450,-Kč. Hledala jsem nějakou za přijatelnou cenu. To jsem ráda, že MÁME STEJNEJ STYL A VKUS! ;) :-*

      Vymazat
  17. Parka je best!Kolik za ni chtěli?Doufám,že ještě na mě tak rok nějaká počká :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je.. No stála mě 1300,-Kč. ..Určitě jo!

      Vymazat
  18. Ta PARKA!!! Kolik tě stála prosím?:)
    a ty šaty z HM jsou také moc pěkný, jsi měla štěstí i na cenu!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parka vypadá ve skutečnosti ještě mnohem líp.
      Stála mě 1300,-Kč

      Jojo to jsem měla, děkuji Ti.

      Vymazat
  19. Krásné nákupy! Ten tygřík je úžasný a maxi šaty taky musím mít! :-) Jinak krásné stejné plavky! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus Bershku, tam měli milion šatů. :-) ..Jinak děkuji, ale ty máš určitě hezčí! :-D :-D

      Vymazat
  20. Ty plavky jsou krásné! A těšíme se, až uvidíme ostatní oblečení v outfitech ;)
    K&M
    c0ffeeparadise.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ..Brzo na blog přilítnou články s outfity! :-) Taky se těším! :-D

      Vymazat
  21. Ty krajkový šaty chci vidět na tobě! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vezmu si je fo Francieee a pak je uvidíš Martinko! :-)*

      Vymazat
  22. tak tyhle nákupy se ti povedly! :) Ten svetr s tygrem a plavky jsou nejhezčí ;) A ty minideodoranty jsou fakt super, taky jeden mám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Natko. Našla sis i favority, to je supr! :-) ..Jojo, jsou dobře praktický.

      Vymazat
  23. Maxi šaty, plavky a krajkové šaty - nádherné! :)
    dúfam že sa nám tu v tých krajkových šatách ukážeš :)
    a ja som tiež dnes spravila New in článok ale nejako nikoho nezujíma :D
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥

      Děkuji Veru, jojo ukážu se v nich už brzy.

      JÁ SE JDU HNED PODÍVAT!

      Vymazat
  24. Miluju nákupy a tobě se tentokrát opravdu vyvedly :3 taky jsem si koupila novou parku, už se nemůžu dočkat až jí vytáhnu ven :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, odjela jsme z nákupů spokojená jako blecha! :-)

      Vymazat
  25. ¨Krásné věci! A já padouch je perfektní, i ta dvojka! Užij si to. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Wow! nádherné věci :) ty šatyy ♥ boží ! a ten jumper s tygrem? za ten bych zabíjela,abych ho měla ! :DD :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Ty jsi vždy nejhodnější, díky! :-*

      Vymazat
  27. Teeda tolik věcí. Úplně se mi na první pohled zalíbily ty náušnice, mají krásnou barvu! :) Takovou mikču s tygrem bych chtěla taky, ale na bílou bych se asi vykašlala, v šedé by byla dokonalá <3
    Monniss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, krásně se mi hodí, mám zelené i oči. :-) ..NO ONI V ŠEDÉ NEMĚLI! :-(((

      Vymazat
  28. Krajkované biele šaty sú suprové :) Ale aj parka sa mi veľmi páči, inak všetky veci sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělé úlovky!:) hrozně se mi líbí ty krajkové šaty z H&M a design postu!♥ ty balónky se povedly, já bych na ně při upravování fotek neměla vůbec trpělivost:D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, jsi jediná, co mi balonky verejne pochvalila! ♥

      Vymazat
  30. Pekne si nakúpila :) Biele šat z H&M vlastním aj ja a nedám na ne dopustiť :) Čokoládový deodorant??? Mám sprchový gél a telové mlieko no musím teda doplniť aj deodorantom niekedy :)

    Pozývam na 1. narodeninovú Giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se Ti nedivím, je to základ! :-) ..Určitě dopln sbirku!

      Vymazat
  31. bože, miluju NEW IN články!! <33


    http://nikolamills.blogspot.cz/ http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. tie maxi šaty a parka sa mi páčia.

    OdpovědětVymazat
  33. Nádherné veci :) Hlavne tie maxi šaty ♥

    http://sajmafashionsecrets.blogspot.sk/ (Na mojom blogu práve prebieha giveaway, môžeš sa pridať:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: