NIVEA SALES

středa, července 31, 2013

Zdravím všechny milovníky značky NIVEA
Doufám, že už jste všichni slyšeli, že pro členy Teta klubu byla uspořádaná akce s webovými kupoooony, se kterými máte 50% slevu na všechny výrobky NIVEA. Stačí si otevřít stránku tetadrogerie.cz a hned Vám tam naskočí, jestli si chcete vytisknout svůj slevový kupon a to je celá věda. Pak už se můžete s chutí vydat na lov.

 
Já už svoje úlovky mám a možná, že na některý udělám detailnější recenzi. Uvidím po čase, jak budu spokojená/nespokojená. Koupila jsem si:


  • šampon, který mi snad pomůže s roztřepenými konečky. 
  • lak na vlasy, dodávající vlasům dlouhotrvající lesk.
  • sprchový gel, který se dá používat jako holicí gel.
  • tuhý deodorant, happy time je moje oblíbená řada.
  • tělové mléko, pomáhající extra suché pokožce.
  • nivea creme, univerzální krém na všechno.

Ani se snad nemusím ptát, jestli máte s nějakým z těchto výrobků zkušenost, protože niveu v plechu zná snad každý. No ale určitě mi dejte vědět, co jste si v ,,nivea slevách" pořídili Vy. Snad jsem Vás trošku inspirovala a dokonce jsem Vám řekla věc, kterou jste vůbec nevěděli.

You Might Also Like

24 your comments

  1. tak to je super akce :)


    PS: Sice tě sleduji víc než rok, ale až ted jsem si všimla, jak moc si podobná Loren ( Brittany Underwood ) z Hollywoodských snů, co běží na MTV :D no vážně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žejo? :-D

      PS: Sice jsem doted´ Brittany Underwood neznala, ale možná máš pravdu a něco tam bude. No ale ona je tak 1 000, hezčí. :-)

      Vymazat
    2. ale ne, tobě to sluší stejně jako jí :) fakt jste si docela podobné, hlavně když má Brittany zrovna kudrnaté vlasy :D

      Vymazat
    3. No dobře, Ty to vidíš jinak, než já! :-) ;)

      Vymazat
  2. Už jsem na tuhle akci taky koukala, ale nijak zvlášť Niveu nevyhledávám, tak pořád nevím :) Ale takový šampon nebo deodorant... Sakra musim do Tety! :D
    Jinak ty sis vybrala samý super výrobky, určitě pak dej vědět, jak jsi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já právě NIVEU miluju, s mamkou ji používáme nejvíc, tak to byl pro nás super objev, tahle akce! :-D .. Jojo, skoč si do Tety, je to fakt výhodný. ;) ..Jojo, něco vyberu a dám vědět!

      Vymazat
  3. Jé, díky za tip! Koupím si to tělové mléko do sprchy<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, chtěla jsem dát tip na super nákupy!:)

      Vymazat
  4. Nivea mě vůbec neláká, je mi nesympatická složením :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak každý má rád něco jiného. Já třeba nemůžu vystát DOVE.

      Vymazat
    2. Já skoro nic z drogerky. :)

      Vymazat
  5. Sleva je to sice moc pěkná, ale zrovna na Niveu? :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pro někoho bohudík, pro někoho bohužel! :-D

      Vymazat
  6. Skoda, ze nejsem v Teta klubu. Je to skvela akce! Ja hrozne moc chci vyzkouset to telove mleko do sprchy, jelikoz nesnasim, kdyz specham a po namazani jsem dlouho lepkava. Uz jsem na to zkousela tolik veci, co slibovaly, ze jsou rychleschnouci a jedno zklamani za druhym :D

    OdpovědětVymazat
  7. inak ja som vzdy ten nivea univerzalny krem nemala rada. nikdy mi nevyhovoval, ani som nechapala preco ho tak vela ludi chvali, na mna ma hrozne tuhu konzistenciu :/

    ale zase od nivei som mala skvely sampon a ten som si svojho casu nevedela vynachvalit :)

    OdpovědětVymazat
  8. ten sprchový gel na holení je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak to je úžasná akce, díky za tip, vůbec jsem o tom nevěděla, chudák moje peněženka :D)

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě zajdu, díky moc za tip. Minule byla akce 25% v Rossmannu na Niveu, kupovala jsem si to mléko do sprchy, ale bohužel nemohu doporučit :(. Skoro vůbec nehydratuje, aspoň na léto nedostatečně :/, jako plus bych viděla jen jeho vůni a snadnost aplikace..

    OdpovědětVymazat
  11. Také se chystám na nákupy, Niveu mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, tak to využiju!!! :D :)
    Děkuji za článek.

    OdpovědětVymazat
  13. vposlednom čase tiež kupujem len niveu väčšinou, lebo už je tolko značiek na trhu že už nevieš čo si maš vybrať tak som sa rozhodla k starej dobrej nivee :))

    OdpovědětVymazat
  14. Taky se chystám využít! :D Je to super akce.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: