PRETTY LADY

sobota, července 06, 2013

Vítám Vás u nového článku plného fotek z přírody s krásnou Andrejkou!
Když jsem včera jela fotit s Andrejkou, nevěděla jsem, že to bude moje nejpohodovější focení vůbec. Došlo mi to ale už po pár prvních snímcích. Šlo strašně moc poznat, že Anďa má s focením zkušenosti a zároveň je strašně fotogenická a krásná, takže to pro mě nebylo focení, ale spíš takový oddych s foťákem v ruce. Dokonce musím říct, že jsme si s Andrejkou skvěle sedly, protože jsme stejná krevní skupina. To jsem vůbec nečekala a mám z toho radost, víc takových focení! Takže až zas budu chtít mít pokoj v duši, napíšu Andě, jestli nechce jít fotit. 




Jak se Vám tyhle letní fotky líbily?
Budu se těšit na Vaše komentáře se vzkazy, nápady a inspirací. S přáním krásného víkendu se s Vámi loučím. Mějte se krásně! ♥  
                                                                                                               

You Might Also Like

48 your comments

  1. Odpovědi
    1. To musím jen skromně souhlasit. :-)

      Vymazat
  2. Krásné fotky! :-)

    www.blondiever.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný fotky ! A slečna je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. úplně z ní vyzařuje pohodová energie:) je moc sympatická a fotky se vážně povedly!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a krásná slečna, co víc si přát? Když vyjde i počasí.. to se pak fotí pomalu samo!:)
    Zvu tě na giveaway<3
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. krásne fotky, krásna slečna. :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky :-) moc jí to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné,fotky i slečna :-) Škoda,že je Jevíčko tak daleko,jinak bych se snad taky nechala blejsknout :-D

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krásné fotky! :)) Slečna vypadá sympaticky :))
    Giveway u mě: http://barbarasway.blogspot.cz/2013/07/first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  10. fotky nemaju chybu tie ružove šaty su krasne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jsou jsou, Andrejka měla super oblečení na focení. :)

      Vymazat
  11. ty máš také pekne a fotogenické kamarátky! :D aj ja by som bola taká fotogenická keby si ma fotila ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si taky říkám, fotím jen samé krásně lidi! :-)

      Vymazat
  12. jak říkám, pořád lepší a lepší :) A Anďa je kočka :*

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky jsou suprové, slečna je krásná. A v šatech ji to dle mého sluší nejvíc. :))

    OdpovědětVymazat
  14. krásne fotky. Velmi sa mi páčia tie lososové šatičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se líbí snad všem tady! :-D DÍKY MOC!

      Vymazat
  15. Hnedka bych se nechala taky vyblejskat :) a to zas nemame to k sobe moc daleko :) krasny fotky:) kde je to focene?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to focení na Sanatorce za Jevíčkem. Já nejsem proti, uděláme fotící seanci. :-)

      Vymazat
  16. Jsi šikula, fotky máš čím dál povedenější:-). Jinak Anďa je prostě kočka:-)!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Anďa se fotila skoro sama! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: