PRINCESSES

úterý, července 16, 2013

Pěkný den všem svým čtenářům, dnes Vám chci ukázat fotky krásné Pavlínky, která mě poprosila, jestli bych ji neudělala pár fotek s její malou sestřičkou Rozárkou. 
Já jsem samozřejmě s radostí souhlasila a mohlo se jet fotit. Pavlínka je strašně skromná a sebekritická, takže polovinu fotek jsem dovybrala já a protože jí to tak moc sluší, budu moc ráda za všechny Vaše komentáře, jak se Vám fotky sestřiček líbí. Focení bylo moc fajn a myslím, že výsledek je moc povedený, co myslíte Vy? Už teď mi Pavlínka psala, že se mě zamlouvá na podzim, protože společně uděláme focení N°2! Už Teď se těším! 



You Might Also Like

42 your comments

  1. Úžasný fotky! A ta s bublifukem je překrásná! :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Fakt se moc povedly, už se těším na ty podzimní :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky! :)

    Pozývam všetkých na moju GA!

    OdpovědětVymazat
  4. Nemá vůbec být proč sebekritická, je krásná a fotky se ti moc povedly. Obě jsou nádherné ... co obě, všechny 3! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty růžové šaty - ♥, jinak fotky jsou moc povedné a holkám to moc sluší ;))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky! Holkám (všem) to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  7. Posledná fotka je najkrajšia! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuji moc moc za uznání a pochvalu.

      Vymazat
  9. nádherné fotky, ta s tím bublifukem je fakt krásná :)
    a ta malá je fakt rozkošná :))

    OdpovědětVymazat
  10. Máš pravdu, výsledek je hodně povedený! Fotky jsou vážně krásný! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikuško, děkuji Ti moc za krásnej komentář. :-)

      Vymazat
  11. moc jim to všem sluší! fotíš hrozně nádherně, vážně:)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné fotky.
    Myslím, že se ti povedly.:))

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké fotky, jsi čím dál větší šikula:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Ta poslední je nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: