STUDDED (outfit)

středa, července 03, 2013


ZDRAVÍM VŠECHNY SVÉ VĚRNÉ ČTENÁŘE U NOVÉHO ČLÁNKU!
Dnes mám připravený článek s outfitem, který jsem na sobě měla v týdnu. V hlavních rolích : Nový ocvočkovaný přehoz z Takka, černá bodycon sukně z H&M a bílé nízké konversky.
Je to takový odvážnější outfit na párty, nebo na nějakou večerní letní akci. Jako doplňky jsem použila dva náramky, první byl náramek s ostny, který jsem vyhrála už před delší dobou v giveaway a druhý náramek jsou vlastně nefunkční vintage hodinky po mamce. Jak se Vám líbí moje nové konversky? (Vidíte je poprvé v akci.) A co říkáte celkově na outfit? Máte rádi cvočky? Svěřte se mi do komentářů, budu se těšit. 

[top - Takko, sukně - H&M, boty - Converse, sluneční brýle - Baťa,]

You Might Also Like

51 your comments

  1. Super outfit :) A cvočky sú moje veľmi dobré kamarátky :) Mám ich rada takmer všade :)

    Some people want...fashion!

    OdpovědětVymazat
  2. krásný outfit i fotky :) děsně ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, mám radost, že se můj ohoz někomu fakt líbí. :)

      Vymazat
  3. Nemůžu si pomoct, ale moc se mi líbí třetí fotka! A cvočky se mi líbí, chválím kombinaci toho všeho. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, fotila to Lenny. Díky patří jí. :)

      Vymazat
  4. Cvočky milujem a outfit je skvelý :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tady jsi totálně přešlápla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, v čem konkrétně? ..Ráda si nechám poradit.

      Vymazat
  6. Přijde mi, že je tohle nesladěné. Kdyby k tomu byly kraťasy, bylo by to mnohem lepší. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si to zase s kraťasema nedovedu představit. :-)

      Vymazat
  7. outfit ke krasny ... ja už tiež dlho pokukavam po converskach ale neuspešne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super outfit, pohodlný a štýlový zároveň:) Dva palce hore!

    OdpovědětVymazat
  9. Máš nádherný blog a to celkově grafiku, písmo a fotky ! Tričko je nádherný a já osobně nesundávám bílý conversky z nohou. PS: Gympláci jedou !

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi to :) Netypický outfit a proto moc hezký :) Palec nahoru :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, taky mi přijde trošku netypicky. :-)

      Vymazat
  11. Úzké sukně ti strašně sluší!Jsi krásná:)

    OdpovědětVymazat
  12. kráásna si, kráásny outfit a biele nizke conversky su na mojom wishliste..:D

    OdpovědětVymazat
  13. Cvočky miluju! Cvočky rulezz!! :)
    Krásný prostředí na fotky, má to atmošku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cvočky rulezz, jak říkáš! :-):-*

      Vymazat
  14. Máš krásný nohy ! :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nechápu, v čem by toto mělo být inspirativní. To by si přece zvládl obléci každý, ne? Myslela jsem, že jsou blogy od toho, abychom nad daným outfitem užasly a řekly si- jo, tohle je jiný a prostě dobrý, tahle má vlastní, přesně poznatelný styl! Já vím, že to není lehký, ale hold to asi každý nemá v sobě a pak to takhle dopadá... Jinak nad "konverskami" s K vždycky pláču, zní to děsně vidlácky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z vidlákova, jinak díky za komentář :-)

      Vymazat
  16. Jak dlouho jsi čekala než ti přišly converky ? :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nejsou ty boty nějaké "zmetky", když byly tak levný? Myslím tím, jestli se neodlepují, atd. :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: