BIRDS GIVEAWAY - ukončeno

pondělí, srpna 05, 2013

Opět je tu možnost si zasoutěžit, tentokrát o ručně dělané šperky! 
Když sledovanost na blogu přesáhla 200 000, rozhodla jsem se, že jako malé poděkování uspořádám giveaway. Šperky do soutěže mi věnovala Ani a díky její šikovnosti si teď o ně pojďte zahrát. Máte na výběr ze dvou ručně dělaných náramků s roztomilým ptáčkem.

Stačí jen:

  • Dát dvě "TO SE MI LÍBÍ" a do komentářů připsat svůj e-mail. + dopsat, který náramek chcete.

To snad ani nejsou pravidla, ale jen banalita. Doufám, že se Vám tahle GIVEAWAY líbí a s chutí se zúčastníte. Zapojit se může každý, nehledě na to, jestli blog má nebo nemá. Dva vítěze náramků vyhlásím ke konci prázdnin.

You Might Also Like

111 your comments

  1. Sleduji Tebe i fb a náramek by mi udělal radost ten vpravo :)
    ell-e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Ty náramky jsou krásný. Jednoduché, ale hezké. Víc se mi líbí asi ten více vpravo :)

    houdkovae@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že tu není uvedeno, čemu mám dát To se mi líbí... tento způsob se mi moc nelíbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel souhlasím, no.:-( Náramky jsou krásné.:-)

      Vymazat
    2. první like je pro https://www.facebook.com/sperkyani
      druhý pro Dianku :)

      Vymazat
    3. Reni děkuju! :) Dneska lidi bohužel odbouchnou cokoli, aniž by přemýšleli :)

      Vymazat
    4. Taky s tím nesouhlasím, aspoň název stránky by to chtělo!

      Vymazat
    5. Už jsem to opravila holky! :-) Tak můžete soutěžit! ;)

      Vymazat
  4. nilmusilova@seznam.cz

    ten vpravo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi oba, takže kdybych náhodou měla štěstí, je mi jedno který vyhraju :)
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi oba dva náramky, ale možná spíše ten více vpravo :))
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi ten vpravo:)
    Likuju jako Deni Rožanská
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. aké kráááásne náramky :) ♥
    Menej je niekedy viac, a preto sa mi ten napravo páči viac :) (nedáva to zmysel, ja viem :D)
    timea.mihalickova312@gmail.com

    XOXO
    www.myfashion-and-me.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. ten vlevo je úžasný :)

    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  10. wow tak ty jsou naprosto úžasné ♥ ten levý je prostě ale víc..jsem ulítlá na perly :))


    finde555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. terezchalupova@gmail.com
    ten perličkový prosím :)

    OdpovědětVymazat
  12. kajush.01@centrum.cz

    oba dva jsou úžasné:) ale nejvíc se mi líbí ten perličkový:)

    OdpovědětVymazat
  13. renkiss@seznam.cz

    Prosila bych ten vpravo :)

    OdpovědětVymazat
  14. ten napravo je krásny :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí ten napravo :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. mě je to jedno, líbí se mi oba :D
    bloggerandbeautifullife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. ten vpravo :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Markytka97@seznam.cz
    Je mi to jedno :-)) Oba jsou krásné..

    OdpovědětVymazat
  19. Ten napravo je krásnej :)
    nicola3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné náramky, taky bych chtěla být tak šikovná :D Brala bych ten napravo :)
    beily.dahlgreen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. jééé to prostě musím vyhrát. Mé přijímení je Špaček :-) takže by se mi děsně hodil takový náramek ;)

    happy.lenulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. skvelé náramky! :) vybrala som si naľavo
    nicolettevalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. ten vpravo je super... sima.sony@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, o trošku víc se mi líbí ten s méně perličkama, ale ten druhý je taky krásný:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen bych chtěla podotknout, že to druhé (u vlaštovky a řetízku) nejsou perličky, ale ručně vytvářené skleněné korálky :)
      A děkuji za pochvaly, samozřejmě!
      Ani

      Vymazat
  25. splněno:)
    ten v pravo, s řetízkem je ůžasný:)
    agachromec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. vendula.calabkova@seznam.cz
    já bych si vzala ten vpravo, ten je úplně dokonalý! :O :)

    OdpovědětVymazat
  27. je mi jedno ktorý ;D
    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. ten vpravo :) dominica078@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. thehealthymindset@email.cz ten vlevo :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Je jedno jaký!:)
    Zuzanka.97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. ten vice napravo
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Obe sú krásne. Ja by som si vybrala ten naľavo, ten s tým menším vtáčikom :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Obě jsou úžasné! Ale ten perličkový v levo mi padl do oka jako první :-)
    nikiska.krupkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Líbí se mi víc ten vlevo :-)
    eliska.s9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ten vpravo je nádherný! :)
    diarybydomis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Vpravo. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. ten napravo :))
    nikola.zm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. This looks amazing...so dainty and chic

    OdpovědětVymazat
  39. Ten napravo je přímo úžasnej :)
    evca.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Líbí se mi ten napravo :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. viac sa mi páči ten náramok vpravo :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  42. by-yourself/zavináč/seznam.cz
    na fb pod stránkou The fashion kingdom
    líbí se mi ten vpravo:)

    OdpovědětVymazat
  43. o něco víc se mi líbí ten napravo :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. lajkuju, no :D
    víc se ke mě hodí ten vpravo :) krásnej!
    fortovat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. ten napravo!
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  46. Óó, moc bych chtěla ten vlevo :)
    lucie.narozna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ten v pravo je nádherný :)
    elenor05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. :) ten vpravo je krásny .... secret.women628@gmail.com ... :)

    OdpovědětVymazat
  49. michaelaz912@gmail.com

    a líbí se mi víc ten vpravo, tam kde je míň perliček :-))

    OdpovědětVymazat
  50. naty.jirg@gmail.cz

    Oba dva jsou moc krásné, ale ten napravo je o něco hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  51. lucie.krouzkova@gmail.com
    Líbil by se mi víc ten vpravo, protože podobný tomu druhému už mám. :))

    OdpovědětVymazat
  52. koutnaterezka@seznam.cz
    Oba dva náramky jsou moc pěkné, ale víc se mi líbí ten vpravo :))

    OdpovědětVymazat
  53. T.sedlarova@seznam.cz
    a více by se mi líbil nejspíš ten vpravo:-)
    PS: krásný blog! :-)

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj ;)
    Like pod menom Patty Crazybooks. :) Môj mail je patricia2684@azet.sk :) Veľmi sa mi páčia oba náramky. Keby to na mňa vyšlo brala by som ktorýkoľvek. Oba sú krásne. Ten vľavo sa mi páči ale viac než ten vpravo. :D

    OdpovědětVymazat
  55. tereza.wallova@seznam.cz
    Ten vpravo :))

    OdpovědětVymazat
  56. likenute :) Barborqaaa1@azet.sk
    náramok na pravo

    OdpovědětVymazat
  57. monika.tihonova@centrum.cz
    náramek vlevo :)

    OdpovědětVymazat
  58. Líbí se mi ten vlevo :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Lajky jako Radka Tichá
    a mail raticha@seznam.cz
    pokud jde vybrat, líbil by se mi ten vpravo

    OdpovědětVymazat
  60. lucievlachova6@seznam.cz vpravo

    OdpovědětVymazat
  61. napravo hitsumatsu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. vlevo chiko-chan7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Strašně úžasný je ten vlevo:)
    jurkovalenii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Já se nemůžu rozhodnout :) miluju perly a miluju ptáčky, takže to nechám na náhodě :)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  66. Ten vpravo :)
    havrankova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. ten vpravo:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ten vpravo :)
    zuuzinka59@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. oba jsou krásný :-)
    těžké to rozhodování
    asi ten vlevo :-)

    michaela.rodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Ten vpravo :)

    lubka272@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. ten napravo je krásny :) vladimira.hodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. lu.krncanova@gmail.com
    Ten v pravo je dokonalý :3

    OdpovědětVymazat
  73. timea.korcova@gmail.com Ten vpravo, je najsuper ^_^

    OdpovědětVymazat
  74. Krásne náramky. Ručná práca je vždy krajšia ako továrenské kúsky :) Páči sa mi náramok vľavo :)

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Splněno, ale nikdy nevyhraju žádnou soutěž, takže si už ani palce nedržím :D:)

    Brunetkajk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Kristyna.cizinska@gmail.com
    Libi se mi ten naramek vlevo :-)

    OdpovědětVymazat
  77. Jsou tak dokonalé, hned se jdu podívat na její další tvorbu. :)

    Hanakova311@seznam.cz

    Jinak ten ptáček napravo se mi líbí víc. :)

    OdpovědětVymazat
  78. Ten napravo sa mi páči viac :)
    mycurlymix@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. betkaandrovicova@gmail.com ten napravo je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  80. Oba jsou krásné, ale víc se mi líbí ten vlevo :)
    verca-jetmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. ten prvý,teda v ľavo je nádherný
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  82. barbora.falarova@seznam.cz
    chtěla bych ten na stříbrném řetízku:))

    OdpovědětVymazat
  83. durackova.dominika@gmail.com
    priala by som si ten vpravo :)

    OdpovědětVymazat
  84. ahoj,jsou ba moc hezký :)takže je mi jedno který :)hlavně že bych taky někdy něco vyhrála :)
    T.svadlenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. cool.page.stranka@gmail.com
    mne sa viac páči ten vpravo (:

    OdpovědětVymazat
  86. tvoj blog navštevujem veľmi rada vždy z teba srší dobrá nálada, páčia sa mi oba, ale ten vpravo viac
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  87. lookatmu@seznam.cz
    A ten vpravo :)

    OdpovědětVymazat
  88. Jsem to soutěžení nějak zaspala ne ?!? já bych ráda ten tlustší O:)
    teiszz.k@seznam.cz :*

    OdpovědětVymazat
  89. perličkový sa mi páči viac :)

    uharcekovav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Ten na levo:-)
    tyna183@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. ten vpravo .))
    naty.sweett@gmail.com
    FB Naty Vavreková

    OdpovědětVymazat
  92. Like som dala :) Oba sú nádherné, ale viac sa mi páči ten vpravo :)
    paneska.sulanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. ty jsou krásný, tak snad budu mít štěstí:) Vybrala bych si ten napravo:)
    turkova.eliska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. páči páči :)
    Náramok by som si vybrala ten napravo :)
    naramky.priatelstva.4ever@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. moc se mi líbí!
    A vybrala bych si asi ten na pravo:)
    katka.hermochova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. ten perličkový :)

    21kristina21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Mne sa tiež páči ten perličkový. :)

    somkataa@gamil.com

    OdpovědětVymazat
  98. msutkova@gmail.com
    ten napravo sa mi veľmi páči =)

    OdpovědětVymazat
  99. Líbí se mi ten vpravo :)

    kaattie.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Víc se mi líbí ten vpravo :)
    strbkovaniki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Kikinamaderova@seznam.cz - Tyjo oba jsou nádherné ale asi bych si vybrala ten vpravo :-) Ani je moc šikovna:)

    OdpovědětVymazat
  102. maruska.benatska@gmail.com
    a líbí se mi víc ten vpravo :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: