EARRINGS

sobota, srpna 24, 2013

Krásný víkend Vám všem, dnešek je jak dělaný pro to, abych Vám ukázala moje nové poklady z claire's.
Před nedávnem jsem byla v Jihlavě a narazila tam na moji milovanou claire's. Nemohla jsem odolat, protože tam právě probíhala akce ,,troje náušnice za cenu dvou" a tak jsem domů odešla s provětranou peněženkou, ale hlavně s trojicí úžasných náušnic, z kterým mám obrovskou radost. Jednou za čas je fajn si udělat něčím takovým radost, nemyslíte?




Jak se Vám moje nové přírůstky líbí?

You Might Also Like

55 your comments

  1. Wow tak ty jsou úžasné!! Taky by mě zaujaly a rozhodně bych s němi taky odešla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se Ti taky líbí! :)

      Vymazat
  2. Pěkné, k tobě se mi hodí..já bych unosila asi jen první a ty třetí:) Na náušnice jsem maniak, mám jich děsně moc, teda dříve jsem měla tak nějak normální sbírku, protože jsem nosila jen stříbro max zlato. Od té doby, co mi přestala vadit v uších bižuterie, tak jsem, no jak jsem psala, maniačka:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty první jsou obrovské a tahají za uši! :-D ..Já jsem všechny svoje pěkné náušnice poztrácela, tak teď doplnuji zásoby! ;)

      Vymazat
  3. krásne náušnice si si vybrala :) a áno raz za čas je fajn spraviť si radosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem ráda, že mě chápeš! :D

      Vymazat
  4. milujem pierkové náušnice! ♥ nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď už taky, mám jich plno! ;)

      Vymazat
  5. tie prvé a druhé sú teda perfektné, wau :)

    Skvelá giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné naučnice :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. náušnice se ti fakt povedly! a ten pocit provětrané peněženky moc dobře znám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No trošku jsem to přepískla, ale jednou za čas se to může! :D

      Vymazat
  8. Moc pěkné, já takovédle naušnice moc nenosím - bolej mě z nich uši a tak je můžu mít jen chvilku.. :)

    Byla jsi v Jihlavě?:D Hehe tam jsem byla včera.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem tam byla minulou sobotu. ;) Takže přesně před týdnem.

      Vymazat
  9. Ta bílá pírka jsou moc krásná :) ani jsem nevěděla, že se v Claire´s prodávají peříčkové náušnice :) díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsou moje nejoblíbenější ze všech! :-) ..Měli jich tam plno!

      Vymazat
  10. Všechny tři jsou krásné! Je super si jednou za čas udělat něčím radost. Považuji to jako důležitou věc ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Všetky sú nádherné! Milujem pierkové náušnice :3 Vôbec ti neviem povedať, ktoré sú najkrajšie, pretože všetky tri sú veľmi ale veľmi krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už i já je miluju ;) děkuji moc!

      Vymazat
  12. Já byla v Ově v Claire's a měli tam skoro na všechno 2+1 :) taky mám pár fajných úlovků :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsou opravdu moc pěkné.Takový nákup stojí za to.:))

    OdpovědětVymazat
  14. náušnice sú naozaj krásne a super nápad ich odfotiť takto na záclone:)

    OdpovědětVymazat
  15. tak ty jsou krásný, všechny :) tyjo ale obchod claire vubec neznam:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně ho neznáš? ..Tak až na něj narazíš, tak ho určitě omrkni. :-)

      Vymazat
  16. Opravdu překrásné, lépe jsi myslím ani vybrat nemohla:-)!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  17. Jsou moc krásný, náušnic se já nikdy nemohu nabažit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. To já taky ne, protože je vždy poztrácím :D

      Vymazat
  18. Promiň, ale vůbec se mi to nelíbí. Takové kýčovité cetky...

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  20. Všetky sú krásne ale najviac sa mi páčia asi tie biele :)

    OdpovědětVymazat
  21. ty peříčkové jsou super!! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Úžasné naušnice ! :) Nejvíc se mi líbí ty zlaté s hroty :)

    Coffee with milk and two sugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Opravdu krásné náušnice. Já jsem teď objevila poměrně levnou bižu na shopu www.fashiontasteshop.cz. Nakoupila jsem si tam levné náramky, ale náušnice tam mají taky a ty ceny! Vše okolo 50,- Kč. Věra

    OdpovědětVymazat
  24. Tie čierne pierka sú úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty ,,řetězové" nebo jak to nazvat jsou úžasný! Kdyby si je někdy chtěla prodat, dej vědět :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: