FLOWERS, AGAIN.. (outfit)

úterý, srpna 13, 2013

Zdravím Vás zase po sto letech u plnohodnotného článku!!! 
Volejte haleluja, konečně mám doma opravený notebook a můžu se znova opřít do blogování. Už mi to strašně chybělo, Vy jste mi chyběli a měla jsem prostě celkově absťák. Stalo se toho u mě hodně nového. Například jsem oslavila devatenáctiny a hned o tom bude další článek. Uvidíte NEW IN video z narozenin a taky plno fotek z mojí narozeninové Hippies party. No ale teď už k tomu o čem to bude dnes...

Mám pro Vás malou ukázku toho, co jsme na sobě měla zhruba tak před týdnem, když venku pražilo sluníčko o 106. Byly to asymetrické šaty, přes které jsem zapnula květinovou vestu a tím kočí celá věda. Doplňky outfity byly kruhy na ruku a maxi prsten. 

Co na to říkáte, taky jste kytičkové? 


You Might Also Like

51 your comments

  1. hrozně moc ti to sluší, jsi prostě nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No děkuji, ale to ty jsi spíš až moc hodná na mě! :-*

      Vymazat
  2. Úžasná! Outfit se mi na tobě moc líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný outfit. :)

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tyhle maxi sukně taky ji mám a už se těším kdy si ji zase vezmu ! :)

    Zvu Tě na moji první Giweaway! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že to má někdo stejně jako já! ;)

      Vymazat
  5. Krásné fotky, moc ti to sluší :)
    Za tu dobu co jsi měla rozbitý notebook jsem si tvůj blog velmi oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to skvělá kombinace, moc ti to sluší. Květiny zbožňuju.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší! Skvělá volba na horké dny ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný, ta sukně je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty si krásná :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  10. s tou vestičkou si to super vymyslela,krásne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. :) to jsi hodná, že si to myslíš.

      Vymazat
  12. Pristane ti to :) a tá vesta je naozaj krásna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mě potěšilo! :)

      Vymazat
  13. Vyzeráš nádherne :)

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. moc ti to sluší, ty šaty a vestička takhle dohromady vyadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  15. krásne ako vždy Dianko :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pasuje ti to :) Veľmi sa teším na nové video!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Video už je na světě a děkuji!

      Vymazat
  17. Krásný outfit! :) Nádherný šaty <3
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkné:-), kytičky jsou pro mě na léto to pravé ořechové:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Vendy, taky si to myslím! ;)

      Vymazat
  19. jů, moc hezký šaty! :)
    sluší ti to, Dianko! :*

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný outfit! Tenhle se opravdu moc povedl!!:)

    OdpovědětVymazat
  21. Odpovědi
    1. To jsem ráda, moc tuhle kombinaci nenosim, ale asi začnu! :)

      Vymazat
  22. Tak ten je nádherný!!:-) Ta sukně je fakt boží!
    Caatherine

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: