,

HAUL VIDEO, August 2013 (video)

čtvrtek, srpna 15, 2013


Jak jsem slibovala, tak se taky stalo a nyní si můžete pustit nové video, ve kterém uvidíte moje malé přírůstky za měsíc srpen a také dárky, které jsem dostala k nedávným devatenáctinám. Dále se tam dozvíte, co mi udělalo největší radost a co ještě chystám na konci prázdnin. Ve videu jsem zapomněla říct, že můj třetí největší ,,nehmotný" dárek byla narozeninová oslava, kterou mi zajistila mamka. Přeji příjemnou podívanou a těším se na Vaše reakce! P.S. - Poznal někdo, že jsem ostříhaná?
(přepněte si na HD)


You Might Also Like

43 your comments

  1. Video sa mi moc páčilo. Teším sa na ďalšie, rozhodne nejaké natoč! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem jedno přidala dnes a děkuji moc!

      Vymazat
  2. Dobrý video ! :) Závidím ti tu Paříž!

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. "Ty jdes na tenis?", umrrela jsem :D Krasne veci jsi dostala :)

    OdpovědětVymazat
  4. video sa mi veľmi páči aj super oblečenie si nakúpila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta hnědá kabelka je super ! :) spolužačka co tě nesnáší, dobré :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se na mě nezlobí, když jsem se jí veřejně omluvila :-D

      Vymazat
  6. tady v tom videu ti to strašně sluší :) ten batoh z H&M a ta shopper bag ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že máš radost. :D :)) Jinak musím říct, že máš ve videu příjemný hlas. Já když něco točím, tak zním jak šmoula. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Óó, ta (obří) kabelka je boží!! :P Chci ji :D
    Hezké věci a dobré video! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jááá jsem poznala, že jsi ostříhaná ;-) :-*

    OdpovědětVymazat
  10. do Paríža? :O milujem Paríž! moc ti to teda závidím! :D uži si to tam ;)

    Pozývam ťa: GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky miluji :D A TO TAM POJEDU POPRVÉ! ..Děkuji! ;)

      Vymazat
  11. http://werushberry.blogspot.sk/2013/08/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Už som ho videla na fb... pekné darčeky si dostala :)

    OdpovědětVymazat
  13. nebo přijde babička :DDDDDDDDD to jsem se pobavila.. :D
    a jinak, není to tričko náhodou modrý? :O ty jsi pořád říkala zelený :D
    a ještě se mi líbilo, jak ti Lenča napovídala :D
    moc hezký video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je ve skutečnosti ZELENÝ, nejsem barvoslepá! :-D

      Vymazat
  14. Sorry, ale chci být muž a chci s tebou moct chodit!! :D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s Tebou budu chodit i tak, dobrý! :-* :D

      Vymazat
  15. krásné věci jsi dostala :) A závidím ti tu Paříž :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kecáš, krásné video :* A pak že ti to nejde :)) Jinak super věcičky :)) ... 28. srpna letíš do paříže? Dobrý, já taky do 31.8. :D ;)

    www.coffeewithmilkandtwosugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se spletla a je to 29/8 :D a vracím se prvního :-)

      Vymazat
  17. boží věcičky :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé,Dii fascinuje mě tvůj hlas ! :)) jinak parádní věcičky,přátelé jsou opravdu skvělí ! <3
    Ty šatičky jsou mimochodem boží.
    A to video je moc pěkné náhodou jsi skvělá a toč dál ! :)
    jinak.. netočila to náhodou Léňa ? že jsi se tak smála ? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako má proč Tě fascinovat, je to šílenej hlas! :-D ...Jojo Léňa seděla za foťákem při nahrávání! :-DDD

      Vymazat
    2. Haha,myslela jsem si to!:D Néé,náhodou máš skvělý hlas ! <3

      Vymazat
  19. víc takových videí, mě to hrozně moc ba!! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ty brďo tobě to sluší :)

    chci tě ještě pozvat ke mě na blog :) teprve začínám tak budu ráda když tam ty i tvoje čtenářky zabrousí :))

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Hej Ty jsi prostě úžasná :D nemůžu z toho videa. Dle vzhledu jsem od Tebe čekala jemnější hlásek, tak jsem byla překvapená, ale Tvoje vystupování a ukecanost se mi hrozně líbí :D
    Jsem z Tebe paf :D ♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: