,

HIPPIES PARTY

středa, srpna 14, 2013

Tak jsem tady zase a se mnou nový článek plný fotek z mé narozeninové hippies party, tak pojďme na to!

Mír a lásku Vám přeji, minulou sobotu jsem měla narozeninovou oslavu ve znamení Hippies. Všichni jsme se oblíkli do tématických kostýmů a šlo se oslavovat. Dostala jsem velice originální tekuté dárky, za které moc děkuji. Musím vypíchnout maxi kabelku od mojí Lenny, obrovskou krabici plnou (nejen) cihel od Míši a Zuzky a taky nejvíc super dort od Čangyho. Večer jsme měli možnost okouknout cizí svatební ohňostroj, který nám zazářil přímo u nosu, takže byl skoro jako pro mě, tím pádem děkuji za ohňostroj, to nemuselo být! =D Celý večer jsem se snažila být dobrá hostitelka a lítala jsem tam, jak kdybych měla směnu za barem. Přitom všem jsem se stihla decentně opít, udělat milion fotek, dostala jsem hobla, bavila jsem se, pořádně se zasmála a prostě jsem si to celkově moc užíla a můžu říct, že oslava se povedla. 
Mám strašně ráda tématické párty, takže příští rok to vidím zase na nějaký úlet, máte nějaký tip?


You Might Also Like

55 your comments

  1. Tá torta v tvare nikona :O úžasná!
    skvelé fotky, je vidieť že ste sa bavili a užili si to :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to je super že? Já jsem z toho dortu nemohla! LOVE

      Vymazat
  2. ten dort :D já myslela že je to fakt foťák :D
    ale jinak moc povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. super nápad! strašne ti to pristane :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že někdo ten nápad ocení :D dík!

      Vymazat
  4. no tak to je pecka!! Luxusní fotky a super nápad :) Všechno nejlepší Dii :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OOO díky za komentář a přání! :-)*

      Vymazat
  5. Úžasné fotky. Určitě jste si to neskutečně užili a to, že to je ve stylu Hippies je boží nápad. Mimochodem, super dort :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš hodná, že to píšeš, díky moc za komentář! :-)

      Vymazat
  6. jee to je taký super nápad... mať narodky v znamení hippie.. :D
    vidím, že ste si užili zábavy až až...tak to má byť.. fotky sa podarili... sú úžasné..
    a ten ohňostroj... ten bl presne načasovaný. :D
    A gratulujem k narodkám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky díky, mám nejhodnější čtenářky! :-)*

      Vymazat
  7. Super fotky. Ja tedy tematickky oslavy moc nemusim,ale kamaradka vzdy,nejakou ma. Jednou za cas nekam jdu,chci se vyfiknout a obi to jsou 80:D

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je můžu teda úplně nejvíc, jsem takovej blázen, pro všechno se nadchnu! :-)

      Vymazat
  8. Achjo, ty fotky jsou jen slabý odvar!! :D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no to si piš, nemůžu sem dávat ty ostřejší, to by byl poprask! :-D

      Vymazat
  9. Skvelé fotky! :) Vidno, že ste si to najviac užili! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lenny dělá super xichty! :D A.

    OdpovědětVymazat
  11. Nikdy ma nenapadlo spraviť narodeninovú oslavu s nejakou tématikou.. ale myslím, že nad tým popremýšľam :)Fotky sú skvelé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já takové oslavy totiž miluju! :-)*

      Vymazat
  12. musela to být super oslava! a ten dort je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten dort vypadá božsky! A muselo to být fajn, soudě podle fotek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dort byl nejlepší, úplně mě to odrovnalo! :-)

      Vymazat
  14. ten dort je fantastický !!!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. super fotky! :) A měla jsi skvělý dort :D

    OdpovědětVymazat
  16. Pekné fotky, musela to byť skvelá zábava :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super oslava! Měla jsi to moc hezky připravený a krásně jsi nám ukázala jak obsluhuješ na HC (haha :D). A ten ohňostroj byl úžasnej, dobře jsi si ho objednala! Příští rok se těším na další party, ale zatím nemám nápad na téma. Díky za pozvání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No to si piš! :-) ...Příští rok repete!

      Vymazat
  18. Musím říct, že tak originální dort jsem dlouho neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no já jsem si takový jen vysnila! ;)

      Vymazat
  19. skvělý nápad udělat si takovou tématickou party a dort vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář, potěšil mě. Opravdu jsem si tu oslavu užila. :)

      Vymazat
  20. tá torta je úžasná :) tematická párty bola podľa mňa dobrý nápad :) na fotkách ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  21. Jého to musela byť oslava! Tá torta vyzerá úplne krásne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni milujete můj dort a já Vás miluju za to! :-D

      Vymazat
  22. Skvělá je filmová párty, sice to je trochu náročnější na přípravu, ale stojí to za to. Pak to taky jistí jakákoliv léta, například třicátá jsou poměrně vděčná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako to musí bejt fakt super, někdy bych na nějakou chtěla! :-)

      Vymazat
  23. hipstä party. ! a supr torta :)

    OdpovědětVymazat
  24. jej to je krásne a ten ohňostroj milá náhoda:)

    OdpovědětVymazat
  25. Jééžiš , je mi líto toho dortu !!! Já bych si ho vystavila ! :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: