, ,

HORSES (video)

pondělí, srpna 19, 2013

Krásný prázdninový den Vám všem, moji nejmilejší čtenáři 
Chtěla bych Vám popřát, ať si užíváte dny plné sluníčka a pohody a zároveň přitom bych Vám chtěla ukázat krátké sestříhané video z minulého týdne, kdy jsem strávila jedno bezstarostné odpoledne na návštěvě u koní a pořádně jsem si to užila, jak uvidíte. Třeba se Vám bude video líbit, vykouzlí Vám úsměv na tváři a naberete díky němu pozitivní energii. Jo a taky se Vám třeba zachce zajet se podívat na koníky, nakrmit je a pohladit.. 

No a málem bych zapomněla dodat, že historicky poprvé vidíte na blogu moje vlasy rovné jak špendlíky. Vyžehlila jsem si svoje kadeře a jsem zvědavá na Vaše reakce, poznáte mě vůbec? =D
Přeji příjemnou podívanou!

(přepněte si na HD)


You Might Also Like

38 your comments

  1. jasne, že ťa spoznáme Dianka ;) pristane ti to :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuji, to mě moc potěšilo! :-*

      Vymazat
  2. pěkné video, ale vlásky mě zaujaly nejvíc, strašně ti takhle sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji děkuji, mám teď novou žehličku, tak to střídám. :-)

      Vymazat
  3. jé nádherné video!! jsi tam strašně zlatá :)) a sluší ti moc i vyžehlené vlasy :O <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuji za pochvalu! :-) ..Není to naposledy, co jsem měla rovné vlasy. ;)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Luci, od Tebe mě to moc těší, děkuji převelice! :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. DÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK! :-*

      Vymazat
  6. Jéé! Skvělé video! :-) Viděla jsem tam i naši vopici Sazku :-D

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to sluší s těma rovnýma vlasama :)
    a krásný video :)

    OdpovědětVymazat
  8. hezký video a ty vlasy ti moc sluší<3

    OdpovědětVymazat
  9. úžasné video, hudba to skvelo dopĺňa :))

    OdpovědětVymazat
  10. kráásne video!♥ tie rovné vlasy ti neskutočne pristanú.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO MĚ MOC TĚŠÍ, že se to někomu líbí!

      Vymazat
  11. Jé, sluší Ti to.
    randíš teď s romanem ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jojo randím teď s Romanem. ;)

      Vymazat
  12. Vyskočila jsi nakonec na ten balík ze slámy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..ne, rozplácla jsem se na něj!

      Vymazat
  13. nádherné video! Tie vlasy ti neskutočne idú :°))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak to děkuji moc, budu to nosit častěji!

      Vymazat
  14. Tvoje video mě nabilo pozitivní energií, děkuji ! ♥;) ..A ty vlásky jsou super, moc ti to sluší :)*
    Coffee with milk and two sugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, to jsem moc a moc ráda! :-)

      Vymazat
  15. pěkné video a ty vlasy ti takhle moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. hezké video :) Ty vlasy ti takhle sluší. Jsi strašně krásná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, všichni mi ty vlasy chválíte, tak já si je budu žehlit častěji! ;)

      Vymazat
  17. Krásné video a mimochodem,rovné vlásky ti opravdu sednou,moc ti to sluší ! :)
    Ale na druhou stranu,s těmi vlnkami jsi to prostě ty,taková sympatická kráska :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš pravdu, úplně s Tebou souhlasím! :-) ...Budu to prostě jen občas střídat, pro zpestření. :-)

      Vymazat
  18. To video je hrozně pozitivní, nádhera :) a příjde mi, že s těma vyžehlenejma vláskama vypadáš starší, sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? ..Tak to děkuji moc! ;)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: