, ,

LAST DAYS N°9 (random)

úterý, srpna 20, 2013

Ahoj ahoj, už delší dobu se zde na blogu neobjevil žádný random článek plný fotek. Teď když se mi na kartě nahromadilo zase povíc fotek, tak mám možnost takový článek udělat. Díky fotkám uvidíte ve zkratce, jak si užívám prázdniny a kde lítám. Napíšu kde všemu krátký popisek, takže budete v obraze. Doufám, že máte randomy rádi a s chutí se na to vrhnete. Já jsem právě teď na odchodu, protože jdu dooslavit narozeniny do cukrárny s blogerkou Terkelem a bereme s sebou kámoše Nikyho a Káňu (nikon+canon) a tak se může stát, že díky tomu vznikne i nový článek. Přeji pěkné prohlížení fotek a zítra zase tady u nového článku!

Na zámecké zahradě v Kunštátě (nebo Kunštátu?). Sestru téhle fotky najdete ZDE.
Slavný koník, kterého jste mohli vidět jako největší hvězdu na VIDEU. Jediný on snědl nejvíc rohlíků, nechal se pohladit a nakrmit.
Byla jsme běhat. Viděla jsem srnky, jak si to práší po poli, zmokla jsem a teď cítím super pocit bolesti na svých stehnech a zadku! =D
Lehce ožralecká fotka s miláčkem Šárkou. Vydala jsem se na nekonečný trip až do Jihlavy, abych mohla popřát téhle kočce. I LOVE HER!
Pohádkový zámek v Kunštátu, byla jsem dokonce i na prohlídce, doporučuji!
Rozhodla jsem se pro menší úpravy na svém obličeji. (Ano mám ostříhanou afinu)
ROMANtika mám pořád po své pravé ruce, dokonce už mi nosí i kabelčičky. 
Já nevím, jestli to mám komentovat! =D
Nejhnusnější nehty co jste kdy viděli, ale tady jde přece jenom o tu berušku.
Vystavovala jsem se v (tenisových?) šatech a letošní letní premiéra mých snadálek z "tájmautu".
GREETINGS FROM POLNÁ! 
Taky Vás tak strašně fascinují koně?



You Might Also Like

34 your comments

  1. super fotky, ty tenisový (haha) šaty jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuji moc, zrovna jsem s nima přidala nový outfit post.

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky, závidim ti tvé bříško!:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuji moc, ale ještě pořád mám co dohánět! ;)

      Vymazat
  3. krásný random a miluju tu fotku s beruškou <3 :O

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Jsem potěšená, že se zalíbily!;)

      Vymazat
  5. já mám spíš z koní hroznej respekt a strach...BTW nemůžu si pomoct ale takhle ti ty vlasy sluší víc než rovné :)krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako já mám taky radši svoje vlnité! :-) ;) ..Takže Ti rozumím. ...Jo a koní se bojím! :-D

      Vymazat
  6. Všude ti to na fotkách moc sluší,jsi kočka :)
    Krásné fotky a ano máš pravdu,koně jsou fascinující :))
    A toho bříška bych chtěla taky už konečně dosáhnout !

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné šaty Dii ♥
    ty tři fotky ze čtyř bych nazvala - Roman a jeho pokerface ;D, Tobě to moc sluší :)

    Coffee with milk and two sugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDDDDD TO MĚ POBAVILO!

      ..Jinak moc děkuji za komentář!

      Vymazat
  8. Skvělé fotky, Dianko.:-) Nejlepší je ta údajně lehce ožralecká.:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuji, ta je opravdu nejlepší?

      Vymazat
  9. Super fotky, je vidět, že si léto užíváš :)

    OdpovědětVymazat
  10. tie šaty sú fakt pekné a aj keď trochu vyzerajú ako na tennis aspoň by si bola hviezda na kurte. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuji, tohle jsme potřebovala slyšet! :DD

      Vymazat
  11. krásné fotky, ty jsi takový sluníčko :), ty koníci jsou vážně nádherní <3

    OdpovědětVymazat
  12. super fotky :) randomy milujem

    OdpovědětVymazat
  13. Jo, šaty jsou vážně krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  14. pěkné random fotky :) ty tvoje šaty jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. ;)

      Vymazat
  15. I když jsou botky trochu z dálky, tak vypadají moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  16. Fotka s Šárkou je bezkonkurenční! :D:D ňuňu :*

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: