,

LIVE IN THE ZOO..

úterý, srpna 27, 2013


Všechny Vás vítám u nového článku plného fotek, dnes to bude trochu zvěřinec!
Abych Vám zlepšila propršenou náladu, připravila jsem na dnešek příspěvek ve kterém uvidíte plno fotek roztomilých zvířátek, které jsem nafotila minulý týden, když jsem byla na výletě v ZOO v Brně. Tak Vám přeji příjemné prohlížení a doufám, že mi někdo dolů do komentářů nenapíše, že jsem na ZOO moc stará. Já si totiž jednou za rok prostě musím udělat zastávku v zoologické, miluju zvířátka. Jak jste na tom Vy?
No a nesmím Vás zapomenout o něco poprosit. Historicky poprvé jsem se zapojila do fashion challenge a budu nejvíc ráda za každý Vás hlas, děkuji předem! 



                                                                   

You Might Also Like

49 your comments

  1. tam jsem taky byla, zoo v Brně je prostě nádhera!♥ a strašně ti to sluší na tý fotce! :O :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to moc děkuji! :-)

      Vymazat
  2. ach kráásne! :) tuleň a surikata sú top ♥

    OdpovědětVymazat
  3. My byli v Praze :) no opět mě utvrdilo, že zoo v Praze je bludiště a Zoo v Liberci je jen procházka :D....v Praze jsme bloudili a pomalu jsme ani nevěděli kde jsme :D..

    PS. Ta druhá fotka je skvělá, ti pózoval! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako v Praze jsem v ZOO ještě nikdy nebyla, ale určitě se tam chystám. :-) Těším se tam, protože to bude hardcore, protože jsem bloudila už tady v Brně. :-)

      Vymazat
  4. Taky se chystám do Zoo, jen teda do Prahy, mám to blíž :) Jinak moc krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam ještě nikdy nebyla. Určitě udělej plno fotek, ať můžu taky mrknout ;)

      Vymazat
  5. vcelku náhoda :D protože já mám teď na blogu éru fotek z sobotní návštěvy zoo :D
    jinak fotky se moc povedly, hlavně ten lachtan :))

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. No to jsme dvě! Nikdy z toho nevyrostu. Jo a dostala jsem školení, že ZOO prej není jen pro malé děti. :-)

      Vymazat
  7. krásne fotky !! na zoo nie si nikdy stará :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, už jsem se bála, že to je jen pro malé dětičky! :-)

      Vymazat
  8. krásné fotky, v brněnské zoo už jsem pěkně dlouho nebyla, já totiž letos navštívila tu bratislavskou, ale nebylo to nic moc extra
    taky miluju zvířátka a nejradši bych taky doma měla alespoň nějaký menší zvěřinec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám doma pejska a to mi stačí. :-) No ale ZOO, to je jiná. Čím víc zvířat, tím líp! :-)

      Vymazat
  9. jee tam jsem nikdy nebyla :( Musím to napravit vypadá to tam hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla poprvé a musím říct, že to tam bylo pro mě hodně chaotické! :-D

      Vymazat
  10. Jé ty ses měla :-)) Já mám také ráda zvířátka, doma máme menší zvěřinec :-D Kráásný fotky!



    http://fashionbeautycollection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to ani nemusíš chodit nikam do ZOO! :D

      Vymazat
  11. Super příspěvek!
    Taky ujíždíme s bráchou na ZOO, zatím sem letos do žádné nezajel, tak snad to stihnu ještě napravit!... Pojedem spolu! :-O :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No já na nich neujíždím, nebo jo? :-) ..No tak to napravte určitě! (s bráchou, já už letos byla)

      Vymazat
  12. Moc krásné fotky! Já už tak dlouho nebyla v ZOO, že budu muset taky znovu vyrazit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě nějakou navštiv, uděláš si hezčí den! :-)

      Vymazat
  13. Miluju to co žere ty listy, a roman je nejvtipnejsí :-D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jmenuje se to možná psoun, ale pochybuju o tom !:D

      Vymazat
    2. Je to hrozně fotogenické! :D

      Vymazat
  14. Nádherné fotky :) Ja som bolo toto v ZOO v Zlíne a tiež sa mi tam veľmi páčilo :)

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsem nikdy nebyla, díky za tip! :-)

      Vymazat
    2. Do Zlína jet jednoznačně, Lešná je překrásná a většina zvířat je na volno.

      Vymazat
  15. Krasne fotky,sla by som do ZOO! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Brněnská zoo je moc pěkná. A na té fotce jsi úžasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi moc hodná, že si to myslíš! :-)

      Vymazat
  17. skvělý fotky ! V zoo jsem nebyla už dlouho ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si tam určitě někdy výlet udělej :-)

      Vymazat
  18. To se ti tak rýsuje bradavka...?

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkně nafocené zvířátka, já do Brna do ZOO jezdím málokdy, zabíjí mě tam ty kopce. :D

    OdpovědětVymazat
  20. S taťkem jsem chodívala do brněnský zoo 4x za rok , byla to naše tradice a pořád v ní pokračujeme , ale už jenom jednou za rok... :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: