MAXI DRESS (outfit)

pondělí, srpna 05, 2013





AHOJ VŠICHNI!!!
Už jsem zase zpět a se mnou je tady i článek plný fotek! Měla jsem celý minulý týden brigádu a do toho se mi ještě rozbil notebook. Dnes jsem ale byla fotit s nejlepší a nejhodnější kamarádkou Lenny a tím pádem Vám můžu ukázat nový příspěvek s outfitem. Úplně poprvé vidíte v akci moje maxi dress z Bershky, které prostě miluju. Premiéra je to také pro moji riflovou vestu, kterou jsem si pořídila hlavně kvůli tomu, abych ji mohla nosit na tyhle a taky jiné šaty. Skvěle outfit doplní a je nadčasová. Když jsou ty vedra, nemohla jsem doma nechat ležet svůj obří letní klobouk, který společně s dlouhým řetízkem se zrcátkem na krku, sloužil jako doplněk. Náramky už jsem žádné nestihla, protože Lenny spěchala a boty nejdou vidět! =D Budu moc ráda, když mi dolů do komentářů napíšete, jak se Vám můj letní outfit líbí, jestli taky milujete maxi šaty a jak na Vás celkově působí tyhle fotky z rychlofocení.



[šaty - Bershka, vesta a klobouk - Takko, prsten a řetízek - Kik, boty - Deichmann]

You Might Also Like

87 your comments

  1. nějaké maxi šaty si chci taky pořídit, snad mi budu slušet tak jak tobě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to jsou krásné šaty. Moc Ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera! :) Tenhle styl ti strašně sekne. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne šaty a ty si v nich ako krásna víla! :) Strašne ti to pristane :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  5. jeej krásny outfit, na mne by maxišaty vyzerali zle, lebo som trpaslík, ale na tebe su fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dlouhé šaty ti neskutečně moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. skvěle sladěné, pěkně vyfocené :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ty šaty jsou kouzelné vypadáš jako víla :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to :) krásne zladené

    OdpovědětVymazat
  10. tak ty šaty a jak jsi to zkombinovala- vyloženě perfektní ! moc se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Kraaaaaasny outfit :)
    Ach, ako ti ja len zavidim tie krasne saty, tu v nitre nemame take dobre obchody :D vlastne skoro ziadne, a tie ktore tu su uz mam uplne obkukane :/ :D
    No nic, budem ticho zavidiet a obdivovat :*

    XOXO
    www.myfashion-and-me.blogspot.sk

    S laskou, Timi :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásne si to nakombinovala :) velmi sa mi pacia tie saty :))

    OdpovědětVymazat
  13. velmi ti to pristane.. ja nosim maxi saty stale v lete..

    OdpovědětVymazat
  14. Úžasně sladěno. Taky jsem chtěla své maxi šaty sladit s mini džínovou bundičkou, ale na Sicilií bych asi umřela vedrem. Moc ti to sluší a ty fotky jsou skvělé s prostředím, ve kterém jste fotily!

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherný outfit, hezky to k sobě ladí :)

    OdpovědětVymazat
  16. nádherné šaty! :) moc ti to sluší, vypadáš v nich tak úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty šaty vypadají opravdu originálně:-), jinak s tím notebookem si nic nedělej, nedávno se mi stala úplně ta stejná věc:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Moje sbírka maxi šatů se taky nějak zvětšuje ... :D Hrozně se mi líbí ! :) Vypadáš krásně !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Super šaty ! Asi si taky nějaké pořídím :-)
    layeenn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné fotky a tebe to veľmi pristane, tie šaty sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ty šaty mají moc krásný vzor.=)

    OdpovědětVymazat
  22. ty si taak krásna! :) úžasný outfit.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. http://www.youtube.com/watch?v=geXAzRIJc5Y někdy si v nich na to zatanči! :D
    moc ti to tu sluší, teda krom těch vyhublejch noh :( :**

    OdpovědětVymazat
  24. Parádní fotky!!! :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Jéémine ty si tak roztomilá a krásna!!

    OdpovědětVymazat
  26. Moc sluší Dii :)) A to zrcátko na krku prostě nemá chybu ! ;)

    www.coffeewithmilkandtwosugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. no paráda... vypadáš fakt úžasne. Na leto sú tie šaty súper, a klobúk ti tak tiež pristane.

    OdpovědětVymazat
  28. Tohle ti neskutešně sluší... takové trochu květinové dítě ♥ a ten výraz na první fotce je parádní :D

    p.s. na některých fotkách mi hrozně připomínáš Emmu Watson!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. + děkuji, párkrát už mi to taky někdo řekl. Nejsi první. :)

      Vymazat
  29. Tobě to sluší, mě by to neslušelo :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  30. Nemůžu si pomoct, ale na všech fotkách jsi hrozně roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  31. tiež chcem také šaty

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  32. Moc pěkné :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. tie šaty sú dokonaléé!! :)

    OdpovědětVymazat
  34. moc pěkné! sháním takovéhle modré šaty, a nějak se mi nedaří je najít :/

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. krásne! máš úžasné vlasy. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: