PARKA (outfit)

středa, srpna 28, 2013


AHOJ VŠICHNI! Doufám, že se máte krásně a nenecháte si pokazit náladu deštivým počasím. Já jsem teď v jednom kole. Nakupuji, balím a lítám všude možně, protože už zítra odjíždím do Francie. Spoléhám se na to, že budu běhat po Paříži v šatičkách a fotit se pod Ajfelkou, od které se bude sluníčko tak odrážet, že bude oslepovat. Jinak bych se musela zhroutit z toho, že tam bude tak smutné počasí jako máme my tady v ČR. Nesmím taky zapomenout, že zítra ukončuji GIVEAWAY o ručně dělané šperky a tak pokud jste se ještě nezapojili, tak to rychle napravte!


Teď už se přesunu k tomu o čem je vlastně tenhle článek. Chtěla bych Vám v něm ukázat moji novou parku z C&A, kterou jsem si pořídila na letošní podzim. Působí tak hezky ,,vestovitě" díky rozdílným rukávům, je teplá, má hodně kapsiček a pěkně řešený vnitřek, takže jsem maximálně spokojená. Nebudu Vám nic nalhávat a rovnou řeknu, že tenhle outfit je lehce o ničem. Chtěla jsem akorát, aby vynikla tahle parka a zároveň jsem si zapomněla vzít šátek na krk, náušnice a nebo jakýkoliv jiný doplněk. Fotky fotil můj kamarád Majkl (děkuji), tak doufám, že se Vám budou líbit. Jsem zvědavá, co na můj outfit řeknete. No a jako vždy se budu těšit na Vaše reakce dole v komentářích! 


You Might Also Like

44 your comments

  1. Ta parka je nádherná :D I boty, i kalhoty. Máš krásné štíhlé dlouhé nohy, ach...Jsi prostě dokonalá :( <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mě potěšilo! :-) ..No nohy mám tak akorát křivé! :-D

      Vymazat
  2. Dianko tobě sluší snad úplně všechno ♥ :) Krásná parka :) Taky o nějaké uvažuji :)

    Coffee with milk and two sugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší a já na parky moc nejsem, ale tobě vážně sluší.:)

    http://alice-little.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Dio, ty máš tak hubené nohy! :O
    a strašně ti to sluší!♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ta parka je jak dělaná na tebe. Sluší ti.

    OdpovědětVymazat
  6. nádherná parka, přesně takovou sháním :) hrozně moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak zkus C&A jako já ;) ..Třeba tam na Tebe čeká! :-)

      Vymazat
  7. tá parka je super! :) uži si Paríž

    OdpovědětVymazat
  8. parku si plánujem kupit na jesen :) krásny outfit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadáš úžasně! Moc Ti to sluší! Na parku jsem koukala, ale zdála se mi moc krátká, ale tobě sedí naprosto skvěle.

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší tě tak moc, že ani nemusíš brečet z toho kolik stál! :*

    OdpovědětVymazat
  11. nádherná bundička :-)
    ps. u mě na blogu je giveaway o balerýnky ana lublin, určitě se zúčastni :-)

    OdpovědětVymazat
  12. pakra je krásná :)) a ty vypadáš taky skvěle :))

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. To moc děkuji, že si to myslíš. :-)*

      Vymazat
  14. Parka je nádherná :) Síce už ju takmer každý veľmi rada by som si ju zaobstarala :)

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já jsem s ní moc spokojená. :)

      Vymazat
  15. wow!úžasný fotky, ty jsi tak krásná!
    užij si to ve Francii:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta parka je super a tebe krasne sedi :)) uzi si to vo Francuzsku a nezabudni veeela fotit ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta parka je bezvadná :) A Paříž ti neskutečně závidím :( :)

    OdpovědětVymazat
  18. parka je nádherná,na nějakou takovou si už dlouho brousím zuby :33 :D jinak užij si francii a všechno nám náležitě dokumentuj :))

    OdpovědětVymazat
  19. Pekný outfit :) Francúzsko si uži :)

    OdpovědětVymazat
  20. máš krásný vlasy ♥ užij si Francii!

    OdpovědětVymazat
  21. Wow,jsi tak nádherná,dodnes vlastně nevím jak si děláš ty vlasy,tak strašně mě v každém článku fascinují ! :)
    Nádherné fotky,moc se povedly a máš nádhernou parku :) a ty kalhoty,k tomu conversky ♥
    Užij si to ve Francii kočko !:)*

    OdpovědětVymazat
  22. Náhodou tie fotky sú úplne úžasné a moc ti to pasuje! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělá bunda! :) Já bych chtěla něco podbného ale v tmavě modré :)
    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. koľko stála tá parka prosím ťa? :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: