TIGER (outfit)

pátek, srpna 23, 2013

Než se rozutečete a začnete si užívat páteční večer po svém, tak Vás tu zdravím a vítám u pátečního článku. moji drazí čtenáři!

Venku se nám už ochlazuje a je vhodná doba vytáhnout mikiny a svetříky. Já jsem otestovala svoji novou bílou mikinu s tygrem a můžu říct, že nastoupila naprostá spokojenost. Brečím, že už nám jsou prázdniny skoro pryč, ale zároveň se těším, že mě ještě čeká Paříž a ve škole budu mít svoji Lenny. Taky už začínáte plašit, nebo se do školy těšíte? A co říkáte na to, jak jsem se ohákla? =D


[mikina, košile - F&F, jeggins - C&A, boty - Converse, kabelka - z netu]

You Might Also Like

76 your comments

  1. Moc ti to sluší.:) Já se do školy těším, hlavmě na ty lidi.:) Můžu se zeptat kolik stála ta košile? Dlouho takovou sháním.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já se těším jenom na moji Lenku! :-D ..Košile stála kolem dvou stovek, ale už ji mám dýl.

      Vymazat
  2. Tak tenhle outfit se fakt povedl :) Jinak o konci prázdnin mi ani nemluv :/ Každopádně Paříš ti přeju a pořádně si ji užij !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, dáky! :-) ..DĚKUJI, UŽIJU!

      Vymazat
  3. nádherná kabelky i mikina ♥
    hrozně moc ti to sluší, ale to vždycky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta mikina je uplne perfektna :3 rovnako ako cely outfit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, udělalo mi to radost! :-)

      Vymazat
  5. Skvelý outfit:) do školy sa teším jedine na spolužiakov! A do Paríža sa chystám v apríli tiež♥!

    OdpovědětVymazat
  6. CHCU tu mikinu!!!!!!!!!!!!!!!! <3 jsi úžasná

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný outfit Dii :)* ten náramek i mikina se mi moc líbí :))

    Coffee with milk and two sugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mazli, jsi moc hodná, že mi to tady komentujeeeeš! ;)

      Vymazat
  8. Mikina je vážně skvělá! :) Brala bych ji všema deseti.
    Jinak myšlenky na školu ve mně vzbuzují paniku, takže .... NECHCI, ABY SKONČILY PRÁZDNINY!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší! :-)

      No jako já umřu, netěším se tam! :-D

      Vymazat
  9. Podobnou fotku měla i Vitoria Beckham :D (myslím tu 1.)

    OdpovědětVymazat
  10. outfit je super, a mikinu chceem :)

    OdpovědětVymazat
  11. moc ti to sluší, Dianko! já nejvíc slintám nad tím náramkem, ten je dokonalý.. odkud ho máš, jestli se můžu zeptat? :)

    jinak já mám takové smíšené pocity, nevím, jestli se do školy těším, nebo ne, ale asi spíš jooo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho už mám hodně dlouho, stál mě asi 40Kč a je tady od nás z obchodu! ;)

      Vymazat
  12. Tá prvá fotka nemá chybu :) inak veľmi pekný outfit!

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovědětVymazat
  13. A brýle jsou od kuď? Jsou naprosto dokonalý a moc ti sluší :D

    OdpovědětVymazat
  14. Outfit je naprosto úžasný, stejně jako všechna fota! Jsem nadšená!!! Jinak mně začíná škola až v říjnu, takže ještě užívám relaxu a pohodičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, takovej super komentář! :-) ..UŽÍVEJ DOKUD MŮŽEŠ!

      Vymazat
  15. To ochladzovanie ma trochu mrzí, prijala by som ešte leto :) Pristane ti to, ten sveter a taška sú parádne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky, klidně 10 měsíců v roce. ;) ..děkuji!

      Vymazat
  16. Líí se mi hlavně kabelka :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Mne k tomu moc nejde tá taška, radšej by som k tomu dala nejaký batôžek. :) Ale sto chutí sto ľudí.
    Ale outfit sa mi celkom pááči. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě donutila Lenny, ale už se stalo! :-D ..DÍKY

      Vymazat
  18. Já se těším i netěším, já nevím :D Moc ti to sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já se teda rozhodně netěším! ..dík

      Vymazat
  19. Nejvíc Ti to sluší na té první fotce a přestaň mě deptat s otázkama o škole! Neznám a do 2. 9. znát nebudu! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D DĚKUJI, mám tak hezkej úsměv že?

      Vymazat
  20. Mikina je boží :O Já už se do školy docela těším, i když je pravda, že ty prázdniny utekly až nechutně rychle :D Problém je spíše v tom, že mám ve všem binec, nic nemám nakoupené a ani nevím, kde jsem schovala všechny učebnice. Totální chaos :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já taky nemám nic, co si mylsíš? :-DD ..NEJSI V TOM SAMA! ..No já se navíc netěším ani trošku.

      Vymazat
  21. škola - fuj a des! :D
    outfit - dokonalosť a krása ♥

    OdpovědětVymazat
  22. super outfit :) prvá fotka je the best! :)

    OdpovědětVymazat
  23. S tigrom..vau... si taká fotogenická...

    OdpovědětVymazat
  24. Jsi úžasná Dianko,ta mikinka je luxusní,opravdu ti sluší. Ta zima by ještě mohla počkat :)
    Také bych si nějakou takovou přála :)
    Já se do školy netěším,protože se nám během prázdnin celá přestěhovala z úžasného města do jiného ''města'', takže se nikdo netěšíme už jen kvůli internátu,který vypadá také o dost hůře než ten plně zařízený ve velkoměstě :(
    Takže opravdu plaším,že už za týden ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* Jsi moc hodná, díky za komentář!

      Přeji Ti, ať to máš v pohodě v nové škole!

      Vymazat
  25. Ja se do skoly docela i tesim. Uvidime za mesic, jsk na tom budu :D Krasny outfit! Takovou kabelku meli v Zare, ale ja uz ji tam nemuzu najit. Je fakt krasna!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jseš teda asi jediná :D ..Děkuji moc!

      Vymazat
  26. Ohákla jsi se perfektně, nádhera, nádhera, fakt se mi to hrozně líbí, všechno!!:)

    OdpovědětVymazat
  27. Sluší ti to :))

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Ta mikina se mi začíná extrémně líbit :) Sluší ti to :)
    A do školy se mi nechce, maturita na krku, fuj :D

    OdpovědětVymazat
  29. ta první fotka nemá chybu!:D
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Ta mikina je fakt skvelá, páčia sa mi zvieratá na oblečení v takomto podaní! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: