VESTA (outfit)

neděle, srpna 18, 2013

Zdravím Vás všechny, v posledním videu jsem Vám slíbila, že uvidíte moje nové věci v akci v dalším outfitu a je to tady. Nová vesta a jeggins z C&A už se těší na Vaši těžkou kritiku dole v komentářích.


[vesta, jeggins - C&A, boty - Converse, brýle, náušsice - Takko, náramek a hodinky - dárek]

You Might Also Like

64 your comments

  1. krásná vesta :333 hrozně moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne veci... Si neskutočne krásna, tak ako vždy! A úplne ti závidím tvoje vlasy!

    XOXO
    www.myfashion-and-me.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nechápu, jak jsem si zasloužila tak krásný komentář, ale nejvíc děkuji! :-**

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. To jsem ráda, je to šíleně pohodlné řeknu Ti! :-D

      Vymazat
  4. Tohle je krása ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Jsem strašně ráda za tyhle pozitivní reakce, budu tuhle kombinaci o to víc ráda nosit.

      Vymazat
  6. moc ti to sluší, jeggins jsou skvělý)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou o číslo větší, ale o to pohodlnější! :-D

      Vymazat
  7. Co napsat, komplet je to dokonalé, vypadáš skvěle, vlasy nádherné, kočka!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem přešťastná za takovej komentáááář! :-*

      Vymazat
  8. dokonalé! zvolila si k tomu veľmi pekný lak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, že se Ti líbí! :-)

      Vymazat
  9. Krásný outfit ! Moc ti to sluší Dii :) ♥

    www.coffeewithmilkandtwosugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. dokonalý outfit nejvíc se mi líbí ty kalhoty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za super komentář, potěšilo mě to.

      Vymazat
  11. máš krásnou barvu vlasů, tvoje přírodní hádám? přesně to bych teď chtěla na hlavě :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, nikdy jsem na svých vlasech neměla ,,barevnej zásah" :-)

      Vymazat
  12. Krásná vestička, podobnou sháním, ale v CA jsem si jí vůbec nestihla :(. Jinak moc ti to sluší, máš krásné vlasy!

    Zvu vás na Biosilk giveaway http://pragueinstyle.blogspot.cz/2013/08/biosilk-silk-therapy-zazrak-pro-vase.html

    OdpovědětVymazat
  13. Tady ti to moooc sluší :) Mně se šíleně líbí vesta i ty kalhoty :O
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi moc hezká! Sluší ti to a celkově je to hezký outfit takový "dospělý" a to se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu Ti tak přijde? Tak to díky! ;)

      Vymazat
  15. proč kritiku, ježišmarja. Je to skvělý, včetně vlasů!

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti to sluší, máš super jeggins a fakt se mi líbí, jak vypadají s Converskama :)

    OdpovědětVymazat
  17. skvelý outfit (: veľmi ti to pristane

    OdpovědětVymazat
  18. Odpovědi
    1. A ty strašně hodná, děkuji! :-*

      Vymazat
  19. Joo na tu vestu sem koukala u nás <3 za 80 kč myslím byla :D....ale neslušela mi :(...ale tobě moc sluší! :D :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cozeee tak levna??? :D to sis ji mela koupit i kdyby ti neslusela :D

      Vymazat
  20. Krasavice líbezná!!! :* Závidím ti, že ti ty converse tak sluší! A dáreček O:)

    OdpovědětVymazat
  21. skvělá kombinace! vesta je nádherná a v kombinaci s těma kalhotama to vypadá prostě skvěle :) navíc máš ještě k tomu úžasně udělaný vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, opravdu mě to potěšilo!

      Vymazat
  22. páni, strašně ti to sluší! :O
    a ta vesta se mi líbí, hlavně s těma converskama je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  23. Pristane ti to :) Krásne fotky. Ach, biele conversky zbožňujem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se Ti kápla do noty.

      Vymazat
  24. zase úžasná ako vždy! :) outfit je skvelý.♥

    OdpovědětVymazat
  25. jeggins majú úžasnú farbu :) všetko krásne zladené :) krásna ako vždy :) máš nádherné vlasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, toloik chvály jsem opravdu nečekala! :-O*

      Vymazat
  26. Tu vestu jsem tam dnes viděla!! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Pekny outfit... Ta vesta je krasna... Ty mas tetovanie na prste???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář a ano mám.

      Vymazat
  28. outfit meho gusta! Oblikla bych si to samy! :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: