EMELI SANDÉ

čtvrtek, září 05, 2013

 V dnešním článku bych Vám chtěla představit můj nový objev a tím je úžasná Emeli Sandé.
Emeli (26) se narodila zambijskému otci a anglické matce a v dnešní době je úspěšnou zpěvačkou a textařkou s ojedinělou vizáží. Její hlas, to je prostě něco neuvěřitelného. Pokud Emeli ještě tak moc dobře neznáte a chtěli byste, tak to rozhodně udělejte. Připravila jsem seznam svých oblíbených písniček od E a je jen na Vás, jestli si je chcete taky poslechnout a nechat se inspirovat.









You Might Also Like

24 your comments

  1. Odpovědi
    1. Tak to jsme minimálně dvě! :-D (už)

      Vymazat
  2. Je úžasná :) také ji mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme stejná krevní skupina. :-)

      Vymazat
  3. Mám ráda její písničku s Labyrinthem - See beneath your beutiful :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ta je asi nejvíc profláknutá!

      Vymazat
  4. ted jsem nasla tvuj blog a sleduju!!:)
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  5. doteraz som ju nepoznala pustila som si všetky pesničky čo si tu dala a nejako som jej na chuť neprišla...

    je u mňa giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každej má rád něco jiného, to je jasný. :-)

      Vymazat
  6. Mám ju hrozne rada, má krásne pesničky a vyzerá úžasne :D

    OdpovědětVymazat
  7. Poznám ju už dlho, má nádherný hlas a krásne pesničky.

    OdpovědětVymazat
  8. Počula som od nej iba See beneath your beautiful, ale má zaujímavé pesničky, určite si od nej ešte niečo vypočujem :)

    inak som ťa nominovala do Liebster award, tak mrkni sem: http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/09/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: