FIRMOO GIVEAWAY - ukončeno!

neděle, září 08, 2013

Pokud jste aspoň trošku jako já a Richard Krajčo a nosíte brýle na hlavě hlavně proto, aby Vám držely vlasy a nebo prostě máte chuť soutěžit, tak čtěte dál. Připravila jsem pro Vás totiž novou soutěž, ve které máte možnost vyhrát poukaz v hodnotě 20$ na nákup brejliček na internetových stránkách firmoo.com. Tak neváhejte a pojďte soutěžit, stačí jen:






Snad se Vám GIVEAWAY líbí a s chutí se zapojíte!
Vítěze soutěže vyhlásím za deset dní. 



You Might Also Like

57 your comments

  1. Sleduji, ctím a miluji tvůj blog :D <3
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. agachromec@gmail.com
    miluju a ctím už dlouhoooou dobu:)

    OdpovědětVymazat
  3. taky ho znám už dlouho a je to úžas! :-)
    T.sedlarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sledujem aj-aj :)
    kristinanemila@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc bych si přála vyhrát, nové brýle by se mi hodily! :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. och,páni =^.^= brýle <3 zkusím to!!
    terinka.kolarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji, ctím a miluji :D :)
    I na FB ;)
    mazlimachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji, ctím a miluji už nějaký ten pátek tvůj blog i tvou FB stránku i tebe :D :-)
    Markytka97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. konečně člověk, který to má stejně :D. Já vždycky říkám, brýle jsou nejlepší čelenka na světě..nikdo mě zatím nepochopil...
    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Také dost často nosím brýle na hlavě, protože úžasně drží vlasy.:))))
    aria.montghomery@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. naty.jirg@gmail.cz

    sleduji, lajkuji, miluji, ctím! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. vendula.calabkova@seznam.cz :)
    sleduju už dáááávno!♥

    OdpovědětVymazat
  13. zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Z firmoo.com už jedny brýlky mám a jsem moc spokojená. Poukaz bych hned utratila za další :-) travnickovae@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. podmínky splňuju ;) :D
    potřebuju nové brýle, u starých mi dosloužila nožička, tak jí mám tak zvláštně oblepenou :D
    navratilova.terka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. jitus.graciasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. terynka.spacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji, ctím a miluji Tvůj blog! :-D
    Jo, nějakou čelenku by to chtělo.. :-D
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Miluju a ctím tvůj blog! :3
    ¨danielamihalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji a like už máš dlouho :) - katka.hermochova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. thehealthymindset@email.cz
    No co, i když jsem vyhrála minulou giveaway.. náhoda je náhoda :D

    OdpovědětVymazat
  23. Miluji tvůj blog <3
    barbara.leva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. jessienn98@gmail.com ♥
    Můžu jen doufat. ♥

    OdpovědětVymazat
  25. všechno splnuji, hlavně to milování :D
    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: