,

LAST DAYS N°10 (random)

středa, září 11, 2013

Ahoj všichni, pojďte si prohlédnout nový článek plný fotek a novinek za poslední dny.
Pořád ještě ležím doma se zavázanýma ušima, protože mám po operaci, ale už mi je líp, nezvracím a už se těším na pondělí, kdy pojedu na převaz a turban vyměním za čelenku. Když mám tolik volna, připravila jsem už jubilejní desátý "LAST DAYS" random a můžete vidět, jak tak nějak zhruba trávím čas...
Měla jsem výlet na zámek, kde jsem nakrmila kozenky a ověnky. / DD - dangerous drives. / Kde jsou ty časy, kdy si můžu vařit sama. (Doufám, že v nedohlednu!) / Připravuji článek z Francie - Basilique du Sacré-Coeur. / Jsem pyšná teta. Vydatná předoperační snídaně. / Letos poprvé vytažená koloběžka. / Proběhlo rychlofocení. / Moje poslední elfí fotka. / Mám nové boty. /http://bit.ly/14LqghV / podzim už je tady..

Tentokrát jsem přidala i čtyři videa. První a poslední mě vždy zaručeně rozesměje a ty zbylé jsou písničky na kterých si teď ujíždím. 




Byla jsem minimálně 40x napadena, au! / Princezna Barborka spinká. / Jedna z Francie. / Princezna koloběžka. / Jedna šeredná fotka (pořízená těsně po operaci) na památku. / momentka /  http://bit.ly/1e29KlN  / Rozbila jsem si mobil, ale už je vše opraveno a teď se k němu začnu chovat slušně. / Goodbye! 


You Might Also Like

45 your comments

  1. mám strašně ráda tyhle randomy :) na všech fotkách vypadáš šťastně ♥

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky, všechny takové happy :))

    OdpovědětVymazat
  3. takovýhle články jsou uplně nejlepší! Nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. jeee to malé je neskutočne zlaté :)

    OdpovědětVymazat
  5. nejradši mám ty fotky z Francie:)! ůžasný random:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě budou články z Francie! <3

      Vymazat
  6. Krásné fotky,už jsem je viděla na instagramu :)
    Tak doufám,že už ti bude jen lépe a lépe a budeš zářit s úsměvem ! :)
    Na nové písničce od Miley také strašně ujíždím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ..Děkuji děkuji, už se těším, až sundám obvaz. :-)

      Vymazat
  7. na té 9. fotce (zblízka) Ti to moooooc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásný fotky! :)
    www.enarastyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. devátá fotka je naprosto DOKONALÁ !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak to mě překvapilo, děkuji moc! :-*

      Vymazat
  10. Nice! :)

    Zvu Vás na giveaway - http://thecompany-life.blogspot.cz/2013/09/giveaway-colorful-scarf.html

    OdpovědětVymazat
  11. Můžu se zeptat, kolik tě stála ta otoplastika? Je to bolestivé? Jak dlouho to trvalo a za jak dlouho od operace budeš fit? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stála mě 13 000,- ...Když to první noc přišlo k sobě, tak to bolelo. Teď už to je lepší. ...Budu teď měsíc nosit takovou čelenku. :-)

      Vymazat
  12. randomy mám neskutočne rada :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nooo to jsi začala s plastikama brzo, co bude příště, necháš si přifouknout kozy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otoplastika se dělá běžně dětem do deseti let. :-) Čím na ni jdeš později, tím hůř se to hojí a uši jsou citlivější. ...Ještě něco chytrýho? :-)

      Vymazat
    2. Měla sis najít chlapa, kterému nebude vadit, že máš o 0,3 mm odstátější uši než miss world. Kdybys to měla nějak děsný, tak ti to snad rodiče nechaj udělat v dětství!?

      Vymazat
    3. Jde o mě a ne o nějakýho chlapa. ;) ..V dětství jsem měla jiný problémy, ale to tady nemusím vysvětlovat anonymovi. :-) ...Jinak jsem je měla slušně odstátý, takže to fakt úpravu chtělo.

      Vymazat
    4. "Moje poslední elfí fotka" = slušně odstáté uši? Holka, ty bys potřebovala spíš psychiatra...

      Vymazat
  14. Ty máš vždycky tak krásný random fotky a ta s tím obvazem na hlavě je tak roztomilá! Připomínáš mi ty tři kluky z filmu Saxana :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDDD ..aaha, to je fakt! Jsem jim fakt podobná. :-)

      Vymazat
  15. Ahoj,máš skvělý blog! Zrovna jsme na tebe narazily :) Jsme tvými novými čtenářkami, tak doufáme, že nám můžeš oplatit follow. :) A krásné random fotky!!:)))
    Krásnou neděli!
    XX
    -Audrey and Pearl
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: