LAST DAYS N°11 (random)

pondělí, září 30, 2013



Nadechněte se a ponořte se do moře fotek, které na Vás čeká v tomto článku!
Zase nadešel čas vytřídit fotky z mobilu, instasrácě a zrcadlovky za poslední dobu. Seskládala tedy Diana velký random článek, ve kterým se pro Vás chystá rekapitulace jejího světa.. Přeji pěknou podívanou a dnes se podíváme zpátky do blízké minulosti na to, jak:

... jsem si zapomněla vzít prášek. / Jsem fotila kluka, kterýho miluju, ale nikdy se do něho nezamiluju. / Se mi naskytla možnost fotit svatbu dvou mladých milých lidí. / Se konal sraz vyvolených.  


JAK:  ..jsem řídila po měsíci auto, ale z této fotky to nepoznáte. / Bylo v Praze opravdu blaze. (?) / Jsem prožívala největší radosti z takových maličkostí, jako jsou čepice s meďánkama / Jsem byla méně důležitá a zaostřená, než zábradlí.

A TAKY JAK:  ... Neumím póózovat a jsem rebel, že nenosím čelenku. / To moje hovado žere v KFC. / Je nám jedno, jak vypadáme, protože se máme rády.   / Jsem se setkala se skvělou blogerkou Johankou 

A TAKY JAK :       ...jsem žrala denně ve fástech. A zjistila jsem, že miluju McD snídaně a zbytek v KFC. / Mám pěkný (zadaný) spolužačky, který nenápadně póózují. / Moc mám ráda tyhle dvě princezny.  +  

JAK:      ...krásnej výhled jsem měla z KM na hrad. / Jsem strašně vysoká naproti krásné Tess  / Mám konečně zase nějaký vlasy. / Malá žokejka Agátka jezdí na koníkovi, aneb byla jsem chůva a miluju děti.  

JAK:     ..máme v rodině krásný miminko a já jsem jeho teta.  / Mě stereotypní fotky nudí. / Jsem byla na sushi s bráchou a Lenny. / Moc se mi líbí tahle fotka ze svatebního focení.

NO A TAKY JAK:         ... Jsem se nenamalovala na cestu z Prahy. /  Jsme se třídou byli v divadle. / Jsem si chtěla udělat vyzutou fotku a nebyla jsem sama. / Jsem si zamilovala tyhle dvě slečny.  
NO A NAKONEC JAK:      ... Majkl slavil svátek a já ho obdarovala. / Jsem si změnila profilovku na FB. / Jak se stane z momentky moje oblíbená fotka. / Ve třídě řešíme maturitní stužky.


You Might Also Like

50 your comments

  1. Krásne fotky!! :)
    Máš super blog od teraz ta sledujem. Dúfam, že si pozrieš môj a ak chceš tiež ma začneš odoberať. Dakujem. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ráda mrknu na Tvůj blog! :-)

      Vymazat
  2. krásný fotky, na všech ti to hrozně sluší, ale ta první je nejlepší,
    sushi omnomnonmnom<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No suschi jsem moc nepropadla, ale Lenny ještě míň! :-D

      Vymazat
  3. Tak poslední fotka s tou momentkou je božská! :33 Povedla se.. Ten tvůj kluk/nekluk/kamarád je vyfocený na fotce s pi_ou, ale ok..:DDD Alee trošku mi Vadí že popisuješ něco tak nějak nesrozumitelně. Třeba ten kluk kterého miluješ a nemiluješ? Cože?
    Jinak tyhle příspěvky miluju a dávám paleček na horu.

    fashiondrug1.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo ta pi, to byl účel :-DD ..Zasmáli jsme se tomu! ..No já ho miluju jako nejlepšího kamaráda kluka. :-) Ale není láska jako láska. Já tak ráda mlžím :-D ..Jsem ráda, že Ti to vrtá hlavou. ;)
      Děkuji moc za komentář, potěšila jsi mě, moc! ;)

      Vymazat
  4. Máš úžasné nápady,sraz se slečnami ti závidím a mimochodem víš o tom,že jsi kočka? ♥
    Ta vínová mikina je bezva a ty fotky s ní jsou perfektní :)
    a ta momentka je úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nevím, ale děkuji moc, že mi to píšeš, to mě moc moc potěšilo! :-) :-**
      Bude s tou mikčou i outfit, hned zítra nebo pozítří. :-)
      Děkuji moc !

      Vymazat
  5. krásný random a já hrozně miluju tvojí novou profilovku :D <33

    OdpovědětVymazat
  6. Božíí fotky! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krááááááásný fotky jako vždy!!! Hlavně ty s holkama <3

    OdpovědětVymazat
  8. báječný fotky Dianko :) a moc Ti to sluší <3

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné, úžasné a originálne fotky ♥ Na každú som sa dívala najmenej 5 minút :)
    miraculous-dreamy-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééééé, to jseš nejhodnější. :-)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Děkuji moc Natko, jseš hodná, že mi to tady komentíš. ;)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Jo, to máš pravdu! :-) A děkuji moc.

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda za takový krásný komentář, který jsi mi tu zanechala. :-P

      Vymazat
  13. Super fotky... profilovka a momentka sa teda moc vydarili. :)

    OdpovědětVymazat
  14. http://1.bp.blogspot.com/-Fyq0OJ3CewY/UkiMVb5KjKI/AAAAAAAAQvA/-dhCCUKn4-w/s1600/_point01.jpg
    no to si děláš srandu <3 tak tady jsi úplně boží!

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle článek mě vážně bavil. :) Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda Ceady, jseš zlatá. Vždy mám mega radost, když napíšeš nějaký komentář. :-)

      Vymazat
  16. ♥♥♥ skvělý jste holky, rozhodně další sraz! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, jak přijedem zase do Prahy, už si Vás rezervujem! ;)

      Vymazat
  17. Dokonalé!! Miluju tvoje vlasy, nejlepší :) na všech fotkách Ti to moooc sluší!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, to jsem asi jediná! :-D ..DĚKUJI!

      Vymazat
  18. úúúúúúúúúúúúúžasný fotky!

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Dio, být taková krasavice jako ty, tak se taky fotím každej den třikrát :) Sraz musel být prima ;)

    OdpovědětVymazat
  20. randomy mám hodně ráda:)) my už máme maturitní stužky vyřešené :)

    OdpovědětVymazat
  21. super článek a moc pěkný fotky! :) sluší :D

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkný fotky. Pobavila mě hned první, jak sis zapomněla vzít prášek :D. To se mi stává pořád :D :X.

    Eiva: Brighton(UK) Lifestyle Blogger

    OdpovědětVymazat
  23. Ta fotka v poslední koláži , ta momentka je božííí!!! :D
    A taky jsem byla na Dianě :))

    OdpovědětVymazat
  24. Skvele fotky;)

    Dii ty mas dve tetovania???

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: