LENNY (guest post) N°2

sobota, září 28, 2013

 
Jaké to je, mít kamarádku blogerku? 
Ahoj, tak se tu zase po nějaké době hlásím s guestpostem. Pro ty, kteří jsou tady mezi čtenáři noví, se představím. Jmenuji se Lenka a tady s majitelkou tohoto blogu – Dii jsme nejlepší kamarádky, dokonce jsme tento blog spolu v začátcích vedly. Potom jsem se ale odtrhla, protože jsem do blogování nedávala to, co bylo potřeba, to, ale neznamená, že jsem na blogový svět úplně zanevřela, to ne, spíš naopak. Tak pokud máte chuť se dozvědět, jaké to je mít nejlepší kamarádku blogerku a něco málo o mně, tak čtěte dál.



Nepíšu sice články, neodpovídám na vaše komentáře, ale jsem pořád součásti blogu. Pomáhám totiž Dii s přípravou článků, většinou ji fotím outfity, nebo spolu točíme videa. Takhle mi to vyhovuje, není to povinnost, ale zábava. Mít kamarádku blogerku je fajn, baví mě to. Hlavně proto, že se prostě nikdy nenudíte, pořád je co dělat, blogování v sobě skrývá spoustu zábavných a originálních věcí, o kterých ''neblogeři" nemají ani tušení. A já jsem ráda, že díky Die to může taky zažívat. Miluju natáčení videí, focení, nejlepší je si potom číst vaše pozitivní komentáře a vědět, že jsme Vám udělaly radost, že vás tenhle blog baví. Takže jednoduše řečeno mít kamarádku blogerku je vážně super, protože se dostanete do světa plného hezkých, hodných lidí, kteří mají plno nápadů, které potom můžete využít i v normálním životě. Dává mi to inspiraci a dobrý pocit.




Otázky od čtenářů

1. Co je pro tebe 5 top kosmetických výrobků, které bys všem doporučila?
 
Jako první bych doporučila odličovací pěnu Aknestop od Ryoru s výtažkem s mořských řas, je určena pro citlivou a problematickou pleť (přesně pro tu moji =D) a nemůžu si ji vynachválit. Potom je to určitě Sudocrem, který se dá koupit snad všude na internetu, nebo v lékárnách. V poslední době jsem se zamilovala do rtěnek, takže doporučuji  Longlasting lipstick od Dermacolu a Stay matte lip cream od Essence. A jako poslední je tu korektor Dermacol make-up cover, který zakryje vážně všechno!  
 
2. Máš nějakou fobii, z čeho?
 
Nevím o tom, že bych měla přímo nějakou fobii, spíš se jako většina našeho pohlaví bojím pavouků, hmyzu a tak. Někdy se u mě ale trochu objevují známky klaustrofobie, třeba jako malá, jsem se strašně bála jezdit výtahem, ale teď už je to dobrý. 
 
3. Co si myslíš o Evropské unii?
 
Nemám na ni nějak vyhraněný názor, nevadí mi, ale na druhou stranu nejsem zase, její fanda. 
 
4. Jaký typ chlapů se ti líbí? Jaké části těla si všimneš nejdřív? A co na nich naopak nesnášíš?
 
Určitě se mi líbí, když je chlap prostě chlap, nesnáším ty zženštilý hubeňoury, co se promenádují v ultra úzkých růžových kalhotách. Nemám přímo určené, jestli se mi líbí blonďáci, nebo tmavovlasý, to je mi docela jedno. Hlavně musí být vyšší a těžší než já :D. Asi nejvíc si všímám zubů, rukou a nosu. 
 
5. Kdyby tě zastavil na ulici docela pěknej chlap a řekl ti, že ti dá půl miliónu, když se s ním vyspíš, šla bys do toho? Buď upřímná.
 
Nedokážu si to představit, takže na to ani odpovědět. Myslím, že se mi to ani snad nikdy nemůže stát, takže nemám potřebu se ti zabývat. 
 
6. Kam chceš na VŠ?
 
Chtěla bych se dostat na Právnickou fakultu na MUNI, to je můj sen, tak uvidíme, jestli to vyjde. 
 
7. Chodíš na brigády, na jaké?
 
V létě jsem chvilku pracovala v callcentru, teď chodím sem tam s Dii obsluhovat. Peníze na oblečení a kosmetikou si vydělávám hlavně tím, že prodávám staré oblečení, nebo to, které už se mi nelíbí, prostě koloběh.
 
 
8. Myslíš si o sobě, že jsi krásná? Používáš ženské zbraně, když z toho můžeš mít prospěch?
 
To jsem si myslela opravdu jen párkrát, ale normálně si to o sobě nemyslím. No, ženské zbraně jsem už asi dvakrát použila, ale nejsem v tom přeborník. Vždycky mě to, ale fascinovalo a chtěla bych to umět. 
 
9. Jíš maso? Není ti líto těch zvířátek?
 
Ano maso jím a vím, že ze mě nikdy vegetarián nebude. Promiň, ale je to tak, prostě je to koloběh života a vždycky to tak fungovalo a fungovat bude. Hlavně ale nevím, co bych jedla, kdybych nemohla jíst maso, protože už tak mám jídelníček dost omezený.
  
10. Jak se ti líbí tvoje příjmení? Žije se ti s ním dobře, nebo si z tebe spolužáci dělají srandu?
 
Vím, že to není zrovna nejhezčí příjmení, ale nějak mi to nevadí. Nikdy se mi za to nikdo neposmíval. Uklidňuji se tím, že jsou i mnohem horší příjmení a že se stejně jednou vdám a budu mít jiné. 
 
11. Jak se dá udělat takový skvělý účes, jako máš na fotkách? Jak se staráš o vlasy? A jak to, že ti rostou tak rychle?
 
Vlasy si točím žehličkou Liss and Curl Pro od Rowenty, kterou jsem dostala od přítele, je přímo vytvořená pro natáčení vlasů a je vážně super, takže doporučuji! O vlasy se nějak speciálně nestarám, umývám si je jednou za 2-3 dny, pokaždé použiji balzám a to je vše. A teď k té poslední otázce. Vůbec mi nepřijde, že mi rostou rychle! =D Mohly by růst i rychleji!
 
12. Kdybys teď otěhotněla, šla bys na potrat, Jaký máš názor na potraty na přání?
 
Myslím si, že bych nešla na potrat, ale našla bych si nějakou milou rodinku, která nemůže mít děti a dala bych je k adopci. Ale nevím to jistě, nikdy jsem v té situaci nebyla, takže opravdu nevím, jak bych reagovala. Myslím, že by k tomu, jít na potrat měl být opravdu vážný důvod a měl by se provést co nejdříve, pak to neodsuzuji. 
 
13. Jakou část svého těla nemáš ráda? Šla bys s tím na plastickou operaci?
 
Vyloženě část těla, kterou bych nějak nesnášela asi nemám, ale zase se žádnou nejsem spokojená. =D Na plastiku bych asi nešla. 
 
14. Nevadí ti, že kvůli tmavým očím i obočí je echt poznat, že nejsi přírodní blondýnka? Mega odrost to jen umocňuje.. Co být trochu přirozenější?
 
Bohužel je to tak, jsem prostě světlovlasá s tmavým obočím, budete si na to asi muset zvyknout! =D Po mamce mám světlejší vlasy a po tátovi tmavé a husté obočí, které máme všichni sourozenci. Ale vyslyšela jsem tvoje volání a nechala si dát svoji pravou přírodní barvu, a to je plavá, šedo-myší. 
 
15. Věnujete se s Dii nějakému sportu?
 
Dřív jsme obě hrály basketbal, jezdily na kole a tak. Ale Dia teď už nemůže cvičit, takže bohužel. Já jsem se dřív věnovala atletice, ale to už taky opadlo. Teď společně chodíme sem tam běhat.


You Might Also Like

47 your comments

  1. Hezký článek a nádherné fotografie! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi úúúúžasná Leny! Skvěle propracovaný článek <3

    OdpovědětVymazat
  3. Jejejej skvelý článok toto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme moc rády, že se líbí! :-)

      Vymazat
  4. krásny článok :) Lenny je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lenny jsi krásná! :) jinak pěkný článek, hezky jsi to napsala :)) jste skvělé obě <3

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Jseš hodná Vendi, ty nás znáš, tak to musí pro Tebe bejt zase trošku jiný čtení. :-)

      Vymazat
  7. krásný článek a jsi opravdu kočka :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný článok a fakt vydarené fotky, Lenny je vážne krásna a závidím super vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  9. parádní článek, a krásný fotky!♥
    mě se Lenny teda víc líbí na blond, připadne mi to právě přirozený, nevím proč :D

    OdpovědětVymazat
  10. S těma klukama to mám úplně stejně! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme už tři. Moje must have je, že musí bejt kluk vyšší! :-D

      Vymazat
  11. a fotógraf přichází, pardon zapomněl jsem uvozovky! strašně mě potěší, když přijdu na něčí blog, třeba i obsahově trošku mimo než co obvykle čtu, a překvapí mě hezké fotky. to je vždycky radost hnedka! lenka je krásná a fotogenická, to se musí nechat a co se fotek týče, třetí je strašně strašně fajn (technicky i kompozičně a prostě všechno), u těch prvních dvou je škoda, že je vidět v pozadí, jak se zeď mění, ale jinak krásná práce! a hlavně ty fotky mají život, to poslední dobou postrádám prakticky všude na blozích. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :3 ..díky moc Tome, moc mě to potěšilo. Mám i fotky, kde žádný přechod není, protože jsem použila odrazovou desku, tady jsem to nechala přirozeně. :-) .. DÍKY ZA KOMENTÁŘ!

      Vymazat
  12. Článok je veľmi pekný a fotografie tiež, krásna je :3 Tiež ma za kamarátky niektoré blogerky a som za to rada ! :3

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    GIVEAWAY with Trickovy.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Moc Ti děkujeme za komentář. :-)

      Vymazat
  13. prekrásna si ♥ a ja konkrétne si ináč na chalanovy všímam oči,ústa(+zuby) a vlasy :D

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já si třeba vždycky všímám oblečení.

      Vymazat
  14. s tvým názorem na maso bych se hádala... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani ne. :-) ..Protože taky masem nepohrdnu. :-P

      Vymazat
  15. Tvoje kamaradka je naprosto nadherna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ráda to Lenny vyřídím. :-)

      Vymazat
  16. K tomu bodu 14. - to, že máš tmavé oči a obočí přece nejde brát jako nevýhoda! Hrozně moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jseš hodná, díky za komentář! :*

      Vymazat
  17. Ona je tak nádherná! :) Strašně ji závidím vlasy. Vždycky jsem měla ráda jen dlouhé, ale ty její vypadají tak božsky! A máme úplně stejný názor na kluky! :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak vítej do klubu. Natálko, ale já bych chtěla Tvoje vlasy! :-D

      Vymazat
  18. Lenny jsi opravdu sympaťanda stejně jako Dia a nemůžu uvěřit,že jsou ještě takové nejlepší kamarádky :) <3
    Krásný článek a odpovědi na otázky mě uchvátily :)
    Mimochodem máš krásné vlasy a moc pěkný odstín rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, suprovej komentář! :-) ..MOC TI ZA NĚJ DĚKUJEME!

      Vymazat
  19. super článek, Lenny je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  20. Fakt miluju lidi, kteří nevědí, co jíst, okrem masa.. je toho tolik! http://www.receptynakazdyden.cz/recepty/bezmasa_jidla?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=WFD&gclid=CIvi2YTPmLoCFVIPtAodfmYA0Q Já sama mám miliony vynikajících receptů bez masa, který snad do konce života nestihnu uvařit. A kdo má tolik rád zvířata, tak ať se podívá. http://www.meat.org/index.aspx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt miluju lidi, kteří kritizují,aniž by o tom druhém něco věděli. Mám hodně alergií na různé potraviny, tudíž jsem ráda, že vůbec něco smím.. a z těch tvých receptů bych nemohla ani třetinu, takže tak! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: