,

LIP CREAMS (photos)

čtvrtek, září 19, 2013

Jak jsem včera slíbila, tak se taky dnes stane a uvidíte článek plný fotek, kde budou v hlavní roli rtěnky STAY MATT od Essence.
Vedlejší roli má moje krásná Lenny, která si oblékla odstíny soft nude a smooth berry a zapoz(ér)ovala mi. Díky tomu si určitě každý vybere svého oblíbence a zaběhne si pro něj, protože když dodám, že cena rtěnky se pohybuje těžce pod stovkou, není co řešit. Při této příležitosti Vám prozradím, že s Lenny plánujeme další, v pořadí druhy GUEST POST a když budete mít na moji nejlepší kamarádku jakoukoliv otázku, nebojte se Lenny vyzpovídat, všechno piště na můj účet na asku a jak bude Lenny odpovídat se dočtete již brzy . 

                                      
Teď ještě odtajním vítězku soutěže o nákup brejliček na stránce firmoo.com. 
Tou šťastnou se stává Lucie Chludilová. MOC GRATULUJI! No a teď s chutí do prohlížení fotek.



You Might Also Like

44 your comments

  1. Lenny má skvělý objem vlasů! mc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lenny je tak strašně krásná:) Dobrou modelku máš Dio:))

    OdpovědětVymazat
  3. Je úžasný, jak je na každé fotce taková jiná...krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky když se v nějakým tvým článku Lenny objeví, tak mi to bere dech. Je pokaždý tak krásná a púsobí strašně moc sympaticky! Fakt žasnu! Nic bych na ní neměnila <3

    OdpovědětVymazat
  5. Vzpomínám si, když jste měly blog spolu. Zejména outfity na svatbu! Tím jste si mne získaly hned. Musím říct, že rostete do krásy. Lenny je na fotkách nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ty jsi věrná čtenářka už takovou dobu, děkujeme! :-)

      Vymazat
  6. je krásna, toľko záberov a na každej je veľmi pekná, kiež by to tak bolo aj u mňa :D

    OdpovědětVymazat
  7. je nádherná, má strašně pěkné vlasy a úsměv a obočí!! <3

    OdpovědětVymazat
  8. To sú nádherné fotky :O

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. červená rtěnka ti sluší mnohem více, a moc hezké fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. strašne krásne fotky :) Lenny je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  11. Lenny je opravdu nádherná , má krásné vlasy!

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. No já jí závidím, jak je má hustý! :D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: