NICO-CHICO (interviews)

úterý, září 10, 2013

Zdravím všechny věrné i nevěrné čtenáře svého blogu! 
Hlásím se Vám s turbanem na hlavě, protože jsem včera podstoupila otoplastiku, což je korekce odstátých ušních boltců. Už se mi udělalo trošku líp a můžu Vám v tomto článku představit mladou a krásnou Nicollette z blogu nico-chicofashion.blogspot.czkterá zbožňuje jídlo, zvířátka, nakupování, hezký počasí a svoje čtenáře. Je to velká fanynka Spongeboba a Beyoncé, ale jinak taky ráda bloguje a fotí. S Nico jsme se domluvily, že se navzájem vyzpovídáme a snad Vás i trošku pobavíme pomocí nevšedního rozhovoru. Tak s chutí do toho, určitě se dozvíte o N něco nového! Přeji Vám za nás obě příjemnou zábavu!


RANDOM
náhodné otázky:

1. Jaký jsou Tvoje koníčky a čemu by ses jednou chtěla věnovat?
Samozřejmě blogování a jinak ještě fotografování, čemu bych se v budoucnosti chtěla hodně věnovat.

2. Co Tě na blogu nebaví a dokáže Tě naštvat?
Nastavení různých šablon a prostě vše, co se točí kolem designu. Skoro vždycky se mi povede všechno vymazat a v tu chvíli bych nejraději zakopla o obrubník a spadla do studny...hihi.

3. Tvoje 3 nejoblíbenější jídla?
Čína, tortellini a penne se špenátem! Yummy!

4. Čeho se bojíš?
Tmy a toho, co je v ní.

5. Nejdražší kousek ve Tvém šatníku?
Už dlouho jsem si ale přála pravé Lity od Jeffrey Campbell a tak jsem je letos dostala. Tyhle boty budou ještě dloooouhou dobu mým nejdražším kouskem v šatníku. Tím jsem si jistá, protože když nakupuju, tak převážně ve výprodejích. Mně je těch peněz vždycky tak líto, haha.



FACTS
Co na sebe práskneš:

1. Když jsem byla malá, chtěla jsem pracovat v Lidlu.
2. Se sousedem jsme si vždycky hráli v popelnicích na papír.
3. V 18ti plánuju plastickou operaci.
4. Ráda jím rohlík s kečupem.
5. Jednou bych chtěla mít malou baby Beyoncé nebo černouška.

PS: Pokud Vás zajímá více faktů o mně, přečtěte si můj '30 facts about me' článek :)




ASOCIACE
Co Tě napadne první při slovech:

1. Beyonce - neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
2. Handbag for ladies - Dia <3
3. anonymní komentář - pozor
4. aloe vera - zelená
5. Ashton Kutcher - ldkhifuweddf






ANO nebo NE
Odpovědi ve formě ano/ne:

1. Máš radši Německo, než ČR? ANO
2. Líbí se Ti Lady Gaga? ANO
3. Brečela jsi někdy kvůli blogu? NE
4. Nesnášíš nějakou blogerku? ANO
5. Máš víc jak 40 párů bot? NE




OTÁZKY PRO MĚ
Vymysli 5 otázek pro mě:

1. Nejhnusnější jídlo, které jsi v tvým životě jedla?
Divná odrůda melounu, nepovedenej sýr z fástu nebo nechutnej sýr.

2. Můžeš si na den s někým vyměnit život, kdo to bude?
Terezka Voříšková.

3. Chceš se v budoucnu odstěhovat do zahraničí? Kam?
Ano chci, třeba do Anglie, Francie. Hlavně vypadnout.

4. Co tě na blogování nejvíc baví a uměla by sis představit blog jako povolání?
Nejvíc mě baví odezva mých čtenářek a články plné fotek. Nedovedla, ale ráda bych!

5. Máš nějakou úchylku?
Sama osobě jsem jedna velký úchylka. =D




VÝBĚR:
Vyber vždy jen jednu možnost:

1. HIMYM x TBBT HIMYM
2. Pavlína JÁgrová x A cup of style Handbag for ladies
3. tatarka x kečup kečup
4. pes x kočka pes
5. podpatky x kecky podpatky... ale ke mně domů, vem si žabky!




Tak snad se Vám rozhovor líbil, dozvěděli jste se nového a nenudili jste se. Děkuji Nico, že byla tak hodná a šla se mnou do tohohle rozhovoru. Těším se na Vaše komentáře a reakce! No a nezapomeňte se zapojit do nové GIVEAWAY!


You Might Also Like

24 your comments

  1. Skvělý rozhovor! :-) Nico mám strašně moc ráda! Je úžasná <3

    OdpovědětVymazat
  2. nejlepší je poslední věta!:) skvěle se Vám to povedlo, 5 faktů super, a 30 na blogu ještě lepší! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nico je velmi sympatická slečna nejen z rozhovoru,ale i z fotek :)
    Jednou jsem ji viděla u Toma Pacovského na fotkách,ale nedostala jsem se k jejímu blogu,už vím jak na to !:)
    Super rozhovor,pobavil mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to máš pravdu! :-) ... Jojo, Tom ji krásně vyfotil! ;)

      Vymazat
  4. Tento rozhovor Vám naisto vyšiel :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Nicoletka je super! Moc ráda sleduji její blog :) Hezký rozhovor, myslím že se povedl holky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem Ti kápla do noty! :-)

      Vymazat
  6. To je skvěle zpracovaný článek/rozhovor! Palec nahoru. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý článok, jej blog som objavila nedávno, ale je veľmi pekný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkujeme Vám moc za komentáře a ještě jednou moc děkuju za rozhovor! <3

    OdpovědětVymazat
  9. ona je úžasná a nejfotogeničtější :) skvělý rozhovor! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: