PARIS - first day (random)

neděle, září 22, 2013



Všechno tohle a ještě mnohem víc se dá stihnout za jeden den v Paříži. 

You Might Also Like

76 your comments

  1. krásne krásne fotky! úplne z nich cítim tú atmosféru, závisť! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem potěšena, že se fotky líbí! :-)

      Vymazat
  2. nádherné fotky :-) A na všech ti to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. boží fotky, naprosto nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, strašná závist!:)

    Zvu tě k nám na Giveaway :)
    http://sumarg.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, Paříž je vážně nádherná,
    hned bych jela:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky!
    muselo tam být strašně pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  7. Takové fotky... hned bych se s tebou na výletě vyměnila♥

    OdpovědětVymazat
  8. a jak se tam sexuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Místo psaní trapných otázek si najdi brigádu, našetři na cestu a jeď si to vyzkoušet, když tě to tolik zajímá!

      Vymazat
  9. skvělý fotky!! :) v Paříži jsem byla před 2 lety a bylo to tam nádherné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sis to teď zase hezky připomněla! ;)

      Vymazat
  10. nádherné fotky :)
    a ten nápis s Lady Dianou.. to je milé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bylo tam plno takových nápisů. ..Dojemný místo.

      Vymazat
  11. To je nádhera! :) Naprosto kouzelné fotky, hned bych jela do Paříže. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé díky moc Ceady, to jsi mě potěšila! ♥

      Vymazat
  12. krasne fotky.. spominam si na svoju cestu do Pariza... urite nemam tak krasne fotky, ale spomienky zostali :) inak v tych bielych satach si ako vila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je krásnej komentář, děkuji za pochvalu fotek! :-*

      Vymazat
  13. ooo vau, to sú teda nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  14. Ty fotky jsou bomba :)) uplně ti závidím :)) já byla jen v Praze :D

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a já jsem tu Prahy letos v létě bohužel nestihla. :-/

      Vymazat
  15. Tohle všechno jsi stihla za jeden den? Tak to seš dobrá! :) Fotky jsou skvělý <3

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně a to je jen výběr foteeek. :-)

      Vymazat
  16. Dokonalé fotíš! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsi mě potěšila, děkuji! :-*

      Vymazat
  17. Ách, ách, ách. Na víc se asi nevzmůžu. :D
    Chci tam zas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je hezky! :-) Jsi hodná!

      Vymazat
  18. Nádherné fotky Dii! :):* Máš talent :)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych neřekla, byly to rychlofotky, ale děkuji moc moc! :-)

      Vymazat
  19. na tej prvej fotke si kráásna :) pekne fotky

    OdpovědětVymazat
  20. Úžasný fotky! Jdu si rozbít prasátko a taky tam jedu! :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš boháč, tak mě vem s sebou ;)

      Vymazat
  21. tak to bych si nechala líbit, kráása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych jela hned znova. :-) .-. děkuji!

      Vymazat
  22. môj veľký cieľ! :) ale aj krásne fotky

    btw: pozývam ťa na môj blog na giveaway http://natasa-findrova.blogspot.sk/2013/09/ahaishoppingcom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  23. Fotky krásne, Paríž krásny, Ty najkrajšia :) A okrem toho sa mi vrátili spomienky spred troch rokov :) Hneď by som sa tam vrátila :)

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, to mě potěšilo, ani nevíš jak! :-)

      Vymazat
  24. Ach Paříž.... Krásně jsem se tam díky tvému postu přenesla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se mi to povedlo! :-)

      Vymazat
  25. Krásné fotky ! Paříž byla a vždycky je můj sen ♥ Vzájemné sledování blogu ? :) http://bonniessi.blogspot.com do pravidelných čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš to tam, snad Tě to potěšilo! :-)

      Vymazat
  26. Máš nádherné fotky :) Paříž je úžasnáááá, hned bych se tam vrátila! <3 taky jsem si na Tebe vzpomněla <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu a za komentář takyyy! :-)*

      Vymazat
  27. Sluší ti to moc :) V Paříži už jsem byla, ale když jsem viděla tyhle fotky, hned bych se vrátila.

    A taky tě zvu na giveaway :)
    http://haiskasstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám chut se tam taky vrátit! <3

      Vymazat
  28. Co k těmto fotkám napsat? Nasávám atmosféru a mám chuť se obléct jako pořádná Pařižanka.).

    OdpovědětVymazat
  29. krásné fotky Dianko, až se stydím, jak závidím!! :D Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Anež, jseš hodná a dík za komentář! ;)

      Vymazat
  30. úžasné fotky a hrozně moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: