, ,

PARIS (video)

neděle, září 15, 2013

BONJOR À TOUS! Má někdo náladu na video z Paříže?
Když je venku tak neveselo, rozhodla jsem se, že připravím video z Paříže o něco dřív. Hned mám důvod k lepší náladě a co Vy? Mrkněte na sestřih a přesuňte se na okamžik do krásné Paříže. Snad to pro Vás bude příjemná podívaná a dýchne na Vás francouzská atmoška. Určitě mi dejte vědět, jak se Vám video líbí. S přáním krásného zbytku víkendu se s Vámi loučím. Mějte se! 


You Might Also Like

51 your comments

  1. Moc ti to sluší... už jen z toho videa na mě ta Francie dýchla. Hned bych vyrazila na výlet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Muselo to tam být skvělý. Do Paříže bych se moc ráda chtěla podívat příští rok, ale rodiče chtějí do Řecka, takže zkusím je přemluvit -_- :D ..
    Super video !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš, jak to dopadne. Fandím Ti! ;)

      Vymazat
  3. krásné video, Paříž je tak kouzelná ... ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Super zostrih a tá hudbička k tomu, akoby som tam bola :)

    OdpovědětVymazat
  5. nejvíc pěkný video a nejvíc nejhezčí a perfektně pasující písnička :)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, snažila jsem se. ;) chichi

      Vymazat
  6. Můžu se zeptat s jakou cestovkou jste tam jeli a jestli jste to měli s průvodcem nebo jste si chodili sami jak jste chtěli? A byli jste na hotelu? :) S přítelem jsme tam chtěli o prázdninách, ale nevyšlo to kvůli času, tak chceme teď na Eurovíkend, snad to vyjde :)... Jinak moc hezké video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeli jsme tam s Anvijooou. :-) Jojo s průvodcem, jmenoval se MILAN :-DD ..A rozhod byl pořád, ano.
      JOJO na hotelu. :-)

      URČITĚ ZAJEĎTE, JE TO SUPER!!!

      Vymazat
  7. je krásné,hrozně ti paříž závidím :O :D jsi naše šikulka :)) :33

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný video ! Já tam chci taky ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivim se ti, je to super. Urcite se tam podivas. :-)

      Vymazat
  9. Krasne video! Akoby som bola v Parizi! Skoda vsak ze naozaj som tam nebola :D

    OdpovědětVymazat
  10. skvělé video:) Paříž je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  11. Paříž je úžasná! :-) Hned bych tam jela zas.

    OdpovědětVymazat
  12. Video som už videla a je krásne :) Ach, Paríž!

    OdpovědětVymazat
  13. Video se mi moc líbí, za týden odjíždím do Paříže, takže video mě ještě víc rozradostnilo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem ráda, že jsem Tě navnadila. :-)

      Vymazat
  14. Paříž je úžasná , závidím ! :)

    OdpovědětVymazat
  15. krásné video:) doufám, že se do Paříže v brzké budoucnosti podívám:D

    OdpovědětVymazat
  16. ke konci října se do paříže chystám a tohle video mě ještě více navnadilo. paříž je krásná! <3

    OdpovědětVymazat
  17. Odpovědi
    1. Dlouho jsem vybírala, tak snad se povedlo. :-)

      Vymazat
  18. Nádherné! <3 já jedu do Paříže zítra :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, POŘÁDNĚ SI TO TAM UŽIJ!

      Vymazat
  19. Video je krásné, zavzpomínala jsem si na svou návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem ti to připomněla. :-)

      Vymazat
  20. Jestli tohle video není úžasný, tak já jsem děda Mráz!!! to je krásný <3

    OdpovědětVymazat
  21. To video je úžasné! :O Moc se ti povedlo ;)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: