PORYBNÁ (outfit)

pondělí, září 02, 2013

Sláva nazdar výletu, už jsem doma, už zas bloguju! Právě včera odpoledne jsem přijela z Francie a vítám Vás u nového článku, který jsem si nachystala ještě před odjezdem. Bude to outfit post, který mi pomohla nafotit moje kamarádka (a zároveň blogerka) Terezka. Oblečení do nepohody jako vždy. Nic složitého, hlavně pohodlně, to jsem já. Omluvte moje zmoklé vlasy a pusťte se do prohlížení, než to zde na blogu zaplavím Francií!


[vesta, jeggins - C&A, svetr - Zara, boty - Mixer, náušnice - Claire's, prsten - Kik, brýle - Terkel]

You Might Also Like

23 your comments

  1. Vůbec bych neřekla, že máš nějaké zmoklé vlasy, ani bych na to nehleděla, máš je super. :)
    Sluší ti to a těším se na Francii.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný! hrozně moc ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Brýle Terkel :D a prej zmoklý vlasy, no to určitě! :D :*

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý outfit. Má celkem nový blog a byla bych ráda, kdyby jsi ho navštívila.
    http://thediaryofthewarriorprincess.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kočko ! Prej zmoklý vlasy , pošlu ti svou fotku zmoklých vlasů , ok? :D Práve při první fotce ještě když jsem si nepřečetla text jsem si řekla že máš nádherný vlasy ! ! :D

    OdpovědětVymazat
  6. ta vesta je super! krásné fotky. Už se moc těším na fotky z Francie!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná jsi Dianko,vítám tě zpět mezi blogy :)) Krásné fotky :)
    A skvělý outfit !

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky ! :)
    Prosím navštív môj blog COLORFUL THOUGHTS :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty máš přesně ten styl, který miluju! Jsi krásná, inspirativní.. prostě skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  10. krásny outfit. Tá vestička je krásna a prvá fotka je top!

    OdpovědětVymazat
  11. Si veľmi zlatá:) pristane ti to!
    xo Jajka
    sometimes-sad-artist.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. mega mega ti to sluší, Dianko♥

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, jsi roztomilouš :) A na záplavu fotek z Francie se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  14. já nevím co psát, fotky jsou perfektní a tobě to sluší, jak jinak!:)

    OdpovědětVymazat
  15. nejhezčí porybná, co znám a už se těším na francouzské povodně na blogu! ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Strašne ti to sluší :) teším sa na fotky z Francúzska :) Zmoknuté vlasy ? Fakt? To si ešte nevidela moje keď sú zmoknuté

    OdpovědětVymazat
  17. hrozně ti to sluší:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: