, ,

STAY MATT lip cream (video)

středa, září 18, 2013

Zdravím Vás všechny, po delší době se zde na blogu objeví zase něco o kosmetice, jste rádi?
Možná přesně takové články Vám na tomhle blogu chyběly a sem tam uvítáte nějakou kosmetickou recenzi. Díky tomu, že jsme s Lenny objevily malý zázrak, který se skrývá pod názvem STAY MATT lip cream od Essence, můžete teď vidět krátké video, takovou ,,recenzi v akci" na tyhle rtěnky. 
Potom co jsem vyzkoušela všechny odstíny rtěnek STAY MATT, můžu bez pochyby říct, že ve videu uvidíte jen dva top odstíny 03 soft nude a 02 smooth berry, které svou dokonalostí vyčnívají nad ostatními. VELKÁ RADA PRO VÁS: Pokud si budete také vybírat stay matt rtěnku, určitě šáhněte po té se stříbrným vrškem! Rtěnky STAY MATT s černým vrškem jsou absolutní propadák, nepigmentované a lepí!


Teď už jen dodám, že na videu uvidíte mojí Lenny a můžete se těšit i na článek s fotkami, kde uvidíte rtěnky STAY MATT v celé své kráse, zase na puse Lenny. Tam už se definitivně rozhodnete, který odstín je Vám bližší, nebo už teď máte jasného favorita? Těším se na Vaše komentáře o tom, jestli se Vám takhle zpracované video líbilo. Mějte se krásně! 

You Might Also Like

9 your comments

  1. tak to je dokonalý! :O
    to video, i ty rtěnky :)
    kolik tak stojí, abych měla představu, jestli se teda mám vrhnout do drogerie, nebo ne? :)

    OdpovědětVymazat
  2. video je úžasné, moc se vám to povedlo, ale já pořád nevím který s těch skvostů se mi líbí víc:D

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé video :) rtěnky vypadají moc pěkně, asi si jednu taky pořídím na zkoušku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Presvedčili ste ma, idem si po tú nude :D parádne video :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty rtěnky mě moc zaujaly :) na tvoje video se mi krásně koukalo .:))

    Book of beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné video :) asi si nejakú kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  7. video je super, mám doma smooth berry, ale není tak červená, spíš taková malinová

    OdpovědětVymazat
  8. super video ! Oba odstíny jsou úžasné ! Jinak, na blogu už mám napsáno o vyhrané giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  9. DĚKUJI MOC ZA SUPER KOMENTÁŘE HOLKY! :-***

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: