TOUR EIFFEL

středa, září 04, 2013

Tak a je to tady, tímto článkem začíná záplava fotek z Francie. Všechny zajímavá místa, která jsem navštívila rozdělím přehledně do jednotlivých článků a úplně na závěr připravím sestříhané video z Paříže. Hned první článek bude o fenoménu Paříže, na který jsem se těšila snad nejvíc, o Eiffelovce. Můj první pohled na tuhle ocelovou krásku byl ráno při ranním svítání. Nikde ani noha, klid, já plná očekávání a sluníčko se začínalo teprve probouzet, takže si dovedete představit, že to byla láska na první pohled. Byla jsem úplně ohromená a jen jsem fotila a fotila. Pak jsem si stoupla do fronty na výtah na Eiffelovku a nahoru jsem se dostala mezi prvními. Byla jsem jak pod vlivem extáze, když jsem uviděla ten úžasný výhled na Paříž. Zase jsem fotila jak o závod. Doteď mi pořádně nedochází, že jsem ještě před pár dny prožívala něco tak senzačního..


Byli jste někdy ve Francii? Už se znáte s Eiffelovkou? Co říkáte na můj první článek z Paříže?


You Might Also Like

57 your comments

  1. Málo, málo, málo fotek!!:)) Ne fakt, už se těším na další, strašně pěkné záběry... Snad se tam taky jednou podívám..

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem ve Francii nebyla, ale snad se tam někdy taky podívám. :)
    Fotky jsou úžasné! A máš super outfit. :))

    OdpovědětVymazat
  3. V Paříži jsem ještě nebyla ale jednou bych se tam určitě chtěla podívat!
    úžasný <3

    OdpovědětVymazat
  4. wau užasný fotky a moc Vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. S Eiffelovkov som sa zoznámila toto leto a je úžasná tak ako aj tento článok a tie fotky! ach :)♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky, hrozne rada by som sa tam pozrela.

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky, vážne ti vyšli už sa teším na ďalšie :)
    a v Paríži som ešte nebola, ale dúfam že sa to čoskoro zmení :)

    OdpovědětVymazat
  8. krásné fotky, jsi šikulka <3 :33

    OdpovědětVymazat
  9. :OOO supr fotkyyy <3

    Zvu tě ke mě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný fotky!Jsi moc krásná!:)Paříž miluju :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvelé fotky! :) máš krásna šatky♥

    OdpovědětVymazat
  12. Chodíš s ROmanem ? :) jinak super fotky !

    OdpovědětVymazat
  13. Vo Francúzsku som ešte nebola ale určite sa tam chcem porieť :) Fotky su krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu jen doporučit, bude se ti tam líbit! :-)

      Vymazat
  14. Super fotky, Paříž je nádherná. Ty šaty jsou z H&Mka? Jsou krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsou, děkuji moc! Jsou moje oblíbené!:)

      Vymazat
  15. Nádherné fotky :) Do Paríža (alebo Francúzska všeobecne) by som hneď išla :) Máš krásne šaty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se Ti nevidím! Já se tam určitě podívám znova. :-)

      Vymazat
  16. články o cestování mám nejraději:) už se těším na další! nejlepší si někam vyrazit hned ráno, když ještě všichni turisti spí a potom se zašít někam do míst, které rozhodně nejsou v pruvodcích:)aspoň já to mám ráda, jinak krásné šaty a sluší Vám to spolu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak těch se teď nabažíš až až! :D ..Jo, to je nejlepší, mě vždy udivuje, KDE VŠICHNI JSOU!? :-DDD

      Vymazat
  17. jo, v poslednom čase strašne milujem Francúzsko, Paríž desaťnásobne viac, jeden z mojich snov je dostať sa tam :) keďže sa učím francúzštinu a školu som si vybrala na takéto cesty perfektnú, snáď sa mi to niekedy v budúcich rokoch podarí a keď sa pozerám na tieto fotky viem, že sa tam raz proste musím dostať! :) sú strašne krásne a ty si na nich taká zlatá ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě se Ti to brzo splní, uvidíš! Začni šetřit a máš to! ;) ..Taky se učím FR a jako nejde mi to!

      Vymazat
  18. Před pár dny jsem se taky z Paříže vrátila...krása :-) doufám, že Ti chutnaly šneci. Já si je zamilovala :-) Jestli chceš vidět moje fotky, mrkni na můj blog, kde o své dovolené aktuálně píšu taky.
    www.placataplaneta.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, já jsme šneky nejedla. Skoro jsem si objednala žabí stehýnky, ale nakonec jsem to neriskla! :-D určitě mrknu!

      Vymazat
  19. Krásné fotky. V Paříži jsem nebyla, ale doufám, že brzo pojedu. A na Eiffelovku bych si taky přivstala, aby tam nebyly davy ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherný fotky! S Eiffelovkou už jsme si potykaly, ale ráda bych s ní pokecala znovu, je to pár let :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě dejte novej srazík! ;)

      Vymazat
  21. nádherné fotky...bohužiaľ som ešte vo Francúzsku ani nebola ale určite by som šla ;)

    je u mňa giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu i za pozvání na GIVEAWAY! :-)

      Vymazat
  22. dokonalost dokonalost dokonalost! krásné fotky:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se fotky zalíbily! :-)

      Vymazat
  23. že tě rodiče pustili, nemáš ještě ani maturu, ale roztahování nohou ti jde na jedničku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejtrapnější komentář všech dob, pogratuluj si. ;)

      Vymazat
  24. Tak to je naozaj nádhera, museli ste užiť Paríž do sýtosti :))

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné fotky ! Moc ti to sluší Dianko ! ♥ :) Škoda že jsme se nepotkaly :D

    Coffee with milk and two sugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ty fotky jsou bezchybně krásné! :) Moc krásný článek, do Paříže bych se chtěla taky jednou podívat :)

    OdpovědětVymazat
  27. Nádherné fotky! Už je to tak dávno, čo som bola naposledy v Paríži. Je to kúzelné miesto.
    Teším sa na ďalšie francúzske príspevky. Máš super blog :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Úžasný fotky! :-O a super článek, zatím Ti francouzské povodně na blogu vycházejí!

    OdpovědětVymazat
  29. Do Paříže to bez stylového oblečení a obutí nejde! Moc ti to sluší, Dio ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Nádherný, nádherný! Má cenu dodávat víc? :)

    OdpovědětVymazat
  31. Jak já tu Eiffelovku zbožňuju!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: