, ,

DROPS OF JOY (new in)

pátek, října 11, 2013

PO DELŠÍ ODMLCE VÁS ZASE VÍTÁM U NOVÉHO ČLÁNKU, CHYBĚLI JSTE MI!
Byla jsem teď pár dní pryč a to v cizině. Navštívila jsem Francii, Švýcarsko a Německo. Hned v dalších článcích se o tom rozepíšu víc a budete mít ke shlédnutí spoustu fotek a chystám se připravit i video. Takže určitě je se na co těšit. No a teď už k věci. V tomto příspěvku Vám představím věci, které jsem si za poslední dobu koupila a udělali mi velkou radost. Bude to tedy takový mix obleční, kosmetiky, laků na nehty a doplňků. Vybrala jsem jen (pro mě) top věci, ale pokud se chcete podívat na celou moji plejádu novinek, mrkněte sem.

THE BODY SHOP 
V nákupním centru v Německu jsem si našla svůj nejmilovanější obchod s kosmetikou THE BODY SHOP a nebyla bych to já, kdybych si tam něco nekoupila. V pořadí už čtvrtý body butter (tentokrát broskvový) odešel se mnou a k němu i čokoládový balzám na rty. Nádhernou vůni netřeba zmiňovat, to je u této kosmetiky samozřejmost. 


LACE
Krajka je jedna moje velká láska a bílá barva je moje nejoblíbenější, takže mikinku (opět z Německa) v této kombinaci jsem musela mít. Ach! I moje maturitní šaty budou bílé a krajkované. ♥ No a navíc byla ve slevě a stála mě jen 13 éček.

COSMETICS
V poslední době jsem si asi nejvíc dělala radost kosmetikou. Nakupovala jsem na stránkách Dermacolu a díky dm kartičkám jsem měla levnější nákup v drogérce. Jako úplnou novinku mám vanilkový tělový sprej od Avonu (už asi padesátý) , který voní moc hezky.

KITTY
Moje nová milovaná kočičková čelenka je asi úplný top z mých novinek. Narazila jsem na nic náhodou v New Yorkeru, kde normálně nenakupuji. Teď když mám po operaci uší se mi perfektně hodí a navíc když je tak roztomilá! chichi. 

NAIL POLISH
No a v neposlední řade laky na nehty, těch není nikdy dost. Když nemám nalakované nehty přijdu si tak nějak divně. (jako nějakej hlodavec s drápkama) Růžový mám z Claire's ve Francii, ostatní jsem pořídila v místní drogérce. 

Čím jste si v poslední době udělali radost Vy? / Jak se Vám líbily moje nové úlovky? / Co nakupujete nejraději?

                                                  

You Might Also Like

40 your comments

  1. hm, ráda se dívám na nové věci<3 a ty z body shopu!

    OdpovědětVymazat
  2. Nakoupila jsi skvělé věci:-), hlavně ta čepička je opravdu sladká!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. v body shope všetko nádherné vonia, mňam :D :)
    a tá čelenka je krásna.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nesnesu mít nenalakované nehty :D... ta krajková mikina je super a ta čelenka božííí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D je to divnej pocit,že! :-D ..DÍKY MOC LONNIE!

      Vymazat
  5. Ten tělový sprej od avnu mám taky! Miluju vůni vanilky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super příjemná vůně! :-)

      Vymazat
  6. krásné věci :) po krému z The Body shopu toužím už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až je budeš mít, nebudeš litovat! :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti líbí. Teď jsem ji dokonce viděla ve slevě v ČR! :-DDD

      Vymazat
  8. To sú krásne úlovky, najviac ma zaujala kozmetika na prvej fotke a tiež krajkovaná mikča! Krajku a ešte k tomu bielu alebo krémovú tiež milujem ♥

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že Tě něco zaujalo!:)

      Vymazat
  9. Krajky mám také moc ráda. Sama mám několik triček které mají nějakou tu krajku.:)
    A s tím, že laků není nikdy dost souhlasím.:)

    OdpovědětVymazat
  10. skvělé úlovky! :) doufám, že uvidíme pár tvých cestovatelských článků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, už je se to na blogu hromadí! :-D

      Vymazat
  11. Bílé krajkové šaty na maturiťák??? Ses zbláznila, chceš vypadat jako nevěsta??????

    OdpovědětVymazat
  12. a ty jsi byla zase teďka ve Francii Dii? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super super :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. zalibily se mi tyveci z Body shopu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moje srdcová záležitost! :D

      Vymazat
  15. Ta mikinka vypadá super, ale kočičková čelenka je nejvíc! Zamilovanost :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týýjo, ani nevíš, jak moc mě to těší, jsou i tací, kterým se čelenka nelíbí! :D :-P

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. To jsi hodná, že jsi mi ji pochválila! ^^

      Vymazat
  17. Tenhle post mi udělal radost, jelikož jsem velký Body Shopí maniak. Másel už mám asi 10 a teď jsem si pořídila i jedno na rty. Všechny jsou skvělé! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já jsem taky, aaaaa! :-D ..Na rty mám tohle čoko a je to boží!

      Vymazat
  18. Velice pěkné nákupy.;-) Taky jsem teď nakupovala ten make-up cover od Dermacolu. Bohužel jsem se lehce sekla s odstínem, tak doufám, že bude použitelný alespoň jako korektor.:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám taky hodně světlej, jsem jak mrtvola, musím s ním šetřit! :D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: