,

FILM TIPS (n°2)

sobota, října 26, 2013

Už to bude pár měsíců zpátky, co jsem naposledy dělala článek s filmovými tipy, takže je na čase to napravit a představit Vám zase menší várku filmů, které jsem nedávno viděla, které miluji už dlouho, něco co Vás pobaví a taky na co nekoukat. Budu taky moc ráda, když mi do komentářů napíšete nějaké Vaše tipy, ráda se nechám inspirovat.



Coco Chanel - pohodový film s krásnou Audrey. Doporučuji se dívat v původním znění. | Millerovi na tripu - pokud chcete umřít smíchy. | Nedotknutelní - krásný film s dobrým koncem. | Nezapomeň na mě - milujeme Roberta P. 




Perfect days - I ženy mají své dny - suprová česká komedie. | Steve Jobs - film se mi nelíbil, ale Ashton ANO!| Hobbit - klasika, to musí každý vidět. | Vyměřený čas - akční a přitom romantický film.


Diana - pokud ji milujete, není co řešit. | Hanební pancharti - jeden z nejlepších filmů vůbec. | Goyovy přízraky - velkofilm s NP. | Já padouch 2 - animák, co přináší lepší náladu.




You Might Also Like

50 your comments

  1. Vyměřený čas byl super film. :)

    OdpovědětVymazat
  2. miluji Audrey, naposled jsem s ní viděla film Lov na boháče a prostě skvělej film, pokud si ho neviděla, tak doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, neviděla! DÍKY MOC ZA TIP!

      Vymazat
  3. Goyovy prizraky nejsou s Keirou, ale s Natalii Portman :) Tyhle dve herecky se castou pletou.. Vsak Keira taky hrala dvojnici Nataliiny postavy v Hvezdnych valkach :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak to jsem trošku nedala. Hned to jdu napravit a máš fakt pravdu, že jsou dobře zaměnitelné. ;) dík!

      Vymazat
  4. Coco Chanel je skvela a film taky! Na Millerovi jsem chtela jit do kina. Bohuzel uz je nedavaji :( a vymereny cas je krasny film :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty Millerovi si stáhni, to stojí za to! :-DD

      Vymazat
  5. Vyměřený čas, Padoucha, Perfect Days a Millerovi jsem viděla, všechny filmy jsou super.
    A na Nedotknutelní slyším samou chválu, spolu s Dianou a Coco Chanel se na to co nejdřív podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že na něco z mojí nabídky mrkneš. :-)

      Vymazat
  6. já byla na Pařbě na třetí a bylo to úžasné! Skoro jsem umřela smíchy. Můj tip je Hunger Games, lepší je tedy knížka, ale také film stojí za zhlédnutí. A pak Počátek, klasika. :)
    děkuji za tipy:3

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím, jestli jsem zaostalá, ale neviděla jsem ani jeden film :D
    Každopádně Já padouch 2 si jdu stáhnout, protože animáky zbožňuju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :-O :-D ..No to vůbec nevadí, aspoň máš co dohánět. ..No bude se Ti líbit ;)

      Vymazat
  8. taky jsem nedávno viděla Vyměřený čas a líbil se mi:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ..je to film pro holky i pro kluky!

      Vymazat
  9. Okrem Nezapomen na mne a Hanebni bastardi som nevidela tieto filmy. :D Ale ten I ženy majú své dni...to by som si mrkla. :) skvelé typy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty být dobrá Čecha ...

      Vymazat
    2. Tak určitě mrkni, je to sranda! ;)

      Vymazat
  10. Děkuji za typy, většinu jsem viděla, ale nemohu souhlasit s filmem Jobs ten se mi líbil moc, ale věřím, že člověk co třeba nečetl knihu a celkově se o Apple nezajímá tak ho film krom Ashtona moc nenadchne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty taky dobrá typa ....

      Vymazat
    2. No asi tak, ale já Ashtona miluju, takže to nevadilo! ;)

      Vymazat
  11. Naozaj úžasné typy na filmy :) Aspoň mám čo cez víkend stvárať :D

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Chach, na Coco Chanel jsme se kdysi dívali ve škole. Vznikla z toho jedna z největších třídních hádek v dějinách :D. (kluci prostě takovej film asi neumějí ocenit, no)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D fakt? ..No já se na to dívala sama doma, takže mi do toho nikdo nekafral. ;)

      Vymazat
  13. Musím se podívat na ty Millerovi na tripu a Perfect Days je naprosto boží film :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý filmy! Určitě se mrknu na Millerovi, Nezapomeň na mě a Dianu!^^

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Kde jsi stáhla Millerovi ? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za tip, na některé se podívám :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Mockrát děkuji za tipy, jelikož mám prázdniny, tak potřebuji stahovat filmy na intr a už pomalu nevím jaké :)
    Určitě mrknu konečně na vyměřený čas a na Millerovi na tripu :)
    Nedotknutelní je perfektní film, naší třídy obzvlášť nejoblíbenější :)
    Já musím pořád koukat na Magic Mike, The last song, Freedom writers a pokud jsi na takové romantické filmy s trochou napětí, tak jsem si opravdu zamilovala Warm bodies. Dostal mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuji moc za inspiraci, určitě něco z toho zkusím! :-)

      Vymazat
  18. Já a padouch jsem si za poslední týden hrozně oblíbila, neskutečně pěkná pohádka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super animák i pro dospělý! :-D

      Vymazat
  19. Já už strašně dlouho neviděla žádný film, až je to celkem k nevíře :)
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mrkni, udělej si čas. Relaaax. :-)

      Vymazat
  20. Díky za tipy nebo spíš za připomenutí, protože spoustu zmíněného mám v plánu vidět. :D:D

    OdpovědětVymazat
  21. Pri filme Diana som si s kamarátkou aj poplakala :) aj keď sme tam nariekali asi jediné v kine :D Veľmi ma tento film nadchol a šla by som naň ešte raz :) Coco Chanel si mám v pláne pozrieť už veľmi dlho a ďakujem za tipy na ostatné filmy :) Neviem či máš rada aj také romantické filmy, ak áno určite ti odporúčam Zápisník jednej lásky a Nezabudnuteľná cesta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky uronila slzu! :-) ..Já se chystám na ten ,,zápisník" ..Už to mám i stažené! :-)

      Vymazat
  22. Tak na Coco Chanel se určitě musím podívat. Vyměřený čas a Perfect days - I ženy mají své dny jsem viděla a určitě to nebylo naposledy :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuji ti za tipy na určitě skvělý filmy! :) Viděla jsem jen Nezapomeň na mě - Robert P. je tam prostě skvělej!, Perfect Days - na to, že je to česká komedie, tak se na to můžu dívat pořád dokola, Diana - byla jsem na tom v kině a musím říct, že jsem ten konec obrečela.. Jdu stahovat ty, co jsem neviděla, takže ještě jednou děkuju :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: