FR-SWITZ-GER (video)

středa, října 23, 2013

AHOOJ! Po týdenní přestávce se opět hlásím s novým článkem, máte radost?
Slíbila jsem sestříhané video z několikadenního výletu do ciziny ze začátku tohoto měsíce. Dva dny ve Francii a po jednom dni ve Švýcarsku a v Německu, to všechno zaznamenává moje video. Pokud jste ale více ,,fotkoví", tak se Vám spíš bude (možná) líbit článek z Francie, který fotkama doslova přetíká. Nějakou menší koláž udělám ještě i pro Švýcarsko i Německo. Pro všechny ostatní je tady ale právě tohle video, snad se Vám bude líbit, jsem zvědavá co na něj řeknete.
  


Cestujete rádi stejně jako já? Chtěli byste více videí? Točíte?

You Might Also Like

18 your comments

  1. Ahoj, točím, mám kanál na youtube, ale poslední dobou jsem toho moc nedělala, protože bylo moc práce. Musím to napravit. Miluju videa z výletů :). Myslím, že to je ještě lepší vzpomínka než fotky.

    Eiva: Brighton(UK) Lifestyle Blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, až zas něco vytvoříš, ráda se mrknu! :-) A souhlasím s Tebou!

      Vymazat
  2. Skvělý video ! Rozhodně chci víc takových ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to moc potěší! :-) ..Určitě zase nějaké bude! ;)

      Vymazat
  3. Ďakujem za komentáre u mňa na blogu, moc ma potešili :)
    a video je skvelé, ako vždy, najlepšie ako si hádzala ten obal do kapuce! :D

    OdpovědětVymazat
  4. tyhle videa mám hrozně ráda:)) já se nedávno vrátila z Itálie a taky jsem sestříhala video:))) tak je hodím v nejbližší době na blog :D taky mě hrozně baví natáčení videí a ty tvoje videa miluju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však už se těším, až si ho pustím! :-) ..JINAK MOC DĚKUJI ZA SUPER KOMENTÁŘ!

      Vymazat
  5. cestování miluju, bohužel se až tak často nikam nedostanu :(
    a jaký máš foťák? video je moc hezké (hlavně ta část, jak poklepeš na Lenny a ona se otočí na druhou stranu, to je hrozně roztomilé :)),ale přijde mi, že tvůj foťák mnohem lépe fotí, než točí :) myslím ohledně kvality

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Vendy. No ono to je hlavně v rukách. Ono to jinak je kvalitní, to né, že nééé! :-D ..Mám nikon D90 a točený to je na pevnou padesátku. ;) ..

      Vymazat
  6. Dii ! Moc krásný video, parádně sestřihané a výběr písničky s ek němu moc hodí ! Určitě to muselo být moc super takhle procestovat země , taky bych chtěla takhle všechno proletět za pár dní, zážitků musí být dost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Nicole, to mě vždy moc potěší! :-) ..Já jsem se snažila, aby to nějak sedělo a snad se to teda povedlo (v rámci možností) :-)

      Vymazat
  7. Veľmi pekné video :) vo videu máš krásny kabát

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Je to parka z C&A. :-)

      Vymazat
  8. Super video! :) A Parov Stelar!!!! :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: