,

GetFashion.cz

úterý, října 29, 2013


Vítám Vás u nového článku vytvořeného ve spolupráci s e-shopem GetFashion.cz, kde najdete stylové oblečení pro náročné.

Když se mi naskytla super možnost spolupracovat s tímto skvělým e-shopem, neváhala jsem a šla jsem s chutí do toho. Komunikace, spolupráce a nákup na přehledných stránkách byl bez problémů. Na stránkách jsem si zamilovala hned několik věcí, ale výhra byla v sekci dámské zimní bundy jsem si vybrala černou prošívanou slim fit bundu. Domů mi mistr z PPL přivezl lehkou krabici a v ní jsem měla zabalenou tuhle bundu do nepohody. Naprostá kvalita, super stav a moje spokojenost, to tvoří můj milostný trojúhelník s tímto e-shopem. Nakonec bylo tedy mým údělem nafotit již vyzkoušené zboží, a tak jsem vyrazila do terénu a Vy to teď můžete omrknout. Ještě v závěru Vám dám menší tip kam kouknout, pokud chcete třeba inspiraci na Vánoce, nebo jen tak, určitě navštivte sekci dámské svetry, tak bych si já rozhodně vybrala!



A na úplný závěr prozradím, že chystám GIVEAWAY ve spolupráci s GetFashion.cz. Takže je na co se těšit! Máte zkoušenosti s tímto e-shopem? Našli jste si na stránkách své oblíbené kousky? Jak se Vám líbí moje nová bundička?

You Might Also Like

54 your comments

  1. Krásné fotky! :) bude se ta bundička dát nosit i v zimě? příjde mi docela slabá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych to moc nedoporučovala. Je akorát na teď. :-)

      Vymazat
  2. Bundička je mooc pěkná, líbí se mi a tvoje fotky .. jsou úžasné :)
    Líbí se mi na tobě ty černá peříčka, jsou parádní :)
    Na stránku se mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooooc děkuji :-* ..Jsem ráda, že mrkneš a tento PR článek k něčemu byl!

      Vymazat
  3. Ja som to už hovorila...ale musím zopakovať.. si velmi fotogenická. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to moc děkuji, ale to si nemyslím! :-D

      Vymazat
  4. predposledné dve fotky - neskutočná kočka! <3
    moc sa mi páčia šatičky a gratulujem k spolupráci :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tady jsi neuvěřitelně krásná! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to si fakt myslíš? To děkuji! Mám po čase zase rovné vlasy. ;)

      Vymazat
  6. Wow nádherná bunda! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem spíš na kabátky ale tahle bunda vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem blázen do svetrů, tak to jdu prošmejdit :D bunda ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem tam super s mašlí na zádech, mrkni! :-)

      Vymazat
  9. Ty fotky jsou nádherné ! Jsi na nich fakt moc krásná ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Tak to ani nevíš, jak jsi mě potěšila. DĚKUJI! :-**

      Vymazat
  11. tady na těch fotkách ti to hrozně moc sluší a ta bunda ti skvěle sedne:) díky za tip Diušš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za takovou pochvalu! :-*

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Díky, že si to myslíš, jsi hodná! :-*

      Vymazat
  13. Diuš, bundička je pravdu krásná a skvěle ti padne :)) Mimochodem tvoříte hezkou dvojku :))

    OdpovědětVymazat
  14. mně se líbí hlavně holínky!! <3 :D
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D legendární holiny moje milovaný

      Vymazat
  15. Super fotky :) Vychytali jste skvělý světlo a outfit je taky úžasný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych brala i klidně víc sluníčka. Při upravování jsem tam přidala hodně světla, tak to snad trošku pomohlo! ;)

      Vymazat
  16. Moc ti to sluší, Diuš. Krásně namalovaná a oblečená! Kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ díky moc Evi, už dlouho jsi tady nebyla!

      Vymazat
  17. O tomto e-shope som ešte nepočula. Mám pocit, že ich je stále viac a viac :). Ale určite sa pozriem. Vďaka ta tip.
    Inak ako vždy veľmi pekné fotky. Sekne Ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to není jenom pocit! :-D ..Já jsem ráda, že se mrkneš.

      Vymazat
  18. Moc Ti to sluší. Ta bundička nemá chybu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář Ceady, potěšilo mě to! :-)

      Vymazat
  19. moc ti to sluší, máš krásné šaty!!

    OdpovědětVymazat
  20. Wow, super outfit a tá bunda vyzerá úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělé vlasy, make-up a celkové vzezření, tohle byla trefa do černého (a nejen kvůli bundě) <3

    OdpovědětVymazat
  22. jsi nádherná :O opravdu úžasné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moooooooooooooooooooooooooc díky :-*

      Vymazat
  23. Krásne fotky, moc ti to pristane :) na giveaway sa samozrejme teším :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to su ake skvele fotky, paci sa mi najma bunda, sama mam podobnu. ;)

    OdpovědětVymazat
  25. moc ti sluší :) jsi krásná a bunda je taky krásná :) super fotky

    OdpovědětVymazat
  26. Super bundička ! Moc ti sluší :) Taky mám letos černou prošívanou :))
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černá se prostě hodí ke všemu! :-)

      Vymazat
  27. Ahojky krásný blog ♥ koukni na můj pokud chceš zalíbí se ti :) v úterý bude giveaway :) http://photosbyn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: