HALLOWEEN PARTY

čtvrtek, října 31, 2013

Všichni příznivci svátku Halloween pozor! Připravila jsem článek přesně pro Vás!


HALLOWEEN? 
Jednou do roka, jeden den před Dušičkami,
 kdy se stane oranžová barva trendy.
Čas kdy přetrpíme divný smrad z dýní a
  kostým sexy čarodějky zabere si Vendy. 
Předvečer všech svatých,
zapalme jim aspoň malou svíčku,
Jen pozor na černé kočky,
škrábnou Tě po očním víčku líčku. 
Malí duchové, kostlivci a příšery,
oni ,,koledují" o sladkosti.
V Česku to máš ale marný,
 zde Halloween a všechno kolem, 
pokládají  za blbosti...



Právě jste viděli mini výběr fotek z dnešní Halloween párty na našem gymplu. Různé soutěže, vyřezávání dýní, živá hudba, výroba masek, tohle všechno se konalo už druhým rokem. Ach, jak já to mám ráda! ..Za chvilku ještě ,,Vánoční hrátky" a je to komplet. Nemám teď čas vybrat více fotek, ale určitě ještě nějaké přibudou v tradičním randomu. Jestli chcete vědět, jak to u nás na gymplu chodí na Halloweena, mrkněte na video, které jsem natočila minulý rok.


Co Vy a Halloween, taky Vás to bere jako mě?

You Might Also Like

36 your comments

  1. Taková party je opravdu super, u nás se nic takového neděje, máme přísnou zástupkyni (ředitel je pro jistotu na jiné škole :D) a tohle by vážně neprošlo. Na první fotce jsi opravdu krásná, nechápu, že ti sluší i namalované drápance atd.! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to přísné není, učitelé jsou sice seriozni lidi, ale maji smysl pro humor.

      Vymazat
  2. Krásné fotky, moc ti to sluší! :) Škoda, že u nás na gymplu se nic takového nepořádá, ale třeba na to taky jednou dojde. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No třeba jo, to by bylo fajn ne? :-)

      Vymazat
  3. Drsný, to by na mým bývalým gymplu asi neprošlo. Mě ale stejně Halloween moc nebere, mám radši "svátky", co znamenaj něco víc. Ale skvělý fotky, to každopádně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, to se divím! :-O ..Už jsi třetí, co to píše. ..Já prožívám všechno!

      Vymazat
  4. Jéééé to máš dobrý, že to děláte na škole, taky bych to brala! :) Parádní fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je to fajn, už se těším na VÁNOČNÍ HRÁTKY, to je taky fajn akce! :-)

      Vymazat
  5. krásne fotky :D

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  6. Já ho mám moc ráda, ale nějak ho neslavím:) Ale moc se mi líbí všechny ty halloweenské doplňky a tak:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je škoda, že ho neslavíš. To bude tím, že nemáš s kým! :-/ ..SE MNOU BYS MOHLA! :D

      Vymazat
  7. Bere, je to super svatek, ale ne cesky, takze ho nijak neprozivam:/ Fotky skvele:))

    OdpovědětVymazat
  8. Neberu to jako svátek, ale skvělou příležitost se odreagovat. Parádní fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to je asi nejlepší varianta! :-)

      Vymazat
  9. Moc pěkné fotky :-). musím se přiznat, že mám Halloween velmi ráda, celková atmosféra kolem něj mě prostě baví :-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Neberu to jako svátek, takže ho nějak neprožívám ale skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hezké,ta první fotka je úžaasná,na ní ti to strašně sluší Dio ;D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to moc díky, fotila to moje Lenny, je to šikulka.

      Vymazat
  12. Krásný HALLOWEEN jste měli :) těším se na další článek pá Janč ♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: