NEWS (outfit)

úterý, října 01, 2013

Krásný slunečný den Vám přeji, moji věrní čtenáři!

Už to bude skoro půl století, co jsem na blog nepřidala článek s outiftem. Bylo to tím, že jsem měla na hlavě turban, kvůli přišitým uším a moje vlasy přestaly existovat. Tím pádem jsem se zrovna nechtěla vystavovat před objektivem, to musíte chápat. Takže teď uvidíte po dlouhé době, jak asi teď přibližně vypadám. Všimnete si, že jsem přibrala na váze a že už nemám uši jako elfka. Dál je u mě ještě nový to, že jsem si pořídila s Lenny tenhle army top z Tally Weijl. K němu jsme si oblékla novou, jednoduchou, obyčejnou a hlavně pohodlnou mikču z Takka. No a nakonec jsem si u Deichmanna koupila černé podzimní sneakers na klínku a díky tomu všemu můžete teď zhlédnout tento outfit. Už se moc těším na Vaše reakce, určitě se vyjádřete a nebojte se projevit kritiku, já se ráda do příště poučím. Pohodlnost nade vše, nebo ne? ..Mějte se a zítra zase u nového článku, pa.



[mikina - Takko, triko - Tally Weijl, jeggins- C&A, boty - Deichmann, náramek - místní obchod]



You Might Also Like

43 your comments

  1. Překrásný fotky ! Outfit super ! Moc se mi líbí botky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou to moje nové oblíbené botičky! :-)

      Vymazat
  2. No to jsem si teda strašně všimla ty hubenoure že si přibrala!!!!!!!! kecko <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tebe to zase strašne pristane :) skvelý outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to mě opravdu potěšilo! :-*

      Vymazat
  4. super botky :) Přesně tuhle mikinu jsem si v Takku zkoušela :D ale u Ska mi byly krásný rukávy a Mko mě bylo velký.Jinak super tričko! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to je škoda, že Ti ta mikina nesedla. :/

      Vymazat
  5. prvnííííííí <3
    Ty jseš teda fakt buřt jako... měla bys začít něco dělat!!! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Asi nechápu, najaký váze jsi přibrala :DD Supr mikča, jinak krásná jako vždy :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Na váze u nás v obyváku! :-P ..JINAK MOC DĚKUJI :-*

      Vymazat
  7. hrozně ti to sluší a jseš stejná hubeňoura jako vždycky! :O :*

    OdpovědětVymazat
  8. I v jednoduchosti je krása :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Moc děkuji, že si to myslíš! :-)

      Vymazat
  10. V jednoduchosti je krása, paráda, vypadáš skvěle, ale to ty vždycky:))

    OdpovědětVymazat
  11. Na fotkách si strašne krásna, a drdol ti veľmi pristane! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadáš prostě skvěle,jak jsem už psala,ta mikinka je boží,i když je takhle jednoduchá :)
    a ty boty - no paráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. jsi opravdu krásná :) boží fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  14. užasný fotky!:) Hrozně ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tady jsi neskutečná kočka! Ta mikina je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  16. to,že bys přibrala, jsem nezaznamenala, zaznamenala jsem jen to, že jsi na každé fotce hezčí a hezčí :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Mne sa hlavne paci ta mikina, taku by som teda aj ja prijala! ;)

    OdpovědětVymazat
  18. outfit super, jenom já prostě sneakers na klínku nemám ráda ani mít nebude (:D), takže bych prostě zvolila pohodlnější verzi bot a to conversky, ale i tak si myslím, že jsi to všechno dohromady moc hezky zkombinoval, takže jen tak dál! :-)
    btw: ty jsi přibrala?! vůbec bych to nezaregistrovala!!:D

    OdpovědětVymazat
  19. Pristane ti to :) tú mikinu som v Takku videla aj som rozmýšľala že si ju kúpim ale nakoniec tam zostala :/

    OdpovědětVymazat
  20. tričko a mikina jsou dokonalýýýýý!♥
    a musíš dát nějakou fotku před a po s těma ušima, chci si to pořádně prohlédnout ;)

    OdpovědětVymazat
  21. no vypadáš báječně! <3 mikča není úplně můj styl, ale jak říkáš, hlavní je se v tom cítit pohodlně :) chválím botky, ty jsou senzační :)) si přibrala jo?! :D tsss :*

    OdpovědětVymazat
  22. Moc ti to sluší Dii ! :) Někdy mám taky náladu, na ten pohodlnější styl :) Ten náramek je božský :)
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  23. Hezký ohoz na ... bramborovou brigádu nebo podzimní vycházku do lesa na houby. Hlavně mikina a tričko.

    OdpovědětVymazat
  24. jsi nádherná :-* můžu se zeptat, kolik stála ta mikina? je super:))

    OdpovědětVymazat
  25. mikina veľmi dobrá, presne takéto pohodlíčko mám rada

    OdpovědětVymazat
  26. Naozaj pekné fotky, topánky sú krásne :-).

    OdpovědětVymazat
  27. Jsi vážně kouzelná :3 Být chlap, tak nevím, nevím :D :)

    OdpovědětVymazat
  28. tyhle mikiny jsou bezkonkurenční!
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Odpovědi
    1. :-) to by nemusel být problém... mrkni v Takku. :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: